Arkadaşlar benim ilk motor deneyimim olacak. Vespa Lx 150 i.e almayı düşünüyorum. Daha doğrusu biraz araştırdım ve motor çok hoşuma gitti. Ee haliyle otomatik olması da beni kendine çekiyor. İtalyanlar güzel bir şey yapmışlar. Ancak şu Lx150 i.e olayını anlamış değilim i.e olunca ne oluyor? Hız...