Merhabalar arkadaşlar. Foruma yeni üye oldum :)
Evlere servis elemanı olarak ( yani motorcu ) çalışma saatleri, şartları ve maaşlarla ilgili sorularım olacak.
Öncelikle ben Domino's Pizza da çalışıyorum bu iş çok yorucu, çekilemez hale geldi bırakmayı düşünüyorum ve farklı firmalar KFC...