Merhaba arkadaşlar
Şuanda bu mesajı size sol elimle yazıyorum çünkü geçirdiğim kaza neticesinde sağ elim alçıda sol kaburgamda ise kırık mevcut.
Pazar gecesi işyerinden eve dönerken e5 te sağ şeritte yaklaşık 80km ile ilerliyordum. Maltepe yakınlarında orta şeritte seyreden bir araç aniden...