Merhablar az önce yazılmış olduğum sürücü kursundan bir mesaj geldi mesajda Milli Eğitim bakanlığından kaynaklanan sıkıntıdan dolayı ehliyet yazılı sınavına 20 ekim 2012 tarihi yerine 15 aralık 2012 tarihinde girebileceğim yazıyordu.. konu hakkında bilgisi olan varmı...
ehliyetsiz motorsiklet...