Forumu uzun süredir takip etmeme rağemen ciddi düşünmeye başladığım için ilk topicimi açtım
Bu cumartesi gittim ehliyeti aldım artık a2b ehliyetim war wede motor almak istiyorum
Fuarlardada bir indirim olur die bu araya denk getirmek istiyorum
Şimdi 2 hafta BWS 2 hafta dragster kullandım...