Fikir Danışmak İstiyorum...Cbr 600 rr
-
Reklamlar
-
Fazlasını alırsın almasına da,riskli gibi biraz senin için.
-
Zippo's adlı üyeden alıntı
Fazlasını alırsın almasına da,riskli gibi biraz senin için.
Bende onun korkusundayım Bi türlü karar veremedim.Yanımdan 600 rr geçince dünyam değişiyo resmen.Bu kiloyla zaten motorun üstünde durmam imkansız
-
Yuce123 adlı üyeden alıntı
Bende onun korkusundayım Bi türlü karar veremedim.Yanımdan 600 rr geçince dünyam değişiyo resmen.Bu kiloyla zaten motorun üstünde durmam imkansız
En azından bilinçlisin bu konuda,tebrik ederim.O motoru kullanmak için kilonu bile dengelemeye çalışman bilinçli biri olduğunu gösterir.Bence eğitimini filan al,kilonuda dengele,sonrası için bir sıkıntı olmaz.
-
Zippo's adlı üyeden alıntı
En azından bilinçlisin bu konuda,tebrik ederim.O motoru kullanmak için kilonu bile dengelemeye çalışman bilinçli biri olduğunu gösterir.Bence eğitimini filan al,kilonuda dengele,sonrası için bir sıkıntı olmaz.
en mantıklısıda bu bence.biraz daha sabretmem lazım teşekkürler yardımcı olduğunuz için
-
Kenan Sofuoğlu
Doğum Tarihi: 25.08.1983
Doğum Yeri: Adapazarı
Boyu: 1.74 cm
Kilosu: 61kg.
Medeni hali: Bekar
Hobileri: Futbol, sinema, müzik
Favori yiyeceği: Balık, Şiş Kebap
Favori pisti: Oschersleben, Nurburgring
Takımı: Ten Kate Honda
Motor: Honda CBR600RR
Motoru Kilon değil, Aklın Zihnin ve Ruh'un Kullanır...
Eğitim Şart, bence biraz daha büyü
-
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Kenan Sofuoğlu
Doğum Tarihi: 25.08.1983
Doğum Yeri: Adapazarı
Boyu: 1.74 cm
Kilosu: 61kg.
Medeni hali: Bekar
Hobileri: Futbol, sinema, müzik
Favori yiyeceği: Balık, Şiş Kebap
Favori pisti: Oschersleben, Nurburgring
Takımı: Ten Kate Honda
Motor: Honda CBR600RR
Motoru Kilon değil, Aklın Zihnin ve Ruh'un Kullanır...
Eğitim Şart, bence biraz daha büyü
+1 bu gerçekten harika bir örnekleme olmuş
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
Bu işi profesyonel olarak yapan yarışçıların kiloları sizden az bile. Ben 1 86 boyundayım 74 kiloyum. İlk ss mi aldığımda 66 kiloydum. Hiçbir zorluk çekmedim. Motoru tutup kaldırabilmeniz gerekmiyor motorcu olmak için. Dengede tutmak içinde gücünüz yeterlidir o kadar küçümsemeyin. Rüzgar boy yüzünden sıkıntı olur diyenler var. Ben 1 86 yım 285 leri gördüm sorunsuz bir şekilde. Body mody tamam yararlı olur ama çok da gerekli değil.
Bende önümüzdeki sezon ikinci ss im olacak olan sıfır bir 600rr alacağım. İyi seçim.
-
teşekkürler yorumlarınız için
-
186 boy 82 kiloyum motor güzel elbette ama ben bile cesaret edemiyorum kullanmaya kullanılır düz yolda bırak gider marifet kıvrak hareket edebilmek.... bende riske atmıyorum kendimi 125 250 600 cc sıralamasıyla gideceğim ve Honda dan eğitim alacağım sanada tavsiyem budur.
-
Audinin 1.8 motor arabasının gidişine canavar diyorsan ve cbr 600 de bu gücü alabilir miyim diyorsan motosiklet bilgini sorgularım. Cbr 250 doğru seçim olacaktır.
-
Sofuoğlu'nun bilgilerine dikkat ederseniz,
boy: 1.74cm
kilo: 61kg
boy kilo oranına göre zayıf olmasına rağmen 1.74 sınırda, jokey gibiler.
boy uzadıkça sele-pegler-gidon ve ayrodinami kombinasyonu sıkıntılı olabilir, eğitim akıl zihin ruh konusu meselenin farklı bir boyutu.
