Merhaba ben kawasaki türkiye dstribitörüyle yakın bağlantıda olan bir insanım yaşım henüz gença haftaya zxr-250 alıcam. size en iyi başlangıç motorunun neden bu olduğu konusundaki düşüncelerimi yazmak isterim ve sizde düşüncelerinizi paylaşmak isterseniz sevinirim.
1- Japon malı olması diğer...