:cherry: arkadaşlar herkeze selam...
1993 vespa px 200 ümü boyamak istiyorum ben yaptım..! demek için boyacılara yaptırmak istemiyorum tabi mali açıdanda önemli bi gerekçee.:cherry:
sizden yardımlarınızı istiyorum..
ne yapmalıyım
sprey boya kullanmayı düşünüyorum
zımpara nasıl olmalı
nelere...