Selamlar.
Yaklaşık 3 aydır oynuyorum bu oyunu ve halen açar oynarım henüz sıkılmadım çok acayip olmuş. Motosiklet ve yarış sevenler için birebir.Grafikler,motor sesleri,yapay zeka,kask içi ve dışı görüntüler çok iyi yapılmış.Oynayanlar bana hak vereceklerdir.
Oyuna çaylak olarak başlıyoruz...