Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #701

    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA 1100 XX
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu başlıkta bulundugumuz için 1000rr diyelim.
    O zaman bir gün gaz acmak dileğiyle tanıştığımıza sevindim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #702
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Arthas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de Ulusan'a götürüyorum, zaten motoru da ordan almıştım. Benim motor yeşil. Motor bu İncek yolunda çekmiştim.
    motor super masallah,kawasaki nede olsa.şu yağ durumunu bir daha kontrol edeyim ,olmadı goturecem ustaya gerekeni yapsın.motorumda sorun çıkarsa pek hoş şeyler olmaz çünkü.bu arada arka sehpa arıyorum ama ulusan 90 ytl gibi bi fiyat verdi.varmı bıldıgın daha ucuza satan bir yer.veya yaptırabileceğim bir demirci.
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  3. #703
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cornerspeed Turkiye'de
    http://www.motosiklet.net/forum/gunc...urkiye-de.html

    nasıl degerlendiriyorsunuz...
    giden olur mu?
    türkiyede bu iş tutar mı?
    yoksa ben zaten biliyorum bu işleri ihtiyacım yok diyen sayısı fazla mı olur?

    benim fikrim, kendimi eksik hissedersem ve fiyatı uygun olursa giderim.
    ben kesinlikle katılmak istiyorum. bence tutar gibi geliyor. türkiyede kaç kişi böyle bir eğitim almıştır. genelde herkes sokaklarda kendini eğitmeye çalısıyor. sadece istanbul park'da dolaşmak bile yeter. ama pahalı olacağını düşünüyorum. grup halınde katılabılırz. benım böyle bir eğitime katılmak isteyen en az 6 arkadaşım var . umarım kısa zamanda başlar bu eğitimler.

    http://www.cornerspeed.net/ amerikadaki fiyatı $350 türkiyede ne kadar olur bilemem ama bu fiyatların çok üstünde olacağı kesin. benim tahminim en az $1000.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  4. #704
    Arthas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    2move Benim bildiğim yer yok malesef, istersen bi z-moto ya aç sor. Ben parça değişimi falan yapılacağı zaman ilk önce açıp z-moto ya soruyorum. Bugüne kadar da ulusan z-moto dan farklı bi fiyat vermedi bana.Senin yağ durumunla ilgili son bilgileri burada paylaşırsan sevinirim. Sonuçta benim de motorumu götürdüğüm bi servis, oraya tam anlamında güvenmek isterim.
    [I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]

  5. #705
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    2move

    hasanpaşa hein-gerickede var bir de oradan fiyat al
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  6. #706

    Üyelik
    20 Mart 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    HONDA CBR 125
    CBR 125 leride super suport dan sayarsanaz bende burdayım...

  7. #707
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    amacim basligi kask muhabbetine cevirmek degil ama fuarda yeni kask alicam;

    arai rx-7


    shoei x-spirit


    ss'ci kardesler ozellikle sizin fikirlerinizi almak isterim, hangisi


    not1: sayin yoneticiler diger kask basliklarini okudum amacim buradaki arkadaslarin güncel yorumunu almaktir.
    not2: forumlardan okudugu yazilarla edindigi ezber bilgileri olan arkadaslar yazmasa da olur
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]

  8. #708
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Ben shoei xr-1000 kullandım çok memnun kaldım. inan her türlü test ettim ve bana çok uygun bir kask. Arai'den daha sessiz olduğunu biliyorum. peki arai kötü bir kaskmı kesinlikle hayır. ikiside sınıfında en iyi kasklardan biri. çok klasik olacak ama bunuda söylemeden yapamayacam herkesin kafa yapısı farklı olduğu için iki kaskıda denemeni tavsiye ediyorum hangisi daha rahatsa onu al derim. üzerindeki desenler, resimlerde seçim yaparken büyük bir etken oluyor. hangisi alırsan al yalnış seçim yapmış olmazsın.

