Merhaba ben Ahmet 16 yaşındayım..Lise 3. sınıf öğrencisiyim.
Sonunda belli bir zamandır biriktirdiğim harçlıklarımı bir motora yatırmak istiyorum...2-3 aya kadar almayı düşünüyorum...Ehliyetim yok daha ehliyete 1 yıl civarı var sanıyorum.:cyclopsanBu zaman içerisindede motorumu sevmeyi ve arada...