biraz geç oldu ama :)
2010 model 25.000km de aldım.
kısa zamanda 29a yaklaştık :)
daha once trıcıty-x10-cbr250-cbr600fa-cbr600rr ve agusta f4 kullanmıstım.
tek maşası,grenaj cızgılerı,daylıghtlı aynaları,sesi,gücü,yakıtı ne bıleyım onlarca guzel detayı var benı benden alan. arkadaslarımın...