    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  9. #709
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    ben arai rx-7 kullanıyorum. bildigim ve gordugum en fazla havalandırmaya sahip olan kask. bu nedenle yazın trafikte (araba gibi aynı yerde 15-20 dk beklemedikten sonra) bile terledigimi hatırlamıyorum. iç kumaşı kaygan bir kumaş yüzünüzü yakmıyor (ama ben yaz-kış balaklava ile kullanırım. daha rahat ediyorum). yüksek süratlerde titreşim yaşamadım veya kafamda sallandıgına hiç şahit olmadım (eger yüksek süratlerde iyi yatamazsanız zaten farkında olmadan siz sallanıyorsunuz. kaskın sallandıgını zannetmeyin)
    tek kusuru var, o kadar havalandırma oldugundan olacak galiba çok fena rüzgar sesi oluyor. uzun süren yüksek süratli yolculuklarda kulagımın çınladıgını bilirim. bunun da çaresi kulaklık ama ben pek beceremedim kulaklık işini.

    son olarak diyecegim şudur;
    kafana uygun olan kafana iyi oturan kaskı al.
    ben de bu konuları zamanında araştırmıştım. gerek okuduklarım gerek kullananların yorumlarından dolayı kaskta arai ve shoei'den başka kask yok. bir de schuberth(en sessiz kasktır) var. bu üçünden birini deneyip rahat edersen şanlısın... dedigim gibi ya arai ya shoei.

  10. #710
    kozalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    600RR
    kask konusu acılmısken ..benden de bır tavsıye bende cabert 104 groove kullanıyorum guzel bır kask.ıcınden elle kumandalı gunes gozluğu var.ses olarak yuksek suratlarda ses oluyo ama bence normal.çünki boğaz bolgesı acık olduğu için oradan ruzgar sesı gırıyoo..
    Başkalarının kusurlarından bahsetmek istediğin vakit, kendi kusurlarını hatırla. O zaman başkalarının kusurlarıyla alakadar olmaya hakkın olmadığını hatırlarsın.

  11. #711
    alpero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Zealsun Zs200GS
    Arkadaşlar konuları aradım taradım elime uygun bi hayabusa geçti almayı düşünüyorum da acaba tam olarak kaç yakıyor normal kullanımla içinizde kullanıcısı var mı bilemiyorum ama bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler?
    ........Lastiği yak ama ruhunu asla........

  12. #712
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    2007 / 600cc



    YZF-R6


    YZF R6 - Teknik Özellikler
    FİYATI-27.500 YTL
    Motor tipi: 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
    Silindir hacmi: 599cc
    Çap x Strok : 67.0 x 42.5mm
    Kompresyon oranı : 12.8:1
    Maks. gücü : 133hp-14.500 devirde
    Maks. Tork :6.93 kg-m-12.000 devirde
    Yağlama :ıslak karter
    Debriyaj tipi :Islak, çok diskli
    Ateşleme :TCI
    Vites kutusu :6 Vites
    Ağırlık :161 kg
    Yakıt kapasitesi :17.5 litre (3.5 litre yedek)

    HONDA CBR 600RR



    Fiyatı: 23.000 YTL

    Motor : Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc): 599
    Silindir çapı & strok (mm): 67 x 42.5
    Sıkıştırma oranı: 12.2 : 1
    Yakıt sistemi: PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak): 119,7 / 13500
    Max tork (Nm @ dev/dak): 66 / 11000
    Ateşleme: Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma: Elektrikli
    Şanzıman : 6 vites
    Güç Aktarımı: O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm): 2010x685x1105
    Tekerlekler arası mesafe (mm): 1375
    Sele yüksekliği (mm) : 820
    Yerden açıklık (mm) : 135
    Yakıt kapasitesi (litre): 18 (3,5lt rezerve dahil)
    Tekerlekler:
    Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler: Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
    Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
    Süspansiyon: Ön 41 mm´lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
    Arka: Ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı amartisörlü unit pro link, 130 mm esneme aralıklı
    Frenler: Ön Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
    Arka Tek piston kaliperli 220x5mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık: 155 Kg
    Renk Seçenekleri: Siyah,Mavi, Kırmızı, Beyaz


