Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

250cc SS'ler (Kawasaki Ninja 250R – Hyosung GT250R)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı pyro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    de da'lar ilkokuldan beri öğrenemediğim bir konu maalesef

    Sinirlendiğim konu insanların hemen her şeyi eleştirmesi ama sadece eleştirmesi mesela kilo/güç güç/kilo olayı yazmaya değer bir hata mı? Ya da yazıyorsun hata deme sadece, hatanın ne olduğunu da söyle ki yanlışımızı bilelim düzeltelim. Ancak bu şekilde kendimizi geliştirebiliriz.

    Neyse BIKE bütün D&R ve Remzi'lerde var, her ayın 26'sı gibi çıkıyor, fiyatı 19.50 YTL, içerik olarak çok başarılı bir dergi herkese tavsiye ederim. Bundan sonra çevirmekle uğraşmayacağım. Bende herkes gibi sadece geyik yapacağım.

    Daha iyisini yapma konusuna gelince, emin değilim! BIKE İngiliz dergisi olduğundan kullandıkları dil oldukça argo, çevirmeyi bırak okuduğunun yarısını bile anlayamayabiliyorsun. Ben çevirirken yazının anlamını bozmayım diye baya bir sözlük karıştırıyorum. Bir sayı alırsan ne demek istediğimi daha iyi anlarsın.
    pyro, olcan o lafı sana etmedi, BIKE dergisinin var olmayan Türkçe çevirmen ve editörlerine söyledi Senin tercümen olduğunu bilse kesinlikle farklı konuşurdu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Çevirin ve ugraşın ıcın tesekkurler eline saglık Cok guzel bır yazı olmus ancak gercekten son hızların tahmınlerı cok yanlıs Hyo Gt250R bı vıdeoda 175 km yaparken ızlemıstım..
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  3. #23

    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    R' lı bişiler düşünüyom
    gcısmotoru olacagı ıCIN HYO DAHA CAzı p gelıyor bana hem ses,gorunum,gıbı konularda kawadan 1 adım daha ii bence ..kawanın 2,el pıyasası hyo ya gore daha az hyo masallah heryerde var hem elden cıkarmasıda sorun olmaz.ama kafama takılan bısı var s&tkanunı nın malları nasıl cıkacak acaba kalıte ve yedek parca konusundakı hızmet anlayısı degısecekmı?bunları onumuzdeki 2 yıl ıcınde goruruz heralde...bu konuda goruslerı olan arkadaslarında s&t için görüşlerini yazmaları ii olur
    ::winkwink[B]zeki çevik ve ahlaksızım beni böle seven manitanın hastasıyım::winkwink[/B]

  4. #24

    Üyelik
    19 Şubat 2008
    Şehir
    kocaeli/karamürsel
    Motosikleti
    kanuni racer 200 HEMDE ACİL SATILIK
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    170 i geçtiği videoyu izlemiştim hyosungun 180 yapıyo diyenler de var
    senin dediğin 180 gören var benim arkta 178 gördü o hesaplamalar redineye girmeden normal devirdeki hali
    imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:

  5. #25
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    bence hiç gerek yok kawasaki yapı olarak hyosungtan biraz daha ince cbr 124 r'la normal bir ss motor arası bişe olmuş uzun boylu insanada pek gitmez gibi (şekil 1a ben) bu yüzden hyo veya s&t kanuni dediğimiz motoru alırdım ben artı kawasakinin yedek parça fiyatlarıda gayet makul fiyatlarda olduğu biliyor cep yakan tarzda (= son yaptığı hızlarda çok önemli değil bence o kadar hyo'nun redline'ı sorunlu evet krank süpap bırakmıyor kawasaki kadar dayanıklı değil ama sakin kullanımda 10 numara 1 motor oluyor hiç bi sorun yaşamadan kaç bin km yapmış kişiler war forumdada war ..

