CFMOTO, EICMA 2022'de yeni modelleri tanıttı
-
Reklamlar
-
çinliler derslerine çalışıp gelmişler yakında japona çok büyük bir rakip olacaklar gibime geliyor
bir tıkta japopnlar artık biz bir yer edindik artık yeni tasarıma yeniliğe yer yok gibi takılıyolar şaun bakıyosun şu yeni hornete bak abi 2014 model cb500 le aynı tasarım nerdeyse hiç bir artı bir şey katmadan al bak yenisi diyip geçiştiriyolar ne bir güzel göstergedir telefon bağlantısı vb şeydir yahu hero bile şarj için usb filan koyuyor arkadaş
-
OnixsyS adlı üyeden alıntı
çinliler derslerine çalışıp gelmişler yakında japona çok büyük bir rakip olacaklar gibime geliyor
bir tıkta japopnlar artık biz bir yer edindik artık yeni tasarıma yeniliğe yer yok gibi takılıyolar şaun bakıyosun şu yeni hornete bak abi 2014 model cb500 le aynı tasarım nerdeyse hiç bir artı bir şey katmadan al bak yenisi diyip geçiştiriyolar ne bir güzel göstergedir telefon bağlantısı vb şeydir yahu hero bile şarj için usb filan koyuyor arkadaş
CB750'de kocaman 5" bir renkli TFT ekran + BT telefon bağlantısı var. CB500F'in tasarımı da gayet güzeldir. Özellikle 2016 kasa ve sonrası.
-
adamlar baya baya piyasada bizde olacağız demiş ayağınızı denk alın hesabı
-
Cyan adlı üyeden alıntı
CB750'de kocaman bir TFT ekran + BT telefon bağlantısı var. CB500F'in tasarımı da gayet güzeldir. Özellikle 2016 kasa ve sonrası.
kocaman değil sadece honda için ilk kez hondadanın standardında bir tık büyük bir ekran
sizde söylediniz 2016 dan kalan bir tasarım sıfır çaba ben burda o tasarımı sevmediğimi söylemedim ama aynı tasarım sonuç mabında
hele hondanın egzoz fantezisine ne demeli her modelinde ayrı bir çirkinlikte (örnek benim motordaki soba borusu) yada şuankiler
adamlar tasarlatmışlar bakın yukarıya cfmoto c22 alın size daha hoş duran bir tasarım e hangisi bunlardan daha iyi göz var nizam var
-
OnixsyS adlı üyeden alıntı
kocaman değil sadece honda için ilk kez hondadanın standardında bir tık büyük bir ekran
sizde söylediniz 2016 dan kalan bir tasarım sıfır çaba ben burda o tasarımı sevmediğimi söylemedim ama aynı tasarım sonuç mabında
hele hondanın egzoz fantezisine ne demeli her modelinde ayrı bir çirkinlikte (örnek benim motordaki soba borusu) yada şuankiler
adamlar tasarlatmışlar bakın yukarıya cfmoto c22 alın size daha hoş duran bir tasarım e hangisi bunlardan daha iyi göz var nizam var
Naked bir motorda 5" renkli TFT her marka için büyüktür.
Sen bana bakma; CFmoto'nun tasarımı bana Hornet'inkinden güzel gelmiyor. (Hatta düpedüz çirkin diyeceğim; o kusulmuş gibi duran ebrulimsi plastik parçalar nedir yahu? Zevklerimiz çok farklı; ben biraz Şibui-Şibumi'ciyim...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
adamlar baya baya piyasada bizde olacağız demiş ayağınızı denk alın hesabı
Gelsinler, umarım Türkiye'de düzgün bir bayi ve servis ağı kurarlar. Tiger 900 fiyatına MT 800 satmakla o segmentte yer kapamazlar yalnız. Şu anda NK250 gibi modelleri iyi satıyorlar, doğruya doğru. Daha da çok satsınlar ki organizasyonlarını ağlarını güçlendirsinler, Japonlarla rekabet ederlerse bizlere yarar.
-

Ben buna bayıldım ya tasarım çok hoşuma gitti.
-
cf moto daha elindeki 150 lik ve 250 lik motorların parçalarını getirmiyor TR ye 800 cc tanıtsa ne olacak ki?
nk400 olayı var normalde çift silindir 400cc bir makinanın piyasadaki 250cc tek silindir makinalardan pahalı olması lazım, sırf parça bulunmuyor diye daha ucuz makinalar alanın elinde kalıyor.
nk250 ve 250sr motoru olup da kaza yapanlar hep yedek parçaya ayırıyor. 250sr bir de arkadaşımda var yedek parça niyetine 30bin tl ye satamadı makinayı 1 aydır.
-
Yeterli servis ve yeterli parça bulunabilirliği olmadığı ve faiş fiyatla parça satıldığı sürece isterse Cf moto ağzıyla kuş tutsun altın kaplama motoru yapsın yinede boş H.N.
-
Çok güzeller ama neyleyelim yedek parçası olmayan motorsikleti
-
Nasil olsa herturlu satiliyor diye, rezalet servisler ve sifir yedek parca anlayisi ile şov yapiyor adamlar.
3 aydir parca bekleyen magdurlar var. Belli başli servisler disinda, yag degisimi haric bicbirseyden anlamiyor servisler.
Bu cf motonun ozellikle 250nk modeli Tr de en cok satilan 250cc lerden başı ceker. Yillardir peynir ekmek gibi satiliyor. Ustelik adamlar Tr ye montaj fabrikasi da kurmus.
Gercekten şu yedek parca sorunu inanilir gibi degil. Bir firma bu kadar rezalet satış sonrasi hizmet nasil verebilir.
Bu konuda Kuralkanin hakkini yiyemeyiz. Ne kadar bazi konularda elestirsek de, Bajaj satış sonrasi musterisinin arkasinda durusu ile guven veriyor. (munferit magduriyetler olmus olabilir tabi)
Onceki motorum bajaj v15 idi. marş motoru arizalandi. garantinin bitmesine 1 hafta vardi. serviste randevu bulamama ragmen, buyukcekmece servisten rica ettim yardimci oldular.
2 gunde parca geldi 5 kurus ta para vermedim. Ustelik bu bajaj v15 Tr de cok az sayida olan bir motor.
Cf moto, piyasada v15 ten 100 kat daha fazla sagida olan motoru icin bile musterisine yedek parca stogu tutmuyor. Bi kaza veya ariza durununda suruculer aylarca parca bekliyor.
Cöppppppp
-
Ekrem_06 adlı üyeden alıntı
Benm de hiç hoşuma gitmedi. scooter dediğin kocaman bagajı olacak, bunun bagajı neresinde? şekil yapacağız diye işlevi olmayan tasarımlara örnek olmuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
tft ekranlar, elekronik zımbırtılar fala bunlar markalar için çok düşük maliyetler, artık elektronik şeyler ucuz, ama yanarlı dönerli güzel görünüyor, çinli markalarda daha çok göreceğiz böyle şeyleri, çünkü marka bilinirlikleri yok, kalite algıları yok, böyle oyuncaklarla güzel gösterip öne çıkmaya çalışacaklar. ama aynı zamanda bu elektronik zımbırtılar bozulması kolay şeyler, ucuza kaçılırsa çabuk bozulur çok sorun çıkarır, maliyeti arttıran kaliteli parçalar kullanmazlarsa kötü olur. Ama avupalı ya da japon markalarına para yetmeyince seçenek olabilirler.
-
Eski bir cf moto sahibi olarak, malesef birdaha almam. Servis ağları oturursa belki. Satın alırken bile okadar para veriliyor bi plakalık falan hediye et yada yardımcı ol.. ama malesef yoktu. İş satana kadar yani
Söylenen gibi yedek parça olayını çözüp, Müşteri odaklı servis-satış ağını düzeltirse bence piyasada yer tutar. Yoksa daha çok müşteri kaybeder.
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
-
Dışı seni içi sahibini yakar hesabı. Herkes yedek parça sorunundan bahsetmiş, sıfır aldığın motorun düzgün kullanıldığı kaza vb olmadığı durumlarda en az beş sene parça ihtiyacı olmaması lazım, bakım için kullanılan sarf malzeme hariç. Cfmoto önce bu erken yaşanan sorunları çözmesi lazım yoksa istediğin kadar göze hitap eden motor yap fayda etmez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Yukarı Git