Arama sonuçlarınız

  1. B

    Motoru Açma?

    Abilerim,Motoru açma diye birsey gercekden var mı rodajdan dolayı daha 50 km/h yi gecmedim bile yardımcı olursanız sevinirim.
  2. B

    Kaza Yaptk

    Bbma ddm hadi motor sürmeyi ögretem ddm.Gttik Bi Büyük Futbol Sahası Vardı Ben Bbma Devrettim Motoru Bbm Attı 1. Vitese Sona Ddgm halde yüklendi gaza sonuna kadar dayamıs kaleye dogru ucuyoduk kale diregine carpcakken ben tuttum kaleyi ittim carpmadıık ben kalede kaldım bbm motorla devrildi...
  3. B

    Akü Kendisi Mi Sarj OLuyo?

    Motorda Akü Otomatik Olarak Sarj mi Oluyo Bununla İlgili Duyumlar Aldım
  4. B

    Motorumun Fotoları sonundaa D:

    http://img193.imageshack.us/i/resim217c.jpg/ [http://img190.imageshack.us/i/resim218.jpg/ http://img200.imageshack.us/i/resim216j.jpg/
  5. B

    Motor Yagı?

    Motorumu Yeni Aldıgımı Söylemistim.Smdi Aklıma Bir Soru Takıldı Tamam abi Motoru Aldık Hosda Bu Motların Icınde Yagı Oluyomu Biz Sacede 5 Liralık Benizin Aldık Yola Devam Hic Düsünmedim Yola Su an 25k yi gectim.Motoru babam arkadasından aldı yagı koydugunu düsünüyorum.ama yagı yoksa 25 km...
  6. B

    Motora Benzin Döküldü

    Arkadaslar Depoyu Sonuna Kadar Doldurtayımda Aklım Benzinde Kalmasn Demistim Ki Adam Pompaya Fazla Basınca Benzin Tastı Her Yer Benzin Oldu.bi Zararı Olur MU?motorun Boyasi kalkar mı?
  7. B

    Yaklasık 1 Yıldan Beri Düsündüm ve Sonunca Ramzey Kalipso 100 Aldım =)

    Yaşasınn Benimde Motorum Varrr:queen::queen::queen:..Elinde bu motordan olanlar biraz bilgi verirler mi vites gecirmede zorluk yasadım göstergede 111 yazıo 1 saat filan gezdim bu 111 km mi oluo? Ben 2. Vitese 10 km De 3. Vitese 30 km de geciyorum rahat gecio ancak 3 den 2 ye düsürürken...
  8. B

    Tavsienizi Alabilirmiyim

    Arkadaslar En İyi 2500 Tl En Fazla Olmak Üzere Önereceginiz Vergisiz Scooter Varmı?Ben 100 UKH düsünüyodum ama babam belki bende sürerim vitessiz al dedi 100 KH de olablir demeye basladm ama cabuk bozuldugu hakkında duyumlar aldım.
  9. B

    0 Motor Aldıktan Sonra Yapılması Gerekenler

    0 Motor Aldıktan sonra neler yapılmalıdır Rodaj adlı birsey motorcuların agzında dönüp dolasıp duruyor acaba bu nedir? 0 Bir Ukh nin nerelerini degistirmemi tavsiye edersiniz? Yağı Nasıl Koyacaagız? Buna Benzer Bilgileri Paylasırsanız Memnun Olurum
  10. B

    diyelimki 0 bir ukh aldık

    Evet Arkadaslar 0 Bir ukh Aldık Diyelim.Planlarım Dogru Giderse Diyelim Kısmını Silicem :D Her Neyse Yapmamız Gerekenler Nelerdir?Ruhsat Filan Rodaj Yag Herseyi yazarmısınız,korumalarda dahil olsun lütfen
  11. B

    Kanuni ile İlgili?

    Kanuninin Elite Modelinin Belli bir süre Sonra Performansının Çok Düştüğünü Söylüyorlar Bunun Dogruluk Payı Var mı?Birde Devamlı Böyle Konu Açıyorum Ama Hala Kesin Bir Sonuca Varamadım 1-Mondial 100 Km 2-Kanuni Elite 100 3-Mondial 151 Rs Sizce Hangisi Kanuninin Performansı O Kdr Düsüyomus...
  12. B

    Aslında Cup Degilde CuB oldugunu biliyormuydunuz?

    Bu Gün İnternette Dolaşırken Fark Ettim Aslında Bzm Tabirimizle Cup Cip Kap Kub vb. yanlışmış dogrusuda Cheap Urban Bike imiş Yani Ucuz Sokak Motoru gibi birşey =) Kaynak
  13. B

    Dorado Efisio Yardm?

    Evet Marka Bu Fiyati 1.400 Küsur Gayet İdeal Motor Çin Mi Japon Mu Kullanan Varsa Güzelmi Merak Ettim Yardimci Olurmusunz teşekürler
  14. B

    Vergi Sorunu?

    Arkadaslar Aklıma bisey Takıldı Belli Bir cc Üzerindeki Motorlar İcin Vergi Ya Da Ona Benzer Bir Para Mı Ödeniyo?
  15. B

    Scooter Türü Motorlarda Dönüs Sorunu

    Evete Baslıktada Oldugu Gibi Bi Aralar Kinetix Kullandım Cok kısa Süre[5 Kere Filan) Ve Dönüslerde Biraz Zorluk yasadım acaba gecici biseymidir buna göre mondial 151 rs almayı düsünüyorum
  16. B

    Merhaba Yardımcı olabilecek Var Mı?

    Merhaba Boyum 1.80 Kilom 85 Beni Tasıyaa Bilcecek Motor Arıyorum 2 Bin Tl lik Bütcem var Hangi Motorları Önerirsiniz Ben Mondial 100 Ukh gbi birsey düsünmüstüm fakat saglam olmadıgını söylediler.Scouter da olabilir fakat cok kücük olmasın komik görünüyo Simdiden tesekürler
  17. B

    Bi Bakarmısınız Arkadaslar

    Bn RacerS200 yada buna benzer motor istiyorum bu motorları bnimle paylasa bilirmisiniz bide en fazla bütcem 4bin ytl bu arada konuyu yanlıs yerde actıysam özür dilerim yeniyimde

Yeni mesajlar

Üst