Arama sonuçlarınız

  1. nunchaku

    mobilet aşkı :D

    merhaba arkadaşlar 13.5 yaşındayım ve 49 cc bir mobiletim var 49 cc olması ehliyet gerek duyulmadığı ve plakası olmadığı için rahat :D hani sizin motosiklet aşkınız varya benimde mobilet aşkım var :D yani şimdilik :D ilerde ehliyet aldığımda maxi scooter almayı düşünüyorum hepinize kazasız...
  2. nunchaku

    mobilet ehliyeti almak için yaş kaç olması lazım

    arkadaşlar mobilet ehlieti almak için yaşın kaç olması lazım

Yeni mesajlar

Üst