    KAWASAKİ ZX-6R



    FİYATI: 26500

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 599 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 67 x 42.5 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 13.9:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
    MAKSİMUM GÜÇ/TORK : 131 PS/14.000 rpm 66 N.m/11.700 rpm
    KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Alüminyum
    KASTER / TRAIL : 25' / 110 mm
    SÜSPANSİYON ÖN/ARKA : 41 mm çatal / Nitrojen Gaz rezervuarlı Uni-Trak
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/65 ZR 17 / 180/55 ZR 17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,4 - piston radyal kaliper / Tek Disk 210 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 133 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2105 x 720 x 1125 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 820 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 17 Lt
    KURU AĞIRLIK : 167 Kg


    SUZUKİ GSX-R600



    FİYATI: 24.990 YTL

    Tipi:4-zamanlı, DOHC, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV, 4-silindir, 8 enjektörlü
    Sübaplar:4, silindir başına
    Soğutma sistemi:Sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi:599 cm3
    Çap:67,0 mm
    Strok:42,5 mm
    Sıkıştırma oranı:12,5 : 1
    Maksimum güç:125 hp / 13500 dd
    Maksimum tork:67,7 Nm / 11500 dd
    Aktarma Tipi:Zincirli
    Şanzıman sıralaması:6-vites
    Ateşleme tipi:Elektronik ateşleme (Transistörlü)
    Çalıştırma sistemi:Elektrikli marş, İmmobilizer
    Toplam uzunluk:2040 mm
    Toplam genişlik:715 mm
    Toplam yükseklik:1125 mm
    Aks arası mesafe:1400 mm
    Zeminden yükseklik:130 mm
    Sele yüksekliği:810 mm
    Kuru ağırlık:161 kg
    Yakıt depo kapasitesi:16,5 Litre
    Ön lastik ölçüsü:120/70ZR17 M/C (58W) Tubeless
    Arka lastik ölçüsü:180/55ZR17 M/C (73W) Tubeless
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  13. #713
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    abi fiyat farkına bak,, yamaha ve honda arasındaki..hayret bişey yaw... az uz değil bu fark .değer mi?bence değmez .ama para varsa sırf kırmızı beyaz rengi için alırım bu makinayı.yoksa tabiki kawasakiii..!!!!!!
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  14. #714
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    kawasaki 636'ya devam etmemekle hata yaptı

  15. #715
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    fiyat/performansta suzuki ve kawasaki öne çıkıyor.

  16. #716
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    2 gündür anca okuyabildim tamamını çok güzel tartışmalar olmuş. Güzel bilgiler var. Teşekkürler...
    Okan ACAR

  17. #717
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasaki 636'ya devam etmemekle hata yaptı
    sana katılıyorum nemrut kawasaki o modeli kaldırmamalıydı. 2. el 636 arıyor herkes. benim bir arkadaşım sıfır kawa alacaktı ama dün konuştum 2006 636 almaya karar vermiş.

    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyat/performansta suzuki ve kawasaki öne çıkıyor.
    supersport motosikletleri eğer caddelerde kullanacaksan, 10 hp fazla olmuş az olmuş bence hiç önemli değil. herşey kullanıcıda bitiyor. artık hiç bir firma kötü motor yapmıyor. hepsi birbirinden güzel. bir diğer konuda liste fiyatları insanları çok yanıltıyor. aslında suzuki, yamaha ve kawasaki hemen hemen aynı fiyatlardalar honda diğerlerine göre biraz daha ucuz ama hondanında yedek parçası pahalı . örnek vereyim 2006 r6'nın kafa grenajı 170 ytl ama 2006 cbr600f'in kafa grenajı 400 ytl'den fazla.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  18. #718

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    edy, bu güzel paylaşım için çok teşekkürler. Tigermbz fiyat performans olarak "Suzuki ve Kawasaki öne çıkıyor" demiş, ben bunu satış fiyatı olarak değerlendirip (eğer grafikleri yanlış okumuyorsam) garfiklere de bakarsam en öne çıkan hatta rakipsiz gibi görünen Honda. Dyno testine göre en yüksek deviri üreten Yamaha r6 arkasından Honda geliyor (Hatta Honda düşük devirlerde hepsinden başarılı). 1/4 mil testine göre de verilen mesafede en yüksek hıza 215km/h(appx.) 10,60 saniyede ulaşan yine Honda ve onu Yamaha aynı zamanda 214km/h(appx.)'ye ulaşarak takip ediyor. Performansda bu durumda Honda ve Yamaha öne çıkıyor e fiyat farkı da malum. Ben de mi bir hata var? Zaten edy dediğin gibi caddede çok çok önemli değil. Bunların hepside çok çok güzel motosikletler. Ama yine de merak ettim.

