Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Chopper kullananlar yardım edin lütfen

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Mart 2009
    Selam arkadaşlar ben yeni motor aldım mondial 250 mct 250 km temiz aküsünü değiştirdim bujilerini değiştirdim. evet gelelim istediğim yardıma ben bunu kullanırken neye dikkat etmeliyim nasıl kullanmalıyım?
    ne gibi kısımlarına dikkat etmeliyim? ya bilgilendirin beni bilmem gereken önemli yada önemsiz şeyler varmı çünkü ben hiç motor kullanmadım??


    ama çok güzel kullanıyorum onun için git biyerden ders al falan demeyin lütfen...

    neden kimse yazmıyor yaaa ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    cruiser konusunda yardım edecek arkadaş bulmak zor. tekniklerden ayıklayarak işini yarayacakları seçeçeksin.

  3. #3
    mirty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle 500
    virajlarda racingler gibi yatmaya çalışma sonra benim gibi uçarsın, motorla 100 ün üstüne fazla çıkma motoru zorlarsın yavaş giderken ön frene asılmamaya çalış şimdilik aklıma gelenler bunlar
    virago 250

  4. #4
    siyahatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul-Üsküdar
    Motosikleti
    SYM HD 200 EVO
    Cruiser yavaş ve sakin kullanmak, ani ve sert hareketler yapmamak, motoru fazla sıkıştırmamak genel temelleri bu bence.

  5. #5

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    arkadaşım hayırlı uğurlu olsun. bak motoru ilk çalıştırdığında çok fazla gaz verme ısınasaya kadar motor bi devirde git,virajlra çok hızlı girme,hız olarak da 100ü geçme,çok fazla vida döken bi motosiklettir mct,haftada bir al eline anaharları gördüğün vidayı kontrol et sık,motosikletin daha 250 km zannedersem,1000 kmye kadar motorunla 80i geçme,1000den sonra bi yağ deiştir bakımlarını yaptır,uzun ve rampalı yollara git motorunu yüksek viteste sıkıştır ki (çok sık yapmamak şartı ile) motorun açılsın. 1 ve 2. viteslerde sıkıştırmadan deiştir vitesleri. hızlı kalkma lambalardan,motoru çok fazla yığdırma,bunlara dikkat ederek binersen hiç bişey olmaz motoruna hadi yolun açık olsun

  6. #6
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Alıntı facia42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım hayırlı uğurlu olsun. bak motoru ilk çalıştırdığında çok fazla gaz verme ısınasaya kadar motor bi devirde git,virajlra çok hızlı girme,hız olarak da 100ü geçme,çok fazla vida döken bi motosiklettir mct,haftada bir al eline anaharları gördüğün vidayı kontrol et sık,motosikletin daha 250 km zannedersem,1000 kmye kadar motorunla 80i geçme,1000den sonra bi yağ deiştir bakımlarını yaptır,uzun ve rampalı yollara git motorunu yüksek viteste sıkıştır ki (çok sık yapmamak şartı ile) motorun açılsın. 1 ve 2. viteslerde sıkıştırmadan deiştir vitesleri. hızlı kalkma lambalardan,motoru çok fazla yığdırma,bunlara dikkat ederek binersen hiç bişey olmaz motoruna hadi yolun açık olsun
    Kırmızı ile yazılan yer dışında facia42'nin her söylediğine katılıyorum, ancak bu mct vida gevşetmiyor demek de değil; sadece çok fazla vida dökmüyor. Ama sen yine de eline anahtarı alıp arada bir vidaları kontrol etmeyi ihmal etme. Motorun hakkında daha fazla bilgi için Forumun "Motosiklet Modelleri" başlığı altındaki "Mondial 250 MCT.." başlığına bakmanı tavsiye ederim..
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  7. #7

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    ayıbımız olduysa affola

  8. #8
    Ozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    PEUGEOT SATELIS 250
    Öncelikle motor yağını devamlı kontrol et, eksiltiyorsa tamamla, zamanı geldiğinde yağı değiştir. Güvenli ve emniyetli sürüşler dilerim.
    MOTOSIKLETIM ; PEUGET 250 SATELIS

  9. #9

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Bursa, Aşgabat
    Motosikleti
    Honda VFR 1200x Crosstourer
    Birincisi cruiser motorların dinamiğini bilmek lazım. ağırlık dağılımı ön ve arka ya eşittir. bu nedenle de fren sıkıldığında arkadan öne ağırlık transferi racing naked vb motorlara göre daha geç olur. bunu neden söyledim?? durmak için frenleme racing naked vb motorlarda ön fren daha sıklıkla kullanılırken cruiserlarda ön ve arkayı birlikte sıkman daha iyi olacaktır. şimdi bir çok arkadaş diyecek ki diğer motorlarda da ikisini sıkmak lazım. elbette öyle ancak cruiserlarda ön frene abanırsan ön tekri kitleme şansın diğer modellere göre daha fazla olduğundan arka freni mhakkkak kullanman lazım...

  10. #10

    Üyelik
    19 Mart 2009
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    vn800 drifter
    250 cc ve altı cruiser larla ancak direksiyon yaparsın sürüş tekniğine tek katkısı minik bir alışkanlığın ötesine gidemez
    gün olur devran döner bir bakarsın altında minimum 650cc bir çapır ve o zaman anlarsın ha 2500cc crusier ha naked hiç farketmez
    cc ne kadar büyürse teknik o kadar değişiyor ve yüksek cc lerde bir çapır kullandktan sonra tüm modeller sana bisiklet kadar kolay gelecek inan bana
    tecrübelerimle sabittir
    CHOPPER HAYATIMIZ


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)