Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Super Soca Elektrikli Motosiklet Türkiye'ye Geliyor - 200 km Menzile Sahip

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Kasım 2017
    motor
    Maksimum Güç: 2,400 watt
    Motor türü: Elektrikli tekerlek göbeği motor
    İmalatçı : BOSCH
    Motor kontrolü: alan odaklı vektör kontrolü (FOC)
    Maks Tork: 120 Nm
    Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında

    boyutlar
    Dingil mesafesi: 1,320 mm
    Uzunluk: 1,889 mm
    Genişlik: 702 mm
    Yükseklik: 1,300 mm
    Koltuk yüksekliği: 770 mm
    Zemin boşluğu: 198 mm
    Ön lastik: 70/100 - 17 inç
    Arka lastik: 100/70 - 17 inç
    Koltuklar: 2
    Azami yük: yaklaşık 170 kg

    piller
    Maksimum Aralık: Pil başına 80 km (160 km ve 2 pil)
    Pil Türü: Lityum İyon
    Akü hücreleri: Panasonic / Samsung / LG
    Gerilim: 60V
    Kapasite: 26 Ah (pil başına)
    Şarj süresi: yaklaşık 5 saat
    Şarj cihazı: 230V

    Özel özellikler
    Aydınlatma: LED (ön, arka, dönüş sinyali)
    Ekran: LCD
    Radyo tuşu: 2 parça
    Bluetooth: evet, 4.0


    tek batarya(80km) ile satılıyo. acaba batarya kaç para


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Batarya fiyatından bahsetsinler biraz. Li-Ion akülerin belli bir ömrü var max 3 yıl gider kullanıma bağlı olarak 2 yılda da çöp olabilir. Sonra motorun 4 de biri kadar fiyat çıkmasın?

  3. #23
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    O paraya mis gibi ABSli NS200 almak varken niye bunu alalım? Motorunun gücü 2-3 beygir anca var anayola çıkamazsın. Menzil desen onlar 200 diyorsa 100 kilometreyi geçerse öp başına koy. Birkaç sene sonra binlerce lira akü masrafı...

  4. #24
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı '-' adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor
    Maksimum Güç: 2,400 watt
    Motor türü: Elektrikli tekerlek göbeği motor
    İmalatçı : BOSCH
    Motor kontrolü: alan odaklı vektör kontrolü (FOC)
    Maks Tork: 120 Nm
    Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında

    boyutlar
    Dingil mesafesi: 1,320 mm
    Uzunluk: 1,889 mm
    Genişlik: 702 mm
    Yükseklik: 1,300 mm
    Koltuk yüksekliği: 770 mm
    Zemin boşluğu: 198 mm
    Ön lastik: 70/100 - 17 inç
    Arka lastik: 100/70 - 17 inç
    Koltuklar: 2
    Azami yük: yaklaşık 170 kg

    piller
    Maksimum Aralık: Pil başına 80 km (160 km ve 2 pil)
    Pil Türü: Lityum İyon
    Akü hücreleri: Panasonic / Samsung / LG
    Gerilim: 60V
    Kapasite: 26 Ah (pil başına)
    Şarj süresi: yaklaşık 5 saat
    Şarj cihazı: 230V

    Özel özellikler
    Aydınlatma: LED (ön, arka, dönüş sinyali)
    Ekran: LCD
    Radyo tuşu: 2 parça
    Bluetooth: evet, 4.0


    tek batarya(80km) ile satılıyo. acaba batarya kaç para
    Teknik bilgiler Türkçeye çevrilince biraz şişmiş görünüyor.

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kimse de torka takılmamış. 120 Nm yazmışlar, bir yanlışlık olmalı. Menzili yabancı sitede 40 mil diye yazılmış, çift batarya ile maksimum 80 mil gider. Hızının 45 km/saat olması da başka bir konu. Tipleri güzel ancak performans olarak kalburüstü scooter'ların gerisinde kalacaktır. Teknik özelliklerine göre fiyatı çok yüksek diyebilirim.

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bildiğin piskilet bu Koyarım 15 litre benzin, 200km sallana sallana giderim
    200 km 15 litre mi ağam ben 60-70 liraya izmir yapıyorum

  7. #27
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    @Seko, Tork doğru olabilir ve elektrikli motorlarda kalkıştan hemen sonra bile maks. torku alabilirsin.

  8. #28

    Üyelik
    16 Kasım 2017
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tork doğru olabilir ve elektrikli motorlarda kalkıştan hemen sonra bile maks. torku alabilirsin.
    o zaman bu değer?

    "Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında"

  9. #29
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı '-' adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman bu değer?

    "Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında"
    Güç düşüklüğünden, maks. güç 1950 Watt. Yani 2.6 HP., tork ne yapsın?

  10. #30
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Yakıttan ziyade ben max hıza takıldım. Bu bisiklet bile sayılmaz yahu, birçok yarış bisikleti bundan hızlı gider.

    28 mph nedir yaw şaka mı? 45km/h yapar. Hadi yol da hep yokuş aşağı olsun azcık da rüzgar itlese arkadan 60km/h yapsın diyelim.

    O hızda adamı ezerler tavuk gibi. Yakıt derdi olan aynı paraya pcx 125 alır efendi efendi sürer, ölü doğmuş bir proje bu...

    Asıl bomba kısmı ise bunu ithal eden firma. Daha küçük cc benzinli motorlarına adam gibi servis hizmeti veremeyen marka kalmış birde elektrikli motor ithal edip elektrikli motora servis hizmeti mi verecek yani? Çok ilginç

  11. #31
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 km 15 litre mi ağam ben 60-70 liraya izmir yapıyorum
    4 tane 250cc motorla git bakalım izmir'e 60-70 liraya gidebilecen mi?
    jimi_hendrix bunu beğendi.
    İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Pil lityummuş, bu güzel. Düzgün dizayn edildiyse motorun ömrü boyunca dayanır, değişim istemez(*).

    Gel gelelim motosiklet görünümlü bisiklet bu. Menzil 200 değil 60km. Azami hız da komik. Niye ucuz olduğu da pil kapasitesinde saklı.
    60v x 26 ah = 1.5Kwh.

    Zero'nun extra takılabilen aksesuar pili 3.6 KWh. Kendi pili 14.4KWh. Yani neredeyse 10 kat büyük pili var aletin. Menzili 330 km, ve 160Km/s hız yapabiliyor. Fiyatı da ona göre tabi. Ama en azından adam gibi motosiklet. Herhangi bir 600cc-750cc yi zorlayacak bir makina...

    Velhasıl ucuz elektrikli motosiklet hâlâ yok...

    (*)Zero şirketi, yarım milyon km sonra pilinin kapasitesinin %80'e düştüğünü yazmış. Tabi bunun için pili sonuna kadar bitirmiyorlar, ve tıka basa şarj etmiyorlar. Öyle olunca da uzun sure dayanıyor pil.
    SuleymanE bunu beğendi.

  13. #33
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    her türlü öperler.cazip değil.

  14. #34
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimse de torka takılmamış. 120 Nm yazmışlar, bir yanlışlık olmalı. Menzili yabancı sitede 40 mil diye yazılmış, çift batarya ile maksimum 80 mil gider. Hızının 45 km/saat olması da başka bir konu. Tipleri güzel ancak performans olarak kalburüstü scooter'ların gerisinde kalacaktır. Teknik özelliklerine göre fiyatı çok yüksek diyebilirim.
    motor torku çok mühim değil, mühim olan tekerleğe verilen tork;


    Şu resimdeki gibi faulhaber motor (modeli bilmiyorum) kendisine uygun olan redüktör ile beraber 32nm tork verebiliyor. Yani benim motosikletimden daha fazla tork üretiyor. Peki ya devir, max 300-350rpm...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  15. #35
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Ah be şu tesla bir girmedi elektrikli motor işine. Aslında motosiklet doğasına çok uygun elektrikli motorlar.

    Titreşimsiz, hızlı, torklu, hacim ve ağırlık olarak ufak, uzun ömürlü , gayet pürüssüz güç aktarma gibi avantajları var elektrikli motorların.

    Tek sıkıntı elektriği verimli depolayacak piller. Teknoloji yeterli seviyede olmadığından pil maaliyetleri de halen yüksek.

    Yüksek kapasiteli pillerle donatılıp menzil artırılırsa, işte o gün elektrikli motorların devri başlar.

    Bakalım kaç yıl sonra bu özelliklerde hesaplı bir canavarla tanışacağız, beklemedeyim.

  16. #36
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Markanın Türkçe telaffuzu biraz manidar

  17. #37
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Ben pil konusunda Toshiba'dan umutluydum.
    Yaklaşık on sene önce kısa sürede şarj olan (kapasitörler gibi) ve lityum piller kadar hafif olacak bir teknoloji geliştiriyoruz demişlerdi.
    Yalan oldu, belki de zamanı gelmedi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

    Markada yanlış yazılmış, SOCA değil SOCO.

  18. #38
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Ya görüntüsü çok hoş niye takıldınız performansına.

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah be şu tesla bir girmedi elektrikli motor işine. Aslında motosiklet doğasına çok uygun elektrikli motorlar.
    Zero, motosiklet dünyasının Tesla'sı sayılır. Pazar da küçük zaten. Motosiklet çok güzel, ama pahalı işte. Uygun bir fiyata ikinci elini yakalasam affetmeyeceğim.

  20. #40

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor torku çok mühim değil, mühim olan tekerleğe verilen tork;
    https://i.hizliresim.com/D7ylpo.png

    Şu resimdeki gibi faulhaber motor (modeli bilmiyorum) kendisine uygun olan redüktör ile beraber 32nm tork verebiliyor. Yani benim motosikletimden daha fazla tork üretiyor. Peki ya devir, max 300-350rpm...
    İyi de bunun motoru tekerlekte zaten ve içinde dişli olduğunu da hiç sanmıyorum. Elektrik motorlarını çok bilmem ama 2400 W gücünde bir motor 120 Nm Tork veremez. Benim aklım almıyor, yanlış anladığım bir şeyler var herhalde.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)