Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

motosiklet kullanıcı adayı:)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Merhaba arkadaşla, adım erdem, yaş 26, harita mühendisiyim, İstanbul’da yaşamaktayım. Şuanda yurtdışında çalışmaktayım 7 8 ay içinde geri dönüş yapacağım. Geri döndüğüm zaman motosiklet almayı düşünüyorum malum İstanbul’da araba kullanmak saçmalık, gerçi araba kullanmak için herkesin kendince nedenleri olduğuna eminim. Ancak arkadaşlarla bir yere gitme planı yaparken bile ora olmaz arabayı nereye park edeceğiz, trafik vardır daha geç çıkalım falan filan gibi laflar bana saçma geliyor o yüzden araba konusu bana uzak. Bende çareyi motosiklet almakta buldum. Amacım hız veya apaçilik yapmak değil. Mütevazı bir motor alıp binip istediğim yere gitmek istiyorum. Gaza gelmeyen bir kişiliğe sahibim, sollamak falan içimde pek yoktur mecburi durumlar hariç(bu arada araba ile uzun yol tecrübesine sahibim, ancak bir pazar günü sabahın köründe babamla işe giderken bir adama zarar vermek uğruna araban inip atılmam üstüne babam bir daha arabayı vermemiştir anlayacağınız trafik tecrübem pek yok araba kullanmayı da unuttum denebilir). yamahanın xsr 700 yada vulcan s gibi modeller beni çok cezbediyor. almak istediğim motorlar aslında bunlar hatta ilk motorunu bunlardan almış insanlar ile konuştum alabilirsin diyorlar(kendini tutmak şartı ile). hayatım boyunca reflekslerin üst seviye olduğu, sert ve saçma sapan sporlar yaptım reflekslerime güvenirim hatta fazlasıyla iyiler denebilir. Yeni başladığım bir işe yada eyleme kolayca adapte olabilip alışma sürecini kolay atlatırım. Demem o ki sizce bu 2 motordan biri ile başlamam mümkün olur mu?. Bunu istememin nedeni küçük motor ezik işidir psikolojisi değil. Alım satım işlerini gerçekten sevmem. Şuana kadar telefonlarımı bile satmamışımdır. Ya hediye ederim yâda evde diğerlerinin yanında eskiler kutusunda durur. Böyle bir yapıya sahip değilim. Motor satmak zorunda kalırsam da uğraşmamak adına ölü bir fiyata zararına satacağımdan eminim. Bu yüzden almışken iyi bir şey alıp senelerce el bebek gül bebek bakıp kullanmak isterim. Alışkanlıklardan kolayca vazgeçebilen biride değilimdir. Bu 2 motorunda tarzım olduğunu biliyorum. Millet küçükken ss lere bakar ben bu tarz motosikletlere bakardım. Zaten çok fazla terleyen ve üşümeyen biri olarak rüzgar kesinlikle olmalı derdindeyim. Eğer derseniz hayır kesinlikle bunlarla başlanmamalı o zamanda kesinlikle 3-5 sene binebileceğim bir 250 cc motor almak istiyorum. aklımda intruderi gv250, regal raptor cafe racer, superlight 200 tarzı motorlar var. Aklımda bajaj pulsar 200ns mt25 naked motorlarda var. Fakat yamaha kawasaki Suzuki honda gibi bilindik markaların dışında, daelim regal, kuba gibi markaların güvenirliliğini bilmemekteyim. Aslında 250 sınıfında en cok ıstedıgım xmax ancak onu alma çok ağır falan diyorlar(1.72 80 kıloluk güçlü bir adamım). Sizden ricam bana biraz öneride bulunabilir misiniz. Lisede ceza olarak babam tamirciye vermişti beni o günden beri nefret ederim sanayiden. Beni sanayi ile uğraştırmasın serviste ne yapıyorsam yapıyım istiyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Aslında zaten bütün cevapları kendin vermişsin. Benim nacizane önerim bu tarz şeylerde kafanda olanı uygula ki zaten senin kafandada iki seçenek epeyce yer etmiş. Bu iki seçeneğin içinden birini seç hem üzülmemiş olursun hemde kendi karar verdiğin bir motosikleti sürmenin zevki ayrı bür güzel.

  3. #3
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Erdem Cankur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşla, adım erdem, yaş 26, harita mühendisiyim, İstanbul’da yaşamaktayım. Şuanda yurtdışında çalışmaktayım 7 8 ay içinde geri dönüş yapacağım ve Geri döndüğüm zaman motosiklet almayı düşünüyorum malum İstanbul’da araba kullanmak saçmalık, gerçi araba kullanmak için herkesin kendince nedenleri olduğuna eminim.

    Ancak arkadaşlarla bir yere gitme planı yaparken bile ora olmaz arabayı nereye park edeceğiz, trafik vardır daha geç çıkalım falan filan gibi laflar bana saçma geliyor o yüzden araba konusu bana uzak. Bende çareyi motosiklet almakta buldum. Amacım hız veya apaçilik yapmak değil. Mütevazı bir motor alıp binip istediğim yere gitmek istiyorum. Gaza gelmeyen bir kişiliğe sahibim, sollamak falan içimde pek yoktur mecburi durumlar hariç(bu arada araba ile uzun yol tecrübesine sahibim, ancak bir pazar günü sabahın köründe babamla işe giderken bir adama zarar vermek uğruna araban inip atılmam üstüne babam bir daha arabayı vermemiştir anlayacağınız trafik tecrübem pek yok araba kullanmayı da unuttum denebilir).

    yamahanın xsr 700 yada vulcan s gibi modeller beni çok cezbediyor. almak istediğim motorlar aslında bunlar hatta ilk motorunu bunlardan almış insanlar ile konuştum alabilirsin diyorlar(kendini tutmak şartı ile). hayatım boyunca reflekslerin üst seviye olduğu, sert ve saçma sapan sporlar yaptım reflekslerime güvenirim hatta fazlasıyla iyiler denebilir. Yeni başladığım bir işe yada eyleme kolayca adapte olabilip alışma sürecini kolay atlatırım.

    Demem o ki sizce bu 2 motordan biri ile başlamam mümkün olur mu?. Bunu istememin nedeni küçük motor ezik işidir psikolojisi değil. Alım satım işlerini gerçekten sevmem. Şuana kadar telefonlarımı bile satmamışımdır. Ya hediye ederim yâda evde diğerlerinin yanında eskiler kutusunda durur. Böyle bir yapıya sahip değilim. Motor satmak zorunda kalırsam da uğraşmamak adına ölü bir fiyata zararına satacağımdan eminim. Bu yüzden almışken iyi bir şey alıp senelerce el bebek gül bebek bakıp kullanmak isterim. Alışkanlıklardan kolayca vazgeçebilen biride değilimdir. Bu 2 motorunda tarzım olduğunu biliyorum. Millet küçükken ss lere bakar ben bu tarz motosikletlere bakardım. Zaten çok fazla terleyen ve üşümeyen biri olarak rüzgar kesinlikle olmalı derdindeyim.

    Eğer derseniz hayır kesinlikle bunlarla başlanmamalı o zamanda kesinlikle 3-5 sene binebileceğim bir 250 cc motor almak istiyorum. aklımda intruderi gv250, regal raptor cafe racer, superlight 200 tarzı motorlar var. Aklımda bajaj pulsar 200ns mt25 naked motorlarda var. Fakat yamaha kawasaki Suzuki honda gibi bilindik markaların dışında, daelim regal, kuba gibi markaların güvenirliliğini bilmemekteyim. Aslında 250 sınıfında en cok ıstedıgım xmax ancak onu alma çok ağır falan diyorlar(1.72 80 kıloluk güçlü bir adamım). Sizden ricam bana biraz öneride bulunabilir misiniz. Lisede ceza olarak babam tamirciye vermişti beni o günden beri nefret ederim sanayiden. Beni sanayi ile uğraştırmasın serviste ne yapıyorsam yapıyım istiyorum.
    bakım aralığı uzun motosiklet istiyorsunuz anladığım kadarıyla. pek bilgim olmaksızın tamen fikirlerime dayanarak sallamaya başlıyorum

    honda nc 700x nasıl? güzel mi? en fazla 190 civarı yapar, 2 silindir ve yakıtı çok düşüktür. sus soğutmalı ve abs de var sanırım. düşük devirde yüksek tork verdiği için fazla zorlanmayan bir motora sahip. yani yüksek devir çeviren motosikletlerin ömrü genelde daha kısa oluyor.

    gerçi başlangıç için ağır oluyor bu. 218 kg yazıyor. bütçenizi yazmamışsınız? 250cc sınıfta rahatlık ve kolay kullanımda en iyisi suzuki inazuma galiba ama tam bilmiyorum. çok överler bu motoru. kulaktan duyma bilgiyle suzuki inazuma önerebilirim.

