Selamın aleyküm forumdaki abilerim kardeşlerim
Ben 17 yaşındayım 12
sınıf öğrencisiyim. Ailemi ikna ettim mayıs gibi gittim kayıt yaptırdım yazılı sınava girdim gectimde. 1. direksiyon sinavina gittim kimliğim yok diye elediler. (futbol için vermiştim)
2.sınavda güzergahı bilmiyordum gelişi...