Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Motorumda kocaman bir plaka var ve eve her geldiğimde o iğrenç görüntüyü görüyorum. Polis yasak olduğunu söylüyor şu küçük bisiklet plakaların ama Kilis'te karekodlu şekilde basıyorlar ve ceza falan yok. Nasıl bir saçmalıktır bu?
Selamlar, QJ Motor SRK550 Naked motorum var. Türkiye'de pek olmadığı için üretilmiş bir koruma demiri yok. Özel yaptırmam gerekiyor. Adana'da koruma demiri üreten bir yer var mı?