  4. #4

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    40 bine kadar butcem var suanda ancak bunun ıcınde 5 bin lira korumalıklar için ayırıyorum yani sigorta plaka ve motora 35 gibi bir butcem var asagı yukar 1 2 oynayabılır tabi. eger vulcan s ve xsr alacak olursam 2. el alacağım daha cok spor gorunuslu cruıser motorlar hosuma gıdıyor heritage de denenbilir. 250 cc bir motor alacaksam uzun yıllar surmek ısterim onu satmam ve üstüne 700 900 cc lık bır motor alırım dıye dusunuyorum. bu yuzden xmax 250 falanda dusunuyorum. Ama buyuk ıht vulcan s yada xsr ile baslayacagım.

    Bakım aralıgı uzun olsun degıl ıstedıgım o tamırcılık zamanlarında sanayıden o kadar cok sogudumkı servise goturıyım ıstıyorum daha guvenılır gelıyor bana nedense(belki sanayıde cok fazla kurnazlıga denk geldıgım ıcındır).

    asıl xsr ve vulcan s arasında bır secım yapacagım gıbı bu onumuzdekı 7 ay boyuncada ekıpmanı motoru ve motosiklet surucusu olmayı arastıracagım sanırım. Fakat 2. el alacağım için nelere dıkkat etmem gerekır hangı konular arastırılmalı bılmıyorum.

    Motorun son suratı pek onemlı degıl benım ıcın. Ben araba kullanırken bıle baskası zarar gormemesı adına yavas kullanma taraftarı bır ınsanım. 140 150 son surat ıdeal oda uzun yol ıcın cunku uzun yokda dusunuyorum bu yuzden vulcan s daha cazıp gelıyor.

    ilginiz için çok teşekkür ederim.

  5. #5
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Madem bütçeniz bu dolaylarda, bari 400cc'lik Ducati Scrambler Sixty2 alın da siz de üzülmeyin biz de. XSR700 biraz haşin kalabilir. Olay reflekste bitmiyor. Virajda bakışı kaçırmanız bile ölümcül sonuçlara yol açabilir, girdiğiniz açıdan açılarak bir aracın altına, bariyerlere, uçurum kenarındaysanız uçurumdan aşağı uçmaya kadar bir sürü varyasyonu var. Hızlı gitmek marifet değil, yüksek hızdayken uygun şekilde durabilmek marifettir. İstediğiniz motorda istediğiniz sürati yapın. Ama nasıl durduracağınızı biliyorsanız. Arabadan farklı olarak sürüş esnasında kullanılacak 2 fren var ve çalışma prensipleri tamamen farklı. Üstelik arabalar gibi frene dokunduğunuz anda duramazsınız. Duruş mesafeniz bir otomobile kıyasla daha fazla olacaktır. Kısaca motosikletin sürüş dinamiğini karada giden diğer araçlarla kıyaslamamak gerekiyor.

    XMax 250'ye ağır diyen arkadaşınıza güvenene kadar Yamaha'nın sitesinden ağırlığına bir bakın isterseniz XSR ile XMax'in. Kawasakinin sitesinde de Vulcan S'in ağırlığı yazar. Sonra o arkadaşınıza kulaktan dolma verileri size aşılamaması için uyarıda bulunun.

    Paranızın tamamını motosiklete yatırmayın. Bunun yaz için ayrı, kış için ayrı olmak üzere koruma ekipmanı var. Kask, mont, eldiven, pantolon, bot gibi. Herşeyden önemlisi düzgün bir eğitim alınması gerekiyor. Bence motosikleti almadan evvel, hatta ehliyetiniz yoksa onu bile almadan önce eğitime gidip bir öğrenin. Sonra işinizi uzun süre görebilecek küçük-orta hacim arası bir motosiklet alıp hayatta kalın. Belki bir ara gelip teşekkür de edersiniz : )

    Bunları şu konudaki arkadaş gibi tüm uyarılara rağmen kendi sonunuzu hazırlamayınız diye yazıyorum: http://www.motosiklet.net/forum/moto...rum-600rr.html

    Şimdiden hayırlı olsun.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #6
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Eğitime gidin bence. Profesyonel bir eğitim hem olayı anlamanızı sağlar hem de hocalarınız sizin seviyenizi göreceği için ona uygun bir motor önerir.
    Ari Gold bunu beğendi.

  7. #7
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    başlangıç yebereyle yapılır, yine seneler sonra yebereyle biter. belki o arada kullanırsınız vulcanı, xsr700'ü

  8. #8

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    scrambler ı yazmayı unutmusum zaten ıcon yada sixty2.

    ekıpman konusunda 5 bın lıra ıcın ıdeal dıyorlar ve montumu 4 mevsım almayı dusunuyorum(dainese in guzel montları vardı). tek sorun bot işi o yazlık ve kıslık olacak, tech90 dan kot almayı dusunuyorum.

    Eğitim konusunu hiç araştırmadım ancak oda kafamda var. Kimi gerekli diyor kimi işe yaramıyor diyor bunu araştırmaktayım.

    Beni hız yapacak biri olarak düşünmeyin bu motorların egzozundan çıkan tok sesler hoşuma gidiyor. ss lerin egzoz sesi havayı yırtıyor gibi geliyor ama bu tarz motorlarınki dövüyormuşçasına(belkide psikolojik bir şey). chopperlarıda çok seviyorum bu konuda ancak keşke o kadar metalik olmasalarmış .

    Ağırlık-denge konusunda yorumlara bakarak en guvendıgım vulcan-s gibi duruyor. Xmax ın ustune bındıgımde, benım gıbı bacakları kalın bırı ıcın gercekten zor oldugunu anladım. Vulcan-s 70cm xmax 79 bu bana yetecek bir yükseklik daha rahat duracagıma ınanıyorum ve vulcanda ata bıner gıbı(xmaxda) bacaklarımı 1m acmama gerek kalmayacak(tabi denemek lazım). Birde ağırlıgı pek dert etmıyorum denebilir uzun sure sualtı sporları yapmaktan guclu bacaklara sahibim sorun olacagını dusunmuyorum hıcbırınde boyum yetıssın yeter.

    bu tarz onerebılecegınız baska makınlar var mı 250-600 cc arası

  9. #9
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Erdem Cankur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scrambler ı yazmayı unutmusum zaten ıcon yada sixty2.

    ekıpman konusunda 5 bın lıra ıcın ıdeal dıyorlar ve montumu 4 mevsım almayı dusunuyorum(dainese in guzel montları vardı). tek sorun bot işi o yazlık ve kıslık olacak, tech90 dan kot almayı dusunuyorum.

    Eğitim konusunu hiç araştırmadım ancak oda kafamda var. Kimi gerekli diyor kimi işe yaramıyor diyor bunu araştırmaktayım.

    Beni hız yapacak biri olarak düşünmeyin bu motorların egzozundan çıkan tok sesler hoşuma gidiyor. ss lerin egzoz sesi havayı yırtıyor gibi geliyor ama bu tarz motorlarınki dövüyormuşçasına(belkide psikolojik bir şey). chopperlarıda çok seviyorum bu konuda ancak keşke o kadar metalik olmasalarmış .

