Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Pozisyonlara Göre Yatış Açıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam geçmis olsun diyecegim ama belli ki geçmemis.

    Yasadiginiza ve en önemlisi parlak bir zihinle yasadiginiza sukredelim en iyisi.

    Sagliginiza dikkat edin cumlesi oldukça önem tasimasina ragmen herhalde bir motosiklet tutkununun en çok gozardi ettigi sey.
    Cumleniz beni 30 yil kadar onceye goturdu.
    Okuldan çikar çikmaz, solugu dayimin motosiklet tamirhanesinde alirdim.
    Onceden çok zevk aldigim mopet beni kesmemeye baslamisti.
    Dayimin dukkan komsunun bir Rus motosikleti vardi.
    Simdi markasini hatirlayamiyorum.
    Is için surekli saga sola gitmek zorunda olan bu amcanin motosikletini duz kontak yapip yuruturdum.
    Bir gun beni yakaladi.

    Ben korkudan tir tir titriyorum.
    Yanima gelip montumun fermuarini açti.
    Tamam dedim içimden,saglam sopa geliyor.
    Soyle bir bakip, dudak bûktü.
    Oglum dedi.
    Sagligina dikkat et.
    Sonra dukkana gidip bir gazete getirdi.
    Ben hala saskin vaziyette motorun ustunde oturuyorum.
    O gazeteyi montumun içine soktu.
    Ruzgar böbreklerini hasta eder, bu gazete seni ruzgardan korur, ihmal etme dedi.
    Sonrada hadi yurut bakalim su mereti, nasil kullaniyorsun gorelim dedi.

    Hala her uzun yola çikisimda bir gazete sayfasina gozum takilir.
    Okumak için degil ha!
    Montumun içine sokmak için.
    Sonra guler geçerim.
    Zamaninda ne imkansizliklara ne gibi pratik çozumler uretmisiz.
    Simdi her turlu imkan var.
    Ama o motorunu yuruttugum adam gibi adamlar artik yok!!!!

    Siz de kendinize dikkat edin Alpaslan hocam.
    Belki o eski adamlar yok ama yetistirilmesi gereken yeni bir nesil ve gelecegin adam gibi adamlari var.
    Gazete kağıdı hep kullanırdım.

    Amcamın bir javası vardı. 6-7 yaşlarındayım. Sene 1962-63. Evimizin yakınıda otururlardı ama rahmetlşi dedemin evinin garajına bırakırdı. Bende sık sık tepesindeyim. O zamanlar artçılık yapardım. Sanki uçuyormuş gibi hissederdim. 12 yaşımda da kendim kulanmağa başladım.

    Evet o zamanın adamları bir çocuk motora hevesliyse hemen mutlu olup öğretmeğe, bu işi sevdirmeğe çalışırlardı. Motorculuk onların ülküsüydü. Ellerinden takım aletleri eksik olmazdı. Yollar berbattı, benzinci bulmak meseleydi ama güzel zamanlardı. Şimdi de sıkı motorcuların yetiştiğine eminim ama zannedersem nesil ve zaman farkından o ülküde adamlar yetişmez artık.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------

    Alıntı Gnusher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alpaslan Bey öncelikle çok geçmiş olsun. Umarım yazılarınıza ve alfamotosiklete(bloğa) devam edersiniz. Sağlığınıza da en yakın zamanda kavuşmanızı dilerim.

    Bu başlık çok içten ve duygusal bir başlık oldu bence. Bazı efsanevi anları içinde barındıran birşeylere tanıklık etmiş gibi hissettim kendimi.