  19. #719
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    yukarıdaki verdiğim grafikleri kaldırdım. araştırmadan oraya ilk bulduğum grafiği yapıştırı vermişim. yaptığım bir araştırmaya göre YZF-R6 VE CBR 600RR 400 metreyi 10.60 saniyede almalarının imkansız olduğunu gördüm. malesef kimse doğru veriler yayınlamıyor. bütün grafikler , dyno tesleri artık reklam kokuyor. x dergisi diyorki cbr600 105 hp, A dergiside 110 hp . adamlar kafalarına göre veri yazıyor. motorcycle-usa'e göre 2007 cbr600rr 0-400m 10.60 s 'de çıkıyor başka bir dergiye göre ducati 1098 10.80 saniyede çıkıyor YZF-R1 ise 0-400m 10.50 saniyede geçiyor . nasıl bir ölçüm yapıyorlar kafam karışıyor. işte iki ayrı belge. hangisi doğru? 600cc makineler 0-400 metreyi 11 saniyenin üzerinde aldığını biliyorum. ikinci resimde verilerin hayal ürünü olduğunu anlamak zor olmamalı.








    bir çok insan diyorki neden honda varken yamaha alayım honda daha ucuz . ben yamaha aldım çünkü yamaha daha çok hoşuma gidiyor. sen honda seversin honda al. sonuçta sevmediği bir motora kimse binmek istemez. ben R6 seviyorum ve r6 kullanıyorum. daha az paraya aynı performans düşüncesi çok yanlış bence .cadde'de kimse dakika tutmuyor. hepsinin performansı hemen hemen aynı, birinin beygiri yüksek diğerinin torku , bir diğerinin sıkıştırma oranları farklı. yukarıda kimse kawasakinin sıkıştırma oranlarını dikkate aldığını sanmıyorum. aralarında oluşan fark çeyrek saniyenin altında. suzuki'de 25.000 ytl yamaha'da 25.000 ytl kawasaki'de 25.000 ytl civarında bir tek honda 23.000 ytl oda sadece türkiyede öyle, dünyanın bir çok yeride honda diğer firmalarla aynı para veya daha fazla. diğer bir farkta yamaha aldığın zaman yanında mono kapak veriyor. honda mono kapak vermiyor 400 ytl'ye satıyor, aradaki fark oldumu 1500 ytl. şimdi soruyorum honda çokmu ucuz diğerlerinden. 1500 ytl fark var. bence ülkemizde 1500 ytl çok değil. 450 ytl maaş alıp 1000ytl'lik cep telefonu olan çok insan var ülkemizde.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  20. #720
    Arthas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    rayjay Ben de shoei xr-1000 kullanıyorum ve çok memnunum. Bu iş biraz kafa yapısıyla da ilgili. Ben arai denedim, küçüğü çok rahatsız etti, bi boy büyüğünü denedim o da rahatsız etti. Kaskın yapısı benim kafa yapısına gitmedi. Shoei xr-1000 denedim, işte bu dedim. Tam oturdu kafama, ve çok rahat. Desen olarak ta shoei daha etkileyici gelmiştir bana. Arai veya shoei diye şartlanma bana kalırsa ikisini de bir dene. X-spirit en üst modeli shoei nin.Ben XR-1000'den bu kadar memnunsam x-spirit'den çok memnun kalırsın.
    2007 modeller konusunda da, bu 2007 model motorları görünce kendi 636 ıma bir kere daha aşık oldum. İyiki 2006 model 636 almışım. 2007 hondayı hiç gözüm tutmadı. Bir önceki kasası daha üzeldi. Motoru hafifleticez diye iyice küçültmüşler. Lastikleri bile emanet duruyo, bi motorun lastikleri motorda sırıtırmı ya
    [I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler