Merhaba arkadaşlar, motosiklette ve forumda yeniyim. Arkadaşımın Yamaha YBR125 motoru ile motor kullanmayı öğrendim, her şey tam değil tabii ama kontra tekniğini falan biliyorum temel şeyleri biliyorum ve motora yeteneğim var çocukluğumda bisikletten inmediğim için. :mrgreen:
Başlangıç için...