Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

2016 KTM RC 390 Blok Patlaması ve Yaşadıklarım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye? Cok mu kotu servisler? Benim de daha bir yasinda Superduke'un arka silindirinin sekmanlari degisiyor, motoru indirdiler sase'den. Ama yapan tamirci duzgun bi adam. Bekliyorum yapilmasi icin. Motosikletin fiyati malum.

    Anahtar illa ki degecek, ilk subap araligi servisinde acilacak tepe... Tabi pistona dokunulmasa iyi olur ama ille de insan eli degince yamulacak degil ki. Zaten robotlar uretmiyor ki bunu. En azindan Superduke oyle. Yine Avusturyalinin biri oturup topluyo. En fazla sivi contayi robot uyguluyordur. Onu da dikkatli uygular herhalde uygulayacak olan.

    Ustelik hic bir motosiklet markasi da tamir edilebilecek motosikleti yenisiyle degistirmez ki. Cin mali ampul degil. Duzgun uretilmis mekanik aksam. Yerine takinca duzgun calisiyor. Alet edevat olsa siz bile soker toplarsiniz. Dizayni guzel motorlarin.

    Bence gidip kim elleyecek motoru bi bakin. Gozunuz tutmadiysa zaten oraya yaptirmayin. Ama iyi birine benziyorsa birakin yapsin. Acikcasi fabrika uretimi de cok mukemmel degil. Mesela radyator borusunu fazla uzun yapmislar grenaj takinca sikistirmis, katlamis boruyu. Grenaji cikarinca gordum, kendim kesip kisalttim. Benzeri baska sorunlar da duydum. Velhasil iyi bi ustaya cok rahat emanet edilir motor, duzgun de yapar.
    Sayın hasmet;
    Malesef cok iyimser davraniyor, Turkiyede hic bulunmamis gibi konusuyorsunuz. Burasi avrupa yada amerika degil,burada isini hickimse tam olarak yapmaz, yapmaya calissada bilmez, bizde usta olmak icin egitm alinmaz, issiz gucsuz kalinca usta olunur. En kral usta dediginiz , en iyi servis dediginiz yerler bile en basit isleri hatali yapar. Yanlis buji takar motoru kilitler, birseyleri ters monte eder, karburator soker parca arttirir. Sanzumana farkli numara yag koyup dislileri bozar, egzoz valvinin tel gerginlik ayarini yapamaz, motorunuzda kompresyon yok ondan acmiyor der, grenaj civatalarini uzun kisa yanlis yerlere takar uzununu somunla besler, yag tapasini yalama yaptirir idare etsin diye rondella koyup yamuk sekilde bloga monte eder blok dislerini bozar, arka gobek monte ederken lastik takozlari unutur. Acilmayan herseyi cekicle cikarir. Tork anahtari kullanmaz elinin ayari vardir. Kullananlarda 35nm sıkın dedigim yerde 40 daha saglam olur deyip 40 nm sıkar. Servisten cikip gazlarken sele altinizdan ucar arkada arabaya carpar.

    Yanlis anlamayin ama sizin ilgilendiginizden cok daha fazla motosiklet sahibi oldum buyuklu kucuklu 2 zamanli 4 zamanli, her cesiten türden, yillarim gitti, tanimadik servisci usta yoktur. Milletin adini bile duymadigi motosiklet markalari sahibi oldum. Ben bu usi biliyorum , bizim ulkenin servisinden cacik olmaz, sadece arac servisleri degil. Eve gelen usta 20 lt boyaya en fazla 1 litre su katilacak diyorum uzetinde yaziyor,onlar bilmez biz 30 yildir bu isi yapiyoruz, deyip bosaltti suyu, sonra 20 ltre ile hayli hayli boyanacak yer, bir on litre daha boya istedi 4 kat sulu boyayi atmislar. Tavsiye edilen herkesin cok begendigi pahali bir ustaydi..


    Neyse konu dagilmadan. Benim bu ulkenin ustasina servisine zerre guvencem yoktur. Televizyonda canli yayinda yanlarina muhendis getirip is yapsalar yinede guvenmem. Turkiyede hicbir ise guvenmem ben, Allah bir deseler inanmam yani o derece guvensizligim.

    2008 de 0 km ktm smc almistim, buyuk bakim yaklasinca sattim, ust kapak acilan arac bitiktir benim icin, yillaca hala 0 km motosiklet alip en fazla birkac yil yada 20 binkm ye gelmeden hemen satarim. Enayi degilim ben, boyle yapiyorsam bir bildigim vardir. Bakim falan hikaye benim motorumun ust kapagini gozumun onunde acsalar turkiye cumhuriyetinde kimse bundiremez bir daha o motora beni. Ha naparim 0 alacak durumum yoksa binmem bu kadar basit.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Cok inanilmaz seyler yasadim, fikralara konu olacak kadar komik, cekip silahi kasinizdakini gozunuzu kirpmadan vuracak kadar sinir edici, depresyona sokup antidepresan kullandiracak kadar pislik servis isleri bizzat yasadim. Bana kimae usta, servis, bakim demesin. Rutin yuzeyel Bakim harici tum bakimlar yalandir. Allah uzak tutsun kesinlikle oyle motora binmem, toplu tasima kullanirim. Basima gelen olaylari biryerde cay icip konusak, sıkılır gidersiniz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Geçmiş olsun.Resimlerden anlaşıldığı kadarı ile bir sebeple yağınıza su karışmış ve bu şekilde bir müddet kullanılmış gibi görünüyor.Yatak sarıp sıkışarak blok patlatmış.Ucuz atlatmışsın.Yapılması gereken komple motor değişmesi.Durumu ruhsat fotokopisi,resimler ve gerekli açıklama ile KTM Avusturya ya iletmeniz faydalı olabilir.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  3. #83

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150 2017
    Yolda giderken şamzımanı kırılmış biri olarak yaşadığınız stresi anlayabiliyorum. Geçmiş olsun, yinede ucuz yırtmışsınız.

  4. #84

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    250 X-Treme Enduro
    Ktm ye ingilizce mail at. Orayla çöz işini

  5. #85
    NecatMurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BENELLI TNT 250 2016
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    8 Ağustos 2016 tarihinde KTM yetkili servisinden sıfır 2016 model KTM RC 390 satın aldım ve macera o gün başladı.

    Her şey çok güzel gidiyor ve hiç bir sorun yoktu, ta ki benzin göstergesi düzensiz değerler gösterene kadar.
    1000 KM bakımına kadar görmezden geldim ve sorunu 1000 bakımında servise ilettim.
    Sorun devam ederse eğer gerekeni yapacaklarını söylediler ve servisten 1000 KM bakımını yaptırıp mutlu bir şekilde ayrıldım.


    Aradan biraz zaman geçti ve sorun hala devam ediyordu, gerekli görüşmeler yapıldı ve sonuca bağlandı, garanti kapsamında sorunumun çözüleceği ancak ellerinde yedek parça bulunmadığından dolayı yurt dışından parça beklediklerini, parça servise ulaştığında onarımın yapılacağı söylendi.

    Bu şamandıra yedek parçası öyle bir parça ki motosiklet 8340 KM'ye kadar geldi ancak parça gelemedi. Aradan 2-3 ay ve neredeyse 6000 KM yol geçti. Neyse gelir bir gün dedik ve kullanmaya devam ettim. Her gün benzinliğe gitmekten gına gelmiş kafayı yememek için kendimi zor tutuyordum, benzin ne zaman bitecek bilemiyorsunuz ki? Bir bakıyorsun ''Low Fuel Level'' uyarısı veriyor, 2 dakika sonra depo full görünüyor.


    Macera son hızı ile devam ediyordu, o da ne sol karenajdan bir ses geliyor. Servisi aradım, bağlantı noktasından koptuğunu ilettim. Detaylı görsellere ihtiyacı olduklarını sol karenajı söküp görselleri iletmemi istediler.
    Garanti başvurusu yapıldı ve olumsuz bir yanıt aldım. Bu sorunun fiziksel bir darbe olmadan mümkün olamayacağı ve kullanıcı hatası olduğunu dile getirdiler. 8500 KM bakımına gittiğimde ise servisteki usta bu sorunun tamamen vibrasyondan kaynaklandığını söyledi. Bakın usta diyorum, KTM'in yetkili servisinde ki usta bu yanıtı sohbet içerisinde samimiyetle cevaplarken genel merkez olumsuz yanıt veriyor. Acaba bu ustaların yeterliliğini ya da eğimtimlerini X Marka çinli distrübör mü sağlıyor? Kim denetliyor merak konusu...

