Regal Reptor 250E-9 aldım ve yarın kavusucam nasıpse.sıteye yenı uye oldum paylasımlar ve bılgıler gercekten cok doyurucu oncelıkle sıte yonetıcılerını kutlarım.bır sorum olucak 2 yıl scooter kullandım ılk defa vıteslı bır motorsıklet kullanıcam baslangıc ıcın iyi bir aracmıdır raptor.bir de...