150/80/15 / GV 250 Lastik
-
Arkadaşlar GV250 için;
150/80/15
160/80/15
140/80/15
lastik arıyorum. Sıfır metzeler ve dunlop bulabildim sadece.
Dunlop fiyatı 370 TL civarıydı. Metzeler ise 210 € !
Bu rakamları ödeyemem ne yazıkki. O yüzden Duro, shinko, gibi modellere bakıyorum ama bulamıyorum...
Sıfır veya çıkma lastik farketmez. Artık şu 2004 model lastiklerimden kurtulmak istiyorum.
Bilen, duyan, gören, alan, satan varsa yazsın gözünü seveyim
Bu arada uyan başka bir ölçü varsa o da olur.
140/90/15 buldum ama çok kararsızım. Uymaz diye düşünüyorum...
Motosikletli Kaplumbağa...
Reklamlar
-
Hocam benim bildiğim kadarıyla orjinali olan 150 80 yerine ya 140 90 ya da 160 70 takabilirsin, takmalısın. Çünkü çap değişiyor, 140 80 çap küçük olacak, çok sorun yaşar mısın bilmem ama 160 80 de arka lastiğin çamurluğa çok yaklaşma hatta artçılı kullanımda çamurluğa değme ihtimali olabilir belki, orjinal durumda arada ne kadar boşluk var bilmiyorum. Senin başka topikde verdiğin bir link vardı, 140 90 bi lastik, o ebat güzel ama kalitesini hiç bilmiyorum ne yazık ki. O işin mantığı 150 taban genişliği, 80 150 nin %80 i yanak ölçüsü, dolayısıyla orjinal lastik çapımız (150*0,80) *2 + jant capı 15*2,54 yani 120*2mm + 38,1 cm = 24+38.1 = 62,1 cm ediyor. Bu çapa en yakın olan lastik ölçülerini alman lazım 140 90 olursa galiba 1.2 cm gibi bir fark oluyor tam çap ölçüsünde. Ona göre hesapla işte
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
Buz motoru ara onda iyi durumda cikma lastik oluyor genelde. Hemde daha ucuza veriyor piyasaya gore. Bi sansini dene.
-
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Hocam benim bildiğim kadarıyla orjinali olan 150 80 yerine ya 140 90 ya da 160 70 takabilirsin, takmalısın. Çünkü çap değişiyor, 140 80 çap küçük olacak, çok sorun yaşar mısın bilmem ama 160 80 de arka lastiğin çamurluğa çok yaklaşma hatta artçılı kullanımda çamurluğa değme ihtimali olabilir belki, orjinal durumda arada ne kadar boşluk var bilmiyorum. Senin başka topikde verdiğin bir link vardı, 140 90 bi lastik, o ebat güzel ama kalitesini hiç bilmiyorum ne yazık ki. O işin mantığı 150 taban genişliği, 80 150 nin %80 i yanak ölçüsü, dolayısıyla orjinal lastik çapımız (150*0,80) *2 + jant capı 15*2,54 yani 120*2mm + 38,1 cm = 24+38.1 = 62,1 cm ediyor. Bu çapa en yakın olan lastik ölçülerini alman lazım 140 90 olursa galiba 1.2 cm gibi bir fark oluyor tam çap ölçüsünde. Ona göre hesapla işte
Bidakka abi iyice kafam karıştı
Şimdi benim bütçeye ve motora uygun iki lastik buldum.
Bunlardan biri 140/80, diğeri 140/90...
Şimdi bunların hangisi gv 250 ye daha uygun olur
acayüp adlı üyeden alıntı
Buz motoru ara onda iyi durumda cikma lastik oluyor genelde. Hemde daha ucuza veriyor piyasaya gore. Bi sansini dene.
Aradım abi yokmuş ellerinde
Motosikletli Kaplumbağa...
-
140 90 daha uygundur, orjinal lastiğinden çap olarak 1.2 cm daha büyük olacaktır. 140 80 de 1.6 cm daha küçük kalıyor lastiğin çapı. Bunlar km yi düzgün göstermesini de az çok değiştirecektir diye düşünüyorum. Neyse uygun olan ya 140 90 dır ya da 160 70, bu iki ebattan birini alman lazım benim bildiğim kadarıyla, daha iyi bilen arkadaşlar varsa onlarda yazar zaten. Eğer çapı çok büyük olursa arka çamurluğa sürter, lastik genişliği fazla olursa çamurluğun yanlarına sürtebilir, hatta sığmayabilir. Yani tekrar söylüyorum bizim motora 150 80 yoksa ya 140 90 ya da 160 70 alınır.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)