    avatar resmimdede kawasaki yeşili war ama hyosung esasında acaba kawasaki benim boyumda olan birine nasıl olurdu merak ediyorum (1.94)
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  6. #26
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence hiç gerek yok kawasaki yapı olarak hyosungtan biraz daha ince cbr 124 r'la normal bir ss motor arası bişe olmuş uzun boylu insanada pek gitmez gibi (şekil 1a ben) bu yüzden hyo veya s&t kanuni dediğimiz motoru alırdım ben artı kawasakinin yedek parça fiyatlarıda gayet makul fiyatlarda olduğu biliyor cep yakan tarzda (= son yaptığı hızlarda çok önemli değil bence o kadar hyo'nun redline'ı sorunlu evet krank süpap bırakmıyor kawasaki kadar dayanıklı değil ama sakin kullanımda 10 numara 1 motor oluyor hiç bi sorun yaşamadan kaç bin km yapmış kişiler war forumdada war ..

    avatar resmimdede kawasaki yeşili war ama hyosung esasında acaba kawasaki benim boyumda olan birine nasıl olurdu merak ediyorum (1.94)
    Sakin kullanacaksam neden SS alayım, YBR250 alırım Düşünsene CBR1000RR'ın krank-subap dağıttığını, Honda'nın "sakin kullanırsanız bir şey olmaz" dediğini

  7. #27
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı Haluk72 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu da benim hasta olduğum Hyosung. GV250.

    düşük torklu yüksek beygirli cruiser ide anca hyosung yapar mantığa bak milletde hasta oluyor
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  8. #28
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakin kullanacaksam neden SS alayım, YBR250 alırım Düşünsene CBR1000RR'ın krank-subap dağıttığını, Honda'nın "sakin kullanırsanız bir şey olmaz" dediğini
    ahahha ama arada şöyle bir fark war hyonun yada s&t kanunilerdeki gt 250 r'ların krank mili diğer markalarınkine göre daya yumuşak bir karışımdan oluşuyor yüksek devirde yağlama sorunu war :D

    sakin dediğim sadece redline sokmadan onun haricinde çok bi sorunu yokki motorun haksızmıyım :D
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  9. #29
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    E o zaman daha sert bir karışım kullansınlar Zaten Hyo'nun redline 15.000'de değil ki? 11 civarında falan?

  10. #30

    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Şehir
    Yaşamıyorum.
    Motosikleti
    yakında geliyo :)
    İkiside güzel ...... ...
    yeniden Burdayım :bounce::rendeer:

  11. #31
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakin kullanacaksam neden SS alayım, YBR250 alırım Düşünsene CBR1000RR'ın krank-subap dağıttığını, Honda'nın "sakin kullanırsanız bir şey olmaz" dediğini
    Evet sana katılıyorum ben Race alacam ve lımıtlerını gerekırse zorlarım da bu bana kalmıs bısı o zaman saglam yapacaksın Devır kesıcı koyacaksın vs vs ben anlamam arkadas o zaman SS dıye satmayaksın..
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  12. #32
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çevirin ve ugraşın ıcın tesekkurler eline saglık Cok guzel bır yazı olmus ancak gercekten son hızların tahmınlerı cok yanlıs Hyo Gt250R bı vıdeoda 175 km yaparken ızlemıstım..
    eet o hızı yapyor.yani ben bile 167 gördüm.orda hata var
    Orgazma Dudak Büktürür

  13. #33
    megadeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2007
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    bir motorum bile yohhh
    gt250r sıkıştırmaya gelmiyo arkadaşlar grank kesme ihtimali var bu iki marka içinde seçimim tabiki kawasaki olurdu

  14. #34
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Bu arada Hyo 8750, Kawa 9500 ise hangisinin aha alınası olduğu çok belli

  15. #35
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada Hyo 8750, Kawa 9500 ise hangisinin aha alınası olduğu çok belli
    hyolar 8250 olmuş istanbul motoda 8'e alınabilir pazarlıkla bence peşin para...

    bu şekilde duymuşdum
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  16. #36

    Üyelik
    09 Temmuz 2008
    Anladığım kadarıyla Hyosung'un tek numarası görüntü (fren dahil), teknik olarak öyle ahım şahım özellikleri yok. Üstelik Kanuni olayı Hyosung için çok büyük dezavantaj. Ucuz, kalitesi düşük motor imajını Hyosungun üzerine yapıştırırsan her türlü karşılaştırmada yenik çıkar.

