Merhabalar,
Rica etsem bana biraz detaylı fikir verebilir misiniz arkadaşlar?
honda VTX1300S mü suzuki VL 1500 intruder mi? İntruder'de yüksek model olmadığı için çekiniyorum. Uzun yolda sıkıntı yaratmması lazım.
Değerli bilgilerinizi paylaşırsanız memnun olurum.Şimdiden teşekkürler...