Arama sonuçlarınız

  1. sads

    ben scooterdan memnunum

    arkadaslar ben 7 veya 8 ay once elitte diye bi scooter aldım ve memnunum hiç yolda bırakmadı tabi zamanında servise goturdum ve tüm bakımları zaanında yapıldı. eğer motor almak isteyenler varsa ne alırsan al tavsiyem zamanında servise gotur :D

Yeni mesajlar

Üst