    Ayrıca eklemek istediğim birşey daha var. Her farklı duruma göre bunları anlatmaya ömrüm yetmez demişsiniz ya. Eğer tam da bu içeriğe sahip bir bilgi kaynağı yoksa, böyle bir kitap hazırlamayı düşünmezmisiniz? İlk ben alırdım. Hatta yorulmayın diye sizin söylediklerinizi gelip ben yazabilirim. Master/apprentice-Jedi Knight/Padawan-Prof/lisans öğrencisi ilişkisi tadında böyle birşeye yardımcı olmak isterdim. Hatta bu tip ilişkiler içinde yardımcı olmak isteyebileceğim tek şeydir herhalde Şaka yapıyormuşum gibi gelebilir ama gayet ciddiyim, yurtiçi/dışı ciddi bir alıcı kitlesi olur bence. (tam olarak bu içeriğe sahip bir kitap bilmiyorum çünkü)
    Çok teşekkür ederim. Bildiğiniz gibi yazılarımın çoğu çeviri derlemeleri. Grafik ve fotolar alıntı bu sebeple bunları bir kitapta kullanmak telif haklarını almadan uygun olmaz. Oturup tekrar çizmek yeniden yazıları düzenlemek lazım.

    Ama ben bunu istemiyorum çünkü işin içine para, menfaat girsin istemiyorum. Bu bilgileri bazı arkadaşlar yazıcıdan çıkartıp ciltletiyorlar. Belki böylesi daha uygundur.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Bu tür eğitici topikleri görmek, siz değerli abilerimizin tavsiyelerine uymak çok faydalı oluyor.
    Teorik bilgiyi öğrenmedikten sonra yanlış bilgi üzerine pratikle çözüm sağlanamaz.
    İşin teorik kısmını sizler bize sunuyorsunuz. Teşekkürler

    Hastalığınız ve ameliyatınız içinde çok geçmiş olsun, Allah'tan acil şifalar diliyorum.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  3. #23
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Alpaslan Bey,
    Çok çok geçmiş olsun, sizi aramızda yeniden yazılarınız-bilgilendirmeleriniz-alıntılarınız (ya da adına ne denirse) görmek güzel. İyi bir şeyler yapıyorsunuz ve bence buna devam edin. Siz motora binemeyecek olsanız da sizin dışınızdakilerin bilinçlenmesine, güvenli bir şekilde zevkle binmelerine vasıta olunuz, bence zamanla bundan da hoşlanırsınız. Tekrar teşekkürler...

  4. #24
    Doru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    Ankara
    Çok çok geçmiş olsun. Yarım adam olayına gelince, yo bunu kabul etmiyoruz. Eminim ki , bun da atlatıp eski sağlığınıza kavuşacaksınız. İnsan vücudu kendini yeniler. Benim yaşım da 50ye yakın. Yılmak yok , moraller en üstte yola devam.
    Atın yiğidine doru , adamın yiğidine deli derler.

  5. #25
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Çok teşekkür ederim . Bu arada Siana Aksu yerine Sinan Aksoy yazmışım. Arkadaşımız kusuruma bakmasın.

    Alıntı kelimesi yanlış anlaşılmasın, ben hiçbir Türkçe kaynaktan kopyala yapıştır şeklinde bir alıntı sunumu yapmadım. Bunu yapmamda çünkü kendi çalışmalarım var. Ben yabancı kaynaklardan tecrübem olmayan motorkros makalelerinde birebir çeviri yaptım. Kendi tecrübeminde olduğu yol motorculuğunda ise yabancı kaynaklardan çeviri yaparak bunlardan faydalanıp kendi seçtiğim başlıklar altında bu çevirilerime kendi bilgilerimide ekleyip yeniden derleyip yazdım. Bu sebeplede çoğuna kaynak belirtmedim çünkü faydalanma var ama yazan, kompoze eden benim.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  6. #26
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şİmdi arkadaşlar gelelim sadede: Bir kere benim yaptığım iş bilgiyi açığa çıkarmaktır. Bunları dileyen dilediği oranda yeteneğine, tecrübesine göre alır ve değerlendirir. Değil mi? Teorik bilgi önemli olmasaydı okullara ne gerek vardı? Usta babasının yanında yetişen normal bir çocuk eğer sanat okuluna girmiş olsaydı belki de on yılda geleceği yere 3 yılda gelecekti ve mesleğinde daha da uzman olacaktı. Bu sebeple benim yaptığım işe yanlış diyenler kendileri yanlıştalar.

    Şİmdi tabi teorik bilgiyi pratiğe dökmeğe başladığımız anda işin içine öğretme metodları girer ki bu benim alanım değil. Türkiye de bu işe soyunanlar ne kadar bilinçli valla onu da federasyon, sağlık bakanlığı olmadı karayolları düşünsün.

    Yukarıda verdiğim foto ile ilgili olarak şimdi ben bu bilginin eğitmenliğe soyunsaydım sahada herhalde şunlara bakmam gerekirdi diyor içimden bir ses:

    1. Dış taraftaki kolunuza yük biniyor mu?
    2. Beden ekseniniz dönüş içine doğru motor ekseninden daha içerde kalıyor mu?
    3. Bu eksen çizginiz ilk hamlenizle sabitlenip dönüş çıkışına kadar öyle kalıyor mu?
    4. Bakışlarınız dönüşün olabildiğince içine, çıkışa doğru mu bakıyor?
    5. İç ayağınız iyice içeri alınmış mı?
    6. Tüm yönlendirmeyi iç kolunuzla mı yapıyorsunuz?
    7. Üst bedeniniz çok dik pozisyonda mı duruyor?
    8. İç ve dış peglere doğru noktalarda geçiş yapılıyor mu?
    9. Gaz doğru zamanda ve doğru şekilde mi açılıyor?
    10. Fren maneti sıcak patates gibi mi bırakılıyor?


    vs vs bakar ve ona göre talebemi vrsa yanlış tatlı sert ikaz ederek düzeltirdim.

    Sen ne yapardın Sinan Aksoy kardeş? Gerçi ben artık motor kullanamayacağım ama bilmekten zarar gelmez senin bildiklerini de ben öğrenmek isterdim.

    Hepinize teşekkürler arkadaşlarım. Bir garip alfa geldi işte sevabıyla günahıyla genç kardeşlerine yardımcı olmak istedi. Ama bende artık yoruldum ve bu sahadan tamamen çekilmek ve motosiklete dair herşeyi unutmak istiyorum çünkü bir daha hakkını vererek binemeyeceğim bir şeyi unutmam en mantıklı şey olacak. Aksi halde kafayı yiyeceğim.

    Hiç kimseye kırgın değilim ama beni sevenleri gerçekten diğerlerinden elbette daha çok seviyorum.

    Alpaslan Kuzucan. Kütahya 1955.[COLOR="Silver"]

    Him...
    Alparslan hocam öncelikle çok geçmiş olsun. Dilerim en kısada sürede eski sağlıgınıza kavuşursunuz.

    Şimdi ben ne yapardim?
    Aslında yapacağım ve yaptığım şeyler yazmış olduğum ilk yorumda anlaşılabilirdi. Fakat sanırım siz benden bu konuyu irdelememi istiyorsunuz. Tabiki..

    Alparslan hocam benim yapmış olduklarim veya almış olduğum eğitim birçok arkadaş tarafından belki eleştirilecektir. Fakat ben bu konudaki düşüncelerimi açıkça dile getireceğim, taktir sizin ve diğer forumdaşlarımındır.

    30 yaşındayım ve yaklaşık 20 yıldır ikiteker üzerindeyim. (bisiklet dahil) Ben bu tehlikeli hobi'ye başlarken bu tür teorik eğitimler yoktu açıkçası. Belkide vardı, fakat o dönemler yaşımın küçük olması itibariyle araştırmadım. Zaten çocukluk döneminde böyle şeylerle kafa yormuyorsunuz. Bu nedenle hayatımda hiç teorik eğitim almadım. Hatta güvenli sürüş eğitimi bile almadım dersem lütfen beni topa tutmayin, çünkü o dönemler bunlar yoktu. Teorik eğitimi gereksiz görmemdeki sebep belki bundan kaynaklanıyor. Hatta biraz daha derine inmemi isterseniz 100 küsür yıllık motosiklet tarihinde (tam olarak motosiklet tarihini bilmiyorum) ülkemizde kaç yıldır bu eğitimler veriliyor? birde bunun sorgulanması lazım bence.

    Bu tür teorik eğitimlere karşıyım dememdeki sebep yukarıda verilen örneklerin yetersizliğidir. Bence yukarıdaki bilgiler daha geniş kapsamli aktarılmış olsaydı herkez için faydalı olurdu sanırım. Burada kimseyi eleştirmiyorum, lütfen yanlış anlaşılmasın, güzel bir konu paylaşmışsınız tebrik ederim sizi.

    Yukarıda verilen örneklerde, zemin, lastik, lastik hava basıncı, vs vs gibi şeylerde baz alınmış olsaydı ''Bu tür teorik eğitimleri sonuna kadar destekliyorum'' derdim...

    Ayrıca bizde seni seviyoruz alparslan abi
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  7. #27

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şİmdi arkadaşlar gelelim sadede: Bir kere benim yaptığım iş bilgiyi açığa çıkarmaktır. Bunları dileyen dilediği oranda yeteneğine, tecrübesine göre alır ve değerlendirir. Değil mi? Teorik bilgi önemli olmasaydı okullara ne gerek vardı? Usta babasının yanında yetişen normal bir çocuk eğer sanat okuluna girmiş olsaydı belki de on yılda geleceği yere 3 yılda gelecekti ve mesleğinde daha da uzman olacaktı. Bu sebeple benim yaptığım işe yanlış diyenler kendileri yanlıştalar.

    Şİmdi tabi teorik bilgiyi pratiğe dökmeğe başladığımız anda işin içine öğretme metodları girer ki bu benim alanım değil. Türkiye de bu işe soyunanlar ne kadar bilinçli valla onu da federasyon, sağlık bakanlığı olmadı karayolları düşünsün.

    Yukarıda verdiğim foto ile ilgili olarak şimdi ben bu bilginin eğitmenliğe soyunsaydım sahada herhalde şunlara bakmam gerekirdi diyor içimden bir ses:

    1. Dış taraftaki kolunuza yük biniyor mu?
    2. Beden ekseniniz dönüş içine doğru motor ekseninden daha içerde kalıyor mu?
    3. Bu eksen çizginiz ilk hamlenizle sabitlenip dönüş çıkışına kadar öyle kalıyor mu?
    4. Bakışlarınız dönüşün olabildiğince içine, çıkışa doğru mu bakıyor?
    5. İç ayağınız iyice içeri alınmış mı?
    6. Tüm yönlendirmeyi iç kolunuzla mı yapıyorsunuz?
    7. Üst bedeniniz çok dik pozisyonda mı duruyor?
    8. İç ve dış peglere doğru noktalarda geçiş yapılıyor mu?
    9. Gaz doğru zamanda ve doğru şekilde mi açılıyor?
    10. Fren maneti sıcak patates gibi mi bırakılıyor?


    vs vs bakar ve ona göre talebemi vrsa yanlış tatlı sert ikaz ederek düzeltirdim.

    Sen ne yapardın Sinan Aksoy kardeş? Gerçi ben artık motor kullanamayacağım ama bilmekten zarar gelmez senin bildiklerini de ben öğrenmek isterdim.

    Hepinize teşekkürler arkadaşlarım. Bir garip alfa geldi işte sevabıyla günahıyla genç kardeşlerine yardımcı olmak istedi. Ama bende artık yoruldum ve bu sahadan tamamen çekilmek ve motosiklete dair herşeyi unutmak istiyorum çünkü bir daha hakkını vererek binemeyeceğim bir şeyi unutmam en mantıklı şey olacak. Aksi halde kafayı yiyeceğim.

    Hiç kimseye kırgın değilim ama beni sevenleri gerçekten diğerlerinden elbette daha çok seviyorum.

    Alpaslan Kuzucan. Kütahya 1955.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------




    Verdiğin bilgiler yerinde ama şunu söyleyeyim şampiyonların stilleri hiç biribirine benzemez. Konu hız ve yarış olunca en önde marjinal yetenekle doğmak gerekmektedir. Dönüşte sadece dönüş tekniği ve pozisyon değil ayrıca, yol durumu, hava şartları, dönüş keskinliği, trafiğin durumu, motorunuzun tipi, lastiklerinizin durumu, süspansiyon ve çöküş ayarlarınız, sizin haleti ruhi yeniz vs gibi faktörler girer. Şİmdi ters eğimli bir yolda nasıl dönersiniz desem yukarda ki hiçbir teknik tam uymaz. Ne yapmak gerekir? 1. Motoru ters eğime dik açı yapacak pozisyona getirmek gerekir 2. Olabildğince eğimi dik kesmek gerekir 3. Peki hızınız fazla ise ne yapacaksınız? 1. Düşeceksiniz 2. Şanslı bir günündesiniz 3. Frenlere taçı geçerken değilde geçtikten sonra dokunmak gerktiğini bileceksiniz vs uzar gider. Söylemek istediğim eğer her duruma göre özel bilgiye girilirse buna benim ömrüm yetmez. Genel olarak söyleyebileceğim tek şey ''Lütfen sınırlarınızın içinde kalarak sürüş yapınız.'' olacaktır.
    Sonuna kadar katılıyorum. Vermiş olduğunuz resimleri, teorik olarak genel geçer, her kesin kabul ettiği bazı bilgilerle biraz daha açıklamak istedim. Zaten motosiklet kullanımı ne tek bir konu başlığında, ne tüm bir forumda anlatılabilecek bir şey değil. Hayat boyunca süren bir öğrenim ve tecrübe kazanım süreci.

    Tutkulu bir insan olduğunuzu anlıyor ve bu tutkunuzdan uzak kalmak durumunda olmanınızı, her ne nedenden ötürü ise, üzüntüyle karşılıyorum.

    Saygılarımla.

  8. #28
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Sinan ben oldum olası motoru ve motorcuyu severim. Motora binen bir çocuk gördüğümde bende o çocuk gibi coşarım. Böyle bu. Bir tutku ne yapalım. Dedim zaten her detaya girsem buna ömrüm yetmez ama sizler bunu yapabilirsiniz. Bir kişi ben tek başıma her şeye yetemem. Sizlerde konuları ele alın, daha açın. İçine kendi tecrübelerinizi de katın. Kaynak çoğalsın. Bilgi açığa çıkarılsın.

    Mutlaka seninde çevrende seni bu işe heveslendiren, yönlendiren belki şimdi hatırlamadığın ama birisi mutlaka vardır. İlk adımı attıran birisi hep olur.

    Teşekkürler Sinan ve Kench. Kench yazmağa devam et. Yapılan hiç bir katkı boşa gitmez. Bir yerde bir şekilde birisinin işine yarayacaktır.

    Sevgilerimle kardeşlerim. Lastiğiniz hep düz bassın.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  9. #29
    raven71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda xl 200
    güzel paylaşım. teori ve pratik birlikte olmadığı sürece çok da faydalı olamıyor. teori tek başına bir işe yarasaydı üniversitelerdeki iktisatçıların Türkiye'yi şaha kaldırmaları gerekirdi. eğer pratik tek başına yeterli olaydı siyasetçilerin bunu yapabilmesi gerekirdi. Maalesef teoriyi ve pratiği bir arada kullanan o kadar az ki hemen hemen her konuda bu durumdan dolayı sıkıntı çekiliyor.

    bu konunun faydası pratiği de teoriyi de tek başına uygulayanlar başta olmak üzere bütün motosikletçilerin işine yarar diye düşünüyorum.

  10. #30

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Hocam, faydalı bilgi içeren yazı paylaşımınız için
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  11. #31

    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha ybr 2004
    her düşüş bizler için tecrübedir.

  12. #32
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    arkadaşlar şimdi en güvenli açı hangisi oluyor acaba

  13. #33
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Faydali bilgiler icin cok tesekkurler sitenizinde daim okurlarindanim cok guzel bilgiler var gercekten emeginize saglik deneyip ogrenmek hem zaman aliyor hemde baska goturuleri oluyor hazir bilgi bulmak onemli.
    We are many...

  14. #34
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı mamt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar şimdi en güvenli açı hangisi oluyor acaba
    napacan?
    Yatarken iletkiyle ölçüp öyle mi yatacan?

    En guvenli açi, viraji donebildigin açi kardes.
    Yalniz, yaziyi bir kez daha okumani tavsiye edecegim;
    sen yazidan baska bisey anlamissin.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  15. #35
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    napacan?
    Yatarken iletkiyle ölçüp öyle mi yatacan?

    En guvenli açi, viraji donebildigin açi kardes.
    Yalniz, yaziyi bir kez daha okumani tavsiye edecegim;
    sen yazidan baska bisey anlamissin.
    yok nen yazıyı doğru okudum ama soruyu yannış yazdım en güvenli pozisyon hangisi sarkalımmı yoksa dikmi durklım yada sacede motorumu yatıralım güvenlik açısından sordum hani herzaman deriz ya birçok şeyi ynnaış biliyoruz diye o yüzden yannışım varmı merak ettim

  16. #36
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı mamt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok nen yazıyı doğru okudum ama soruyu yannış yazdım en güvenli pozisyon hangisi sarkalımmı yoksa dikmi durklım yada sacede motorumu yatıralım güvenlik açısından sordum hani herzaman deriz ya birçok şeyi ynnaış biliyoruz diye o yüzden yannışım varmı merak ettim


    Viraj dönüs teknikleri ile ilgili bir çok yazi forumda mevcut.
    Simdi ben herkese arayin bulun okuyun diyorum ama bu gün kendi yazdigim bir yaziyi bulayim diye arama yapmaya kalktim, anamdan emdigim süt burnumdan geldi.
    Hele ki hayati bir konuda arayin bulun yazip o adamin bunu bulmasina gereken surede ölme ihtimali oldugunu dusununce vazgeçtim.

    Yine de arama yapip viraj teknikleriyle ilgili yazilan her seyi etüt etmenizi siddetle tavsiye ederim.
    Ama bunu yarin ogleden sonra yapacaginizi varsayarsak, sabah ölmemeniz için gerekli olan seyi kisaca yazayim.
    Sakin ha sarkmayin!!!!!
    Bu viraj teknigi degil, pist teknigidir.
    Ustelik, motoru yatirmak için degil, yatirmamak için yapilir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  17. #37
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Viraj dönüs teknikleri ile ilgili bir çok yazi forumda mevcut.
    Simdi ben herkese arayin bulun okuyun diyorum ama bu gün kendi yazdigim bir yaziyi bulayim diye arama yapmaya kalktim, anamdan emdigim süt burnumdan geldi.
    Hele ki hayati bir konuda arayin bulun yazip o adamin bunu bulmasina gereken surede ölme ihtimali oldugunu dusununce vazgeçtim.

    Yine de arama yapip viraj teknikleriyle ilgili yazilan her seyi etüt etmenizi siddetle tavsiye ederim.
    Ama bunu yarin ogleden sonra yapacaginizi varsayarsak, sabah ölmemeniz için gerekli olan seyi kisaca yazayim.
    Sakin ha sarkmayin!!!!!
    Bu viraj teknigi degil, pist teknigidir.
    Ustelik, motoru yatirmak için degil, yatirmamak için yapilir.
    ağbim sen bana kızıcaksın ama ben hep sarkıyorum motor nekadar dik kalırsa kayma olasılığı azalıyar daha güvenli oluyor ve ne yaptıysam olmadı hep arka ve önteker ufak ufak sırayla kayıyor ikisi aynı anda kayıcak diye ödüm kopuyor vesen bana birdaha kızıcaksın ama ben hız yapmayı sevmem ama viraj görürsem sınırları zorlarım elimde deyil tüm keyifim bu demek yannış yapıyorum tavsiyen varmı benim için link bile versen olur şimdi faketim benim makinayı değiştireli 1 sene oldu ybr görünüyor ama şu anda er5 kullanıyorum

  18. #38
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    ağbim çok kızdı galiba tamam sustum

  19. #39
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    Alıntı mamt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar şimdi en güvenli açı hangisi oluyor acaba
    tabiki ilk resim. Diğer bütün resimler limitleri zorlamak istediğinde uygulaman gereken teknikler.
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  20. #40
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    önce güvenlik diyelim ozaman


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler