Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konumlanmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Trafiğin durumuna göre, trafik durumu değiştikçe sizde yeni pozisyonunuzu almak üzere konumunuzu değiştirin. Eğer tehlike sadece solunuzdan geliyorsa 2 yâda 3üncü pozisyonda sürüş yapınız. Alfa.
    Alfa abi selam sevgiler öncelikle...bu yazınız aslında Trafik kurallarının hız sınırlamalarına gerçekten uyan ülke aracları için mantık içeriyor...

    Ama bizim sürüş anlayışımızda sabit bir hız ve arac takip mesafesine uyum asla olmadı...veya bu kurallara uyan sayısı çok az diyelim...arac takip mesafesini yaptığın an aradaki boşluğa birileri giriyor...

    Yani bu iyiniyetli tavsiyeleriniz pratik hayatın içinde yer bulmaz...teoride lafımız elbet yok ve haddimde değil...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alfa abi selam sevgiler öncelikle...bu yazınız aslında Trafik kurallarının hız sınırlamalarına gerçekten uyan ülke aracları için mantık içeriyor...

    Ama bizim sürüş anlayışımızda sabit bir hız ve arac takip mesafesine uyum asla olmadı...veya bu kurallara uyan sayısı çok az diyelim...arac takip mesafesini yaptığın an aradaki boşluğa birileri giriyor...

    Yani bu iyiniyetli tavsiyeleriniz pratik hayatın içinde yer bulmaz...teoride lafımız elbet yok ve haddimde değil...
    O kadar olumsuz bakmayın.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  3. #23
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar olumsuz bakmayın.
    Abi ben (mercedes vıto) 140 la girdiğim Bakırköy sahil virajında şeridimi koruyorsam dış kulvarda...otomobiller 70-80-90 la şeridi tutturamıyorlarsa aynı virajda çizgi dışına çıkıyorlarsa savruluyorlarsa veya aynaya arkaya sağına soluna bakmıyorlarsa bu yazdıklarımız teoride kalır...

    ki motorcu arkadaşların önemli bir kısmının (en azından gördüklerim) ne şerit takibinden ne da arac takip mesafesine uyduklarına şahit olmadım...Abi motosikletin özüne aykırı bu arac takip mesafesi veya doğru konumlama...Aracları kuka olarak görür tüm motorcular...bir an önce egale edilmesi gereken bir engel...Araclar bizi kuka olarak görürlerse işte bütün mesele bu...

    kuka olmak ya da olmamak...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #24
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    "Dönüşlerde en iyi hat dönüş yayının izlenmesi olmayabilir. Hattaki pozisyonunuzu trafik, yol ve dönüş tipini göz önünde bulundurarak değiştirebilirsiniz. Eğer trafik yoksa dönüşe açık girip görüş mesafenizi ve etkin dönüş çapınızı artırın. Döndükçe içe doğru kayın - hattınızı kapatın - ve dönüşün merkezini(apeks) geçince tekrar dışa çıkış için yönelin. Bir diğer alternatifte dönüşe başlamadan önce hattınızın içinde merkez pozisyonu alıp çıkışa kadar bunu muhafaza ederek dönmektir."

    ben girmem böyle denkleme, düz giderim paşa paşa

    agalar fevkalade teknik yazmışsınız ya ben harbiden pek anlamıyorum bu cümleleri
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  5. #25
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ben (mercedes vıto) 140 la girdiğim Bakırköy sahil virajında şeridimi koruyorsam dış kulvarda...otomobiller 70-80-90 la şeridi tutturamıyorlarsa aynı virajda çizgi dışına çıkıyorlarsa savruluyorlarsa veya aynaya arkaya sağına soluna bakmıyorlarsa bu yazdıklarımız teoride kalır...

    ki motorcu arkadaşların önemli bir kısmının (en azından gördüklerim) ne şerit takibinden ne da arac takip mesafesine uyduklarına şahit olmadım...Abi motosikletin özüne aykırı bu arac takip mesafesi veya doğru konumlama...Aracları kuka olarak görür tüm motorcular...bir an önce egale edilmesi gereken bir engel...Araclar bizi kuka olarak görürlerse işte bütün mesele bu...

    kuka olmak ya da olmamak...
    Sen birde Antalya yı görsen. Yol verme kavramı burada mevcut değil. Antalya lı motorcular sözümün dışında..

