Motorsiklet.net Ailesine Selamlar Olsun :bestmt:
Merhabalar arkadaşlar, geçen aylarda aldığım TVS Apache model'li motorumla Harem, Şile yolculuğu yaparken dönüş yolunda yolda kaldım. Motor subaplarını yamultmuşuz kesici verirken :sunny: Hali ile motor'u orada ki bir motor tamircisine bıraktık...