:salut: :salut: Beyler 30 dkka önce kaza yaptım röfüje girdim
anlatıyım olayı yer ıslaktı ara yoldan çıktım sağa yattım ana bi baktım yatııken ıslak yere girmişim vıjjjt röfüjdeyi hemen baktım motorda fazla bişey yok çalıştırdım tekkara kiraladığım yere sizce keeway 125 sol far yerinden çıktı...