-
glock adlı üyeden alıntı
Sofuoğlu'nun bilgilerine dikkat ederseniz,
boy: 1.74cm
kilo: 61kg
boy kilo oranına göre zayıf olmasına rağmen 1.74 sınırda, jokey gibiler.
boy uzadıkça sele-pegler-gidon ve ayrodinami kombinasyonu sıkıntılı olabilir, eğitim akıl zihin ruh konusu meselenin farklı bir boyutu.
Ufak tefek olmak kesinlikle avantaj sağlıyor ergonomik olarak ama superbike'da 1.90 a yakın başarılı sürücüler var hatta TT de ismini hatırlayamadım bi sürücü tam1.96 kawasaki pilotu ve düşene kadar 3. götürüyodu. Boyuna göre çok yüksek özel bir cam kullanıyor.
Tabi işin kilo/Hp oranıda var. Supersuport'ta extra kilo ve boy töleransı daha az
-
Reşit adlı üyeden alıntı
Audinin 1.8 motor arabasının gidişine canavar diyorsan ve cbr 600 de bu gücü alabilir miyim diyorsan motosiklet bilgini sorgularım. Cbr 250 doğru seçim olacaktır.
Çoğu kez otobanda r6 ları arkamda bıraktığım için söyledim bunu.kendilerine güvenmedikleri için mi basmıyorlardı onu bilemiycem tabi.
-
Ne ivmelenme ne de son hız r6 yla 1.8t bir aracın başedebilmesi imkansız. Klasik chopperlar bile 0-100 de rahatlıkla alt eder arabanızı.
-
Yuce123 adlı üyeden alıntı
Çoğu kez otobanda r6 ları arkamda bıraktığım için söyledim bunu.kendilerine güvenmedikleri için mi basmıyorlardı onu bilemiycem tabi.
SS yani supersport klasmanda ki bir motosikletin araba da hiç bir karşılığı yoktur En hızlı en agresif arabalardan Ferrari, Lamborghini gibi "SuperCar" klasında ki arabalar bile "supersport" motorlarla baş edemez!
-
boy kilo sorun olmaz.. yaş olarak biraz küçüksün ve böyle bir motorun sorumluluğunu kaldırabileceğini (genel olarak konuşuyorum seni tanımıyorum yaşına bakıyorum) sanmıyorum.. bunu da iyiliğin için söylüyorum yanlış anlama..
audi 1.8 quatro kullandım ben chip'li modifiyeli bi araçtı, ne hızlanma olarak ne de son hız olarak r6 yı arkanda bırakamazsın.. muhtemelen arkanda bıraktığın r6, senin ya da kendisninin kaza yapmaması için olgunluk yapıp gaza kesin taraf olmuştur... e5'de çevre yolunda çok kez karşılaştım bu tür durumlarla, A4'ler, bwm'lar çeşit çeşit spor modeller gelip özellikle akşam saatlerinde beni zorlamışlardır, 600f vardı bende de, uğraşmıyorum... ya beni kaza yaptırırlar ya da bana yetişmeye çalışırken gidip birine çarparlar diye..
sen eğitimini al... cbr 250 almanı tavsiye etmem ama... belli ki yüksek cc istiyosun ve öncesinde tecrübeye ihtiyacın var... fazla tutmayacaksın yani elindeki motoru... gidip o kadar pahalı bi motor almana gerek yok, muhtemelen bikaç ay içinde satacağın bir motor üzerinden zarar etmene gerek yok.. hyo gt250r falan düşünürdüm senin yerinde olsam.. eğlencemi yapar, tecrübemi edinir, az zararla ya da zararsız satar, 600rr'a doğru yoluma bakardım
-
ben kişilik olarak kolay kolay trafikte gaza gelmem. Çok sakin kullanırım. Şuan 30 yaşındayım ve 20'li yaşlarımda ki araba kullanışımı hatırlayınca ne kadarda hızlıymışım diyorum. Çünkü kan bile deli akıyor. Çok şükür henüz ihtiyar bi yaşta değilim ama bence de en önemlisi mantalite. Boy ve kilo önemli değil. İnsan her ne kadar ben gaza gelmem desede geliyor işte, geliyor. Eğitimi al, ve motorun görebileceğin kısmına "bugün de gaza gelmeyeceğim" yaz! sen anladın onu!
-
1.6 a4 kullandım ölü resmen hayat yok ama 1.8 quatro iyi kaçar kanımca
Sen bi 250cc kullan bu ne böyle 300lemi gidiyorum diyiceksin.
Çünkü motosiklette ivmeyi 15kat daha fazla hissedersin arabaya göre.arabada 180km hızın verdiği haz farklı motosiklette 180km hızın verdiği haz bambaşka
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)