Arkadaşlar uzun zamandır (2 yıl) bu forumu takip ediyorum ve motosiklet alacağım günü iple çekiyordum.
Ehliyet, eğitim, tavsiyeler vs... derken nihayet motoru almış bulunmaktayım. (Hyosung GT 250R)
Evli ve çocuk sahibi olduğum için aşırı derecede tepki gösterenler oldu, rızalık vermeyenler...