arkadaşlar 2012 model 04.28.2012 ilk trafık cıkıslı 7 bın km de ılk motorumu aldım hayırlısıyla.sımdı sorum su motorun 2015 e kadar muaynesı var sıgortası 04.28.2013 te bıtmıs durumda yanı 5 ay kadar gecmıs motoru daha ustume almadım sımdı bu sıgortanın cezası varmı ? ben ustume alırken benı...