Bugün motorumla epeyce bir yol yaptım, hava çok güzeldi, izinliyim de. Önce acaba şöyle otobandan bir İzmit mi yapsam dedim. Ama açıkçası otobana dalınca rüzgar çok arttı motor 90 - 100 arası rahatça gidiyordu ama rüzgar hızla birlikte beni sarsmaya başladı, saatte öğleni geçmiş, vazgeçtim, daha...