Ya arkadaşlar sizce nasıl bi motor bunlar , ilanlarda 90-95 modeller var Orjinal alman falan deniyo , uzun yola gider mi bunlar , rahat mıdır , vibrasyon ne durumdadır , ortalama kaç km hızla seyiredebilirsiniz ve yakıt tüketimi nasıldır ; eski teknoloji belki ama alınmasını tavsiye eder...