    Ağırlık-denge konusunda yorumlara bakarak en guvendıgım vulcan-s gibi duruyor. Xmax ın ustune bındıgımde, benım gıbı bacakları kalın bırı ıcın gercekten zor oldugunu anladım. Vulcan-s 70cm xmax 79 bu bana yetecek bir yükseklik daha rahat duracagıma ınanıyorum ve vulcanda ata bıner gıbı(xmaxda) bacaklarımı 1m acmama gerek kalmayacak(tabi denemek lazım). Birde ağırlıgı pek dert etmıyorum denebilir uzun sure sualtı sporları yapmaktan guclu bacaklara sahibim sorun olacagını dusunmuyorum hıcbırınde boyum yetıssın yeter.

    bu tarz onerebılecegınız baska makınlar var mı 250-600 cc arası
    bajaj dominar 400

  10. #10
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Erdem Cankur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scrambler ı yazmayı unutmusum zaten ıcon yada sixty2.

    ekıpman konusunda 5 bın lıra ıcın ıdeal dıyorlar ve montumu 4 mevsım almayı dusunuyorum(dainese in guzel montları vardı). tek sorun bot işi o yazlık ve kıslık olacak, tech90 dan kot almayı dusunuyorum.

    Eğitim konusunu hiç araştırmadım ancak oda kafamda var. Kimi gerekli diyor kimi işe yaramıyor diyor bunu araştırmaktayım.

    Beni hız yapacak biri olarak düşünmeyin bu motorların egzozundan çıkan tok sesler hoşuma gidiyor. ss lerin egzoz sesi havayı yırtıyor gibi geliyor ama bu tarz motorlarınki dövüyormuşçasına(belkide psikolojik bir şey). chopperlarıda çok seviyorum bu konuda ancak keşke o kadar metalik olmasalarmış .

    Ağırlık-denge konusunda yorumlara bakarak en guvendıgım vulcan-s gibi duruyor. Xmax ın ustune bındıgımde, benım gıbı bacakları kalın bırı ıcın gercekten zor oldugunu anladım. Vulcan-s 70cm xmax 79 bu bana yetecek bir yükseklik daha rahat duracagıma ınanıyorum ve vulcanda ata bıner gıbı(xmaxda) bacaklarımı 1m acmama gerek kalmayacak(tabi denemek lazım). Birde ağırlıgı pek dert etmıyorum denebilir uzun sure sualtı sporları yapmaktan guclu bacaklara sahibim sorun olacagını dusunmuyorum hıcbırınde boyum yetıssın yeter.

    bu tarz onerebılecegınız baska makınlar var mı 250-600 cc arası
    Ekipman konusunda 1000 TL de yetebilir, 10.000 TL yetmeyebilir de. Bu tercihlerinize kalmış bir şey. Ancak o 4 mevsim montlar var ya, yazın terletir kışın üşütür. Tecrübeyle sabit. Kısaca hiçbir mevsimde görevini yapamaz. Dahası montu temizlediğiniz zaman kuruyorken ne giyeceksiniz yedeğiniz olmazsa ? Yazlık ve kışlık ekipman ayrıdır. Sadece botta yaz-kış farkı yok. Eldiven de çok önemli bir faktör. Yazın kullandığınız eldivenler perfore (gözenekli) olur. Kışlık olanlar iç astarlı ve perforesiz olur. Aynı şekilde korumalı pantolonların da yazlık ve kışlık kumaş versiyonları var. Kevlar kumaş yazın öyle bir kurdeşen döktürür ki en sonunda pes edersiniz.

    Eğer insanın hayatta kalma ihtimalini güçlendirecek bir şeyi insanlar karalıyorsa araştırmanıza gerek yok, o şey işe yarar. Şantiye kullandığınız baret gibi düşünün. Harita mühendisi olduğunuzdan ötürü kendime yakın görerek böyle bir örnek verdim. Ben de inşaat mühendisiyim.

    Daha önceki yorumda belirttiğim üzere sürat önemli değil. İsterseniz 20 ile gidin, frenleri nasıl kullanacağınızı bilmedikten sonra yine düşersiniz. Bir köşeyi dönmek düşük hızda daha da zor olabilir. Yokuş aşağı ve yokuş yukarı virajlar, teknik kullanmanız gereken yerler örneğin. Bunları düşe kalka öğrenip motora binlerce TL masraf edeceğinize bir defaya mahsus uygun bir ücret ödeyip eğitim alın.

    Ne Vulcan S ne de XSR700 beğendiğiniz sesleri vermeyecektir. Youtube'u açıp Vulcan S exhaust sound yazarak bulabilirsiniz. Vulcan S karakteristik olarak bir cruiser özelliklerini taşımaz. Sadece oturuş pozisyonu dolayısıyla cruiser'a devşirilmiş bir motosiklettir. Chopper değil bu arada, cruiser. Chopper cruiser'ın bir alt kavramı.