    Değil şeridi korumak elinde telefon slalom yapanlar, geri zekalılar, vahşiler velhasıl ipini koparan yollarda. Tabi en önemli unsur insandır. Dikkatli olun.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 ----------

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Dönüşlerde en iyi hat dönüş yayının izlenmesi olmayabilir. Hattaki pozisyonunuzu trafik, yol ve dönüş tipini göz önünde bulundurarak değiştirebilirsiniz. Eğer trafik yoksa dönüşe açık girip görüş mesafenizi ve etkin dönüş çapınızı artırın. Döndükçe içe doğru kayın - hattınızı kapatın - ve dönüşün merkezini(apeks) geçince tekrar dışa çıkış için yönelin. Bir diğer alternatifte dönüşe başlamadan önce hattınızın içinde merkez pozisyonu alıp çıkışa kadar bunu muhafaza ederek dönmektir."

    ben girmem böyle denkleme, düz giderim paşa paşa

    agalar fevkalade teknik yazmışsınız ya ben harbiden pek anlamıyorum bu cümleleri
    Yardım edebilmeyi isterdim. Ama yazılı olarak bu kadar verebiliyorum.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  6. #26
    Moderatör Ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İZMİR/ALİAĞA
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Dönüşlerde en iyi hat dönüş yayının izlenmesi olmayabilir. Hattaki pozisyonunuzu trafik, yol ve dönüş tipini göz önünde bulundurarak değiştirebilirsiniz. Eğer trafik yoksa dönüşe açık girip görüş mesafenizi ve etkin dönüş çapınızı artırın. Döndükçe içe doğru kayın - hattınızı kapatın - ve dönüşün merkezini(apeks) geçince tekrar dışa çıkış için yönelin. Bir diğer alternatifte dönüşe başlamadan önce hattınızın içinde merkez pozisyonu alıp çıkışa kadar bunu muhafaza ederek dönmektir."

    ben girmem böyle denkleme, düz giderim paşa paşa

    agalar fevkalade teknik yazmışsınız ya ben harbiden pek anlamıyorum bu cümleleri
    kuvvetmira anlamana gerek yok uygula yeter Dönüşlerde veya virajlarda gaz ayarı ayrı bir önem taşır.Dönüş hattını takip ederken gaz vererek hattın dışına yada gazı keserek hattın içine girebiliriz.bu bize motoru yatırış/kaldırış ve apekste yardımcı rol oynar.kısacası yavaş gir hızlı çık.
    YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR

  7. #27
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı teror adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuvvetmira anlamana gerek yok uygula yeter Dönüşlerde veya virajlarda gaz ayarı ayrı bir önem taşır.Dönüş hattını takip ederken gaz vererek hattın dışına yada gazı keserek hattın içine girebiliriz.bu bize motoru yatırış/kaldırış ve apekste yardımcı rol oynar.kısacası yavaş gir hızlı çık.
    hah! bak onu yaparım
    yavaş gir hızlı çık!
    yavaş gir hızlı çık!
    apeks ne?
    apeksi karıştırma!
    yavaş gir hızlı çık!
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  8. #28

    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    emeğine sağlık teşekkür ederim gerçekten çok önemli bilgiler.

  9. #29
    kıllıtarkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/AVCILAR
    Motosikleti
    ALMAYACAĞIM!!!!!!!
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ben (mercedes vıto) 140 la girdiğim Bakırköy sahil virajında şeridimi koruyorsam dış kulvarda...otomobiller 70-80-90 la şeridi tutturamıyorlarsa aynı virajda çizgi dışına çıkıyorlarsa savruluyorlarsa veya aynaya arkaya sağına soluna bakmıyorlarsa bu yazdıklarımız teoride kalır...

    ki motorcu arkadaşların önemli bir kısmının (en azından gördüklerim) ne şerit takibinden ne da arac takip mesafesine uyduklarına şahit olmadım...Abi motosikletin özüne aykırı bu arac takip mesafesi veya doğru konumlama...Aracları kuka olarak görür tüm motorcular...bir an önce egale edilmesi gereken bir engel...Araclar bizi kuka olarak görürlerse işte bütün mesele bu...

    kuka olmak ya da olmamak...
    Abicim işte bu ya ben bu lafı not alıyım da unutmayayım.
    [FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::

  10. #30

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    kanuni-breton
    çok gzl bilgiler hepimz içn çok faydalı bunlar..

  11. #31
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Teşekkürler, görüş ufkumuzu tazelediniz.
    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler