5 milyara alabileceğim en iyi chopper hangisi yardım lütfen

Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
163
5 milyarlık bütçem var tam anlamadıım için 2.el istemiorum ama yarıdmcı olacak olan varsada 2.el de olabilir..bütçe 5 in altıda olabilr ama üstüne çıkmaz..çin malımı alabilrim anca nedir en iyisi?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kymco venox, hyosung gv 250

bir araştırıver istersen...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kadar bütçe ayırabiliyorsan Çin malı düşünmen hata. Gv 250 tavsiye ederim. Bir de güç olarak aynı (bildiğim kadarıyla kalite olarak da) olan Kymco Venox.
 
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
163
gv250 ye baktım venoxdan daha hoş ve ağır (kalsik) tarzda duruo daha çok hosuma gitti gv250..bunlar ddısında önerdiğiniz bişi yok sanırım??? ve bu gv250 nin 0 ımı 5 milyar yoksa 2.elleri fln mı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GV250 sıfırı 8200 TL. İkinci el 4000-5000 gibi bir rakama bulabilirsin. Sahibinden.com'a bak.
 
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
163
tamam saol,,bide bu zealsun lar nasıl? 2.el zelsunlar 2 ye falan var sanırım..bu çinlilerin içnde en ii si hangisidir?
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

tamam saol,,bide bu zealsun lar nasıl? 2.el zelsunlar 2 ye falan var sanırım..bu çinlilerin içnde en ii si hangisidir?

gv 250 korelidir iyidir çinlilerin içinde en iyisi ve gösterişlisi regal raptordur burda ayrı sahifeleri var ayrıcda web sahifesi var aratır oku tavsiye ederim
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
ilk motorum gv 250 idi, başlangıç motoru olarak gayet güzel ve keyifli bir motor. aslını söylemek gerekirse başlangıç motoru olarka hitap etmek güzel olmaz, çünkü çok keyifli bir motordur ve ömürlüktür, güçlüdür.. bakımlarını aksatmadığın sürece seni üzmez, dikkat burası önemli...
fakat ben o paraya sahip olsam en500 veya virago 535 zorlardım.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ilk motorum gv 250 idi, başlangıç motoru olarak gayet güzel ve keyifli bir motor. aslını söylemek gerekirse başlangıç motoru olarka hitap etmek güzel olmaz, çünkü çok keyifli bir motordur ve ömürlüktür, güçlüdür.. bakımlarını aksatmadığın sürece seni üzmez, dikkat burası önemli...
fakat ben o paraya sahip olsam en500 veya virago 535 zorlardım.

virago konusunda haklısın. ancak arda 1000-1500 tl fark var.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
bilmiyorum daha önce motor kullandın mı ekipmanın var mı ama bütçen 5000 ise maximum 4000'i motora ayır çünkü ekipman konusunda sıkıntı çekersin tamamını motora yatırırsan... ekipman bütçen ayrıysa yada sıkıntı olmaz bana diyosan bilemem, şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
tamam saol,,bide bu zealsun lar nasıl? 2.el zelsunlar 2 ye falan var sanırım..bu çinlilerin içnde en ii si hangisidir?

Çinlilerin arasında en iyisi sanırım Regal Raptor, kullanıyorum görüntüsü olsun diğer aksamları olsun gayet iyi su soğutmalı olması ayrıca iyi.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
23
bıde jawanın 650 lık rotax motorlu bı modelıde war onada bı bak klasık arıyosan degısık bısey rotax cok kalıtelı bır makınadır bmw f650 gs.aprılıa pegaso bu makınayı kullandı bı aralar wardı sahıbındende temız 5 bın tlye.model yuksek olur en azından ama wırago en 500 5 bın lıraya alacagın motor moldelı dusuk olması gerekır.bunların parcaları bıraz pahalı olur yenı model bıseyler bakmanı tavsıye ederım tabı bu bemın fıkrım
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
SATILIK MOTOR..!! GIPGICIR..


Motoru Babamın kullanması için almıştık. Fakat alışamadı ve yazlıkta jandarma trafik rahat vermiyordu. Buyüzdem motor kullanılmadı desem yeridir. Motor şuan kapalı garajda üzeri kapalı olarak muhafaza edilmektedir.

Deposu fullendi, haftada 1 2 sefer bir tur atıyorum motor kendini toparlasın diye. Her seferinde tek marşta çalışıyor. Daha bir kez vidasına anahtar değmemiştir.

Fiyatta yardımcı olurum, yeterki forumdan birine gitsin. İsteyen motoru görebilir yada dilediği ustaya gösterebilir. Deneme sürüşü yapabilir. Benim için sorun değil motoruma güveniyorum.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...me-mukemmel-motor-uygun-fiyata-31563166/detay

Çinlilerin arasında en iyilerin başında gelir. Ramzey başlığından görebilirsin, kullanıcılarına sorabilirsin.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
sana tavsiye edeceğim tek motosiklet en500 :cat:
uzun yolda yormaz , yakıtı idareli kullanır ,performanslı , kullanımı rahat , sağlam , yakışıklı e daha ne olsun :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
virago 250 hatta bulabilirsen virago 535 in V silindir harika duruyor, en 500 de güzel ama silindir kısmı çok tipsiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

motor kısmına dikkat
279_251522.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
virago 250 hatta bulabilirsen virago 535 in V silindir harika duruyor, en 500 de güzel ama silindir kısmı çok tipsiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

motor kısmına dikkat
279_251522.jpg

yazık olmuş gül gibi motora tel jant iğrenç :( tek kusuru bu bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst