Herkese iyi akşamlar öncelikle. 1 hafta önce rks tnt 202 aldim benelli blogunu urettiyor diye ama bir şey fark ettim motorda tork fazla ama euro 5 yuzunden çok boğazı sıkılmış bunu yazılımla actirabilirmiyim (motor enjeksiyonlu) yada yapabileceğim başka bir şey var mı ? Rodaj bittikten sonra...