    Bence eğitim aldıktan sonra 2. eli nispeten hızlı olan orta-alt hacim cruiserlar ile başlamanız daha iyi olabilir gibi. Honda VT750-C Shadow / VT600 Shadow, Yamaha XVS650 A Dragstar / Dragstar Sport, Harley-Davidson Sportster Iron/Superlow gibi motorlar size oldukça keyif verecektir. Retro tarzlardan hoşlandığınıza göre Triumph Bonneville, Triumph Thruxton, Kawasaki W800, Yamaha SR400, Royal Enfield herhangi bir modeli, Moto Guzzi V7 Stone gibi motosikletlere de bakabilirsiniz. Ancak bu motorların 2. el piyasası yok gibi. Elinizde kalabilecek bir motosiklet olma ihtimalini göz önünde bulundurun.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  11. #11

    Üyelik
    13 Mart 2017
    arakadaşım öncelikle kesinlikle bir ön eğitim al, başlangıç motoru diye birşeyde yoktur, ama hiç binmediysen ufak hacimli motor daha iyi olabilir, ama ağır motora bindiğinde ben hiçbirşey bilmiyormuşum diyebilrisin, o yüzden öncelikle amacını belirle, ben uzun yıllar motor kullanacağım ve bu motorda kallavi olacak uzun yola gelecek motor olacak diyorsan direk büyük hacimli ve ağır motorla başla, Honda NC750 gibi bir motor sana her açıdan ideal gelecektir, ağır, yol tutuşu güzel, dengeli yeterince hızlı ve kolay kullanımı olan bakım aralığı fazla ve çok dayanıklı...

    motorun olayı yani motor kullanmaya başlamak aslında 200 lükle başlamak değil kendine hakim olmak, sabırlı olmak soğukkanlı olmak, gaza gelmemek ön görüşlü olmak temkinli olmaktır, bunlar varsa direk 1000 lik motorlada başlarsın zamanla öğrenir seviyeni ve hızını (sınrılar dahilinde, basacaksan piste gideceksin) arttırırsın...

    dediğim gibi, nefsine sinirine hakim olamıyorsan zaten motor alman hata, tamam diyorsan sıkıntı yok, eğitim al, motorunu al ve sürerken kendi kapasiteni kendin hisset, tamam oldu bu iş demeyeceksin, hemde 50 sene kullansan rospa dan geçsen ultra deneyimli olsan bile, ne demek istediğimi anladın sanırım...

  12. #12

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Motorda gaza gelmeyeceğimi düşünürken, sanırım motor alırken gaza gelıyorum. Ancak dediğim gibi 2. el alım olabılır ama satmak bana gore bır sey degıl o yuzden sanırım 2. el bır motor alım 20 bın tl cıvarında 20 bın lırada egıtımdı kıyafettı ve artanıda dusme kalkma masraflarına ayırırım dıyorum.

    yazlık kıslık konusuna degındıgınız guzel oldu yazın terlememek bana şart gibi bir şey. İnternettede bu tarz yorumlar okuyorum ancak o onerıler genel onerıler oldugundan kulak asmamaktayım burda kendımı anlattıgım ve sızlerde ona gore yorum yaptıgınız ıcın daha gercek gelıyor.

    Cruiser motorların 2. el piyasası dediğiniz gibi galiba pek yok fiyatlar hem yüksek hemde azınlıkla motor sayısı. 2.el bir motormu yoksa sıfır mt25 mi onu dusunuyorum suanda ancak mt25 cok asabi duruyor hosuma gıtmıyor o tarz motorlar. sanırım bir cruiser ile başlayacağım bu sebeble

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------

    önerdiğiniz motorlar gerçekten çok güzel ancak her tarafının metal renk oluşu benim hoşuma gitmiyor. Ama o motosikletlerde metalik kısımları egzozdu koruma takozlarıydı falan siyaha boyatılabiliyor ise ona göre motor bakarım artık aldığım gibi gider boyatırım. İstediğim tarzda motorlar ama her yanının metalik renkte olması can sıkıcı sadece boya çözümse eğer tekrardan ona göre araştıracağım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)