    Hele arada sadece 1000 YTL civarı bir fark varsa düşünmeden Kawasaki...

  17. #37
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı pyro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadranda gördüğün gerçek hızları değil.
    e çoğu aracın öyle değil hız sadece kıyaslamak için değil midir?
    aslında gerçekten kaçla gittiğini asla bilemezsin.En etkili yol gps sistemi biliyorum ama o sistemle de kimse test etmiyor.
    facebook.com/kaskafa

  18. #38

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    töbe mi bozacam senin yüzünden

    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e çoğu aracın öyle değil hız sadece kıyaslamak için değil midir?
    Şimdi bu cümle ile ne demek istediğini tam anlamadım. Ben anladığıma bir cevap vereyim.

    Her marka/modelin hata payı aynı değil. Yani yan yana giden 2 motorun kadranları farklı hızlar gösterebilir. Dolayısıyla kadrandaki hıza bakarak yapılan karşılaştırmalar elma ile armut kıyaslaması olur.

    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında gerçekten kaçla gittiğini asla bilemezsin.En etkili yol gps sistemi biliyorum ama o sistemle de kimse test etmiyor.
    Cevabı vermişsin, GPS ile gerçek hızını görebilirsin. Hemen ekleyim GPS'lerde ufak tefek yanılma payları içerirler ama bu önemli bir miktar değil.

    Örnek ile açıklamak gerekirse, 1200GS'de 90km/h hıza kadar GPS hızı ile sayaç hızı nerdeyse aynı, 1-2 km fark var. 120km/h hıza geldiğimde bu hata 5-6 km'lere çıkıyor. 140km/h saati geçtikce fark artıyor. Ben kadranda 190 küsür görürken GPS 175km/h hız yaptığımı söylüyor.

    Piaggio ise 90 km/h %10 hata payına sahip, kadran 130 gösterirken, gerçek hız 108-109 civarı yani BMW ile kıyasladığında aynı hızdaki hata payı daha yüksek.

    Daha önce post ettiğim BIKE dergisinde yer alan çeşitli modellerin son hızlarını ve kadrandaki hızlarını buradan görebilirsin. Göreceksin ki bu motorlar için tahmin edilen hızlar gayet mantıklı.

  19. #39
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    neyse boşuna tartışıyoruz ama dijital göstergelerde hata payı çok az diye biliyorum çünkü bi ara uğraşmıştım bi km saatiyle.Bisiklette mesela.Bi iletkeni teker çapına takıyorsun.Bir tur attırıp giden mesafeyi yazıyorsun.Ondan sonra o sürekli tekrarlıyor olayı.Eğer yanılma payı varsa inik veya fazla şişik lastikte olur o da fazla değildir.Diğer kadranlarda yanılma payı yüksek olabilir...
    facebook.com/kaskafa

  20. #40
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    beyler bu arada 2007 ve 2007 hyolar arasında çok önemli bir fark olduğunu bu gün öğrendim bi kaç kullanıcıdan aldığım bilgilere göre...

    biliyorsunuzki hyolarda krank kırma problemi vardı ama motor 2007de görünüş olarak bir revizyona girdi ve daha güzel bir hale geldi renkleriyle ama değişen sadece bunlarla kalmamış aynı zamanda krank milide revize edilmiş beraberinde bu kırılma olaylarının baya bolca olmasından dolayı yani 2007 ve sonraki modellerde krank kıran biri varmı onu merak ediyorum sadece varsa bilgi verirseniz sevinirim bu durumda motorun eski yanları artılara geçmişmi geçmemişmi gerçekten öğrenmek istiyorum


    cevabi biri pmlede atarsa çok mesut olurum:D
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler