Herkese merhaba,
Bir arkadaşımın motosikletinde benzin bitti ve heralde hortumlar vs. dibine kadar çekti.
Gayet normal çalışan benzini yeniden doldurduktan sonra birden çalışmamaya başladı. Ancak tam gaz açınca marş alıyor. Tam gazda tutarken en fazla 4000 devire çıkıp, patır kütür ses çıkarıp...