Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar.aranızda yeni motor üstünde eskiyim.
2008 model 2010 trafiğe çıkışlı Regal Raptor DD150 E 2 model 150 cc tek silindir çok ekonomik ama tersine çok da şık bir motosikletim var.
Tek kuruş masrafı ve en ufak bir arızası yok.Alacak arkadaş gönül rahatlığıyla...