Arama sonuçlarınız

  1. B

    İlk defa motor tecrübem ustalardan fikir istiyorum :)

    Merhabalar ben 17 yaşında aranıza yenı katılan bi kardesınızım hayatım boyunca hic motor tecrübem olmadı , bunun için kendıme pek guvenemıyorum suan a2 ehliyeti için kurs alıyorum pazar günü ilk egitimime gidicem kendıme guvenmıyorum fazla ama iyi bir egitim alıcam ınsallah ondan sonra başlangıc...
  2. B

    Merhabalar istanbuldan berk ben :)

    Merhabalar ben aranıza yeni katıldım , öncelikle kendımı tanıtıyım 17 yaşındayım yeni motor alıcam küçüklügümden beri sevdam vardır motolara a2 ehliyeti alıcam yakında buraya gelmemın sebebı sız ustalarımın buyuklerımın bana iyi yol gosterecgi mondıel 180 z-one ile başlamayı düşünüyorum sizce...

Yeni mesajlar

Üst