Arkadaslar, 2 silindir olmasin, 4 silindir alayim derken, Suziki Bandit mi alsam, GS 500 mu derken, yok yok en iyisi dusuk model olmasin, modeli yuksek olsun 250 cc'de yeter Hyosung GT250 Naked alayim derken, tum planlarim degisti.. Evim olmasina ragmen, ne yapacaksin motoru, o kadar para verme...