sa arkadaşlar. benim 150 rf scooterim var motoru aldığımda adamlar egzosun içini 3 4 tane delik açmışlar yalan yok sesi daha güzel geliyor ama son amanlarda gaı kestiğimde patlama yapıyor bu benim hoşuma gidiyor aslında acaba nedeni nedir bi zararı varmıdır. birde benim motor gazı kestiğimde...