    Neyse, ağzımızın payını aldıktan sonra plastik kaynak ile sorunu çözdüm.

    Bitmedi...

    Motosikletimin 8500 KM bakımı yaklaşmıştı, uygun bir zaman buldum ve daha erken girmek istedim. Önümüz kış servis 125 KM uzaklıkta ve yaşadığım şehir Türkiye'nin en çok yağış alan şehri, aradan çıkarmak istedim.

    8500 KM bakımı KTM yetkili servisi Gökçayır Motosiklet'te yapıldı, motosikletin KM'si 8000-8100 KM aralığındaydı. Ancak sisteme 8500 KM'de yapılmış olarak girdi, periyodik bir bakım olduğundan dolayı anladığım kadarıyla sistem farklı bir değeri kabul etmiyordu. Neyse, sonuç olarak sisteme işlendiğinden fazla kafa yormadım.

    Motosikletin vites göstergesi de arızalıydı, sorunu ustaya ilettim, ellerinde parça olmadığı için bu sorunu o gün halledemedik ve garanti girişi yapıldı, parça bekliyoruz, bekleriz alışkınız dedim.

    Bu bakım 11.11.2016 tarihinde yapıldı. Yağımız, yağ filtremiz, soğutma sıvısı vb gerekli tüm değişiklikler ve kontroller yapıldı.

    Ücretimizi ödeyip, teşekkürümüzü ettikten sonra yola koyuldum. Bilirsiniz ki bakımdan sonra ki kullanıcının mutluluğu paha biçilemez, sıfır motosiklet almışcasına mutlu olur, tebessüm ederiz. Bende o mutlulukla evin yolunu tuttum, hiç bir sorun ve aksilik yoktu.

    Bitti mi? Cıks, devam...

    8500 bakımından 2 gün sonra,
    13.11.2016 saat 21.00-22.00 suları;

    Bir arkadaşım ile ben önde o arkada gazlıyoruz, hava buz, ekipman tam, sorun yok.

    150-160 km/h ile seyir halindeyiz, o da ne anlam veremediğim bir ses ve o anın adrenali ile hemen debriyaja manetine uzanıyorum ve maceranın doruk noktası o an başlıyor.

    Ben bir sağa bir sola kayıyorum, motosikleti düz tutabilmek için elimden geleni fazlasıyla yapıyor, okuduğum teknik kitaplardan kesitler gözümün önüne geliyor ve uygulamaya çalışıyorum. Uzun süren sürüklenmenin ardından bir şekilde motosikletten düşmeden ve devirmeden durmayı başarıyorum.

    Kaskı çıkartıp yolun kenarına fırlatıyorum, elim ayağım korkudan titriyor, inanın korkumu ve o an ki yaşadıklarımı sizlere hiç bir kelime ile aktaramam. Motosikletten duman çıkıyor, arka lastik komple yağ içerisinde.

    Arkamdan gelen arkadaşım ileride duruyor, yanıma geliyor ve ne göreyim motosikletinin camı ve montu yağ içerisinde. Hava daha da soğumaya başlıyor ve titrememek için hiç bir şey yapamıyorum. Bu kadar korktuğumu ve motosikletten soğuduğumu hissettiğim tek bir anım olmamıştı o güne kadar. Motosikleti dengede tutamamış ve düşmüş olsaydım şu an benim ölüm haberimi okuyor, yorum yapıyor olacaktınız.

    Kimi aramalı, ne yapmalı derken 30-40 dakika geçiyor, 7/24 ulaşabileceğimiz bir hizmeti yok KTM'in bildiğiniz üzere, servisteki kişiyi arıyorum cevap yok. Spormoto'yu arıyorum cevap yok.

    Bir şekilde KTM yetkili servisi Gökçayır Motosiklet'te ki bakımımızı yapan ustaya ulaşıyorum. Durumu izah edip bir kaç görsel gönderdikten sonra motosikleti evimin önüne çektiriyorum.

    http://i.hizliresim.com/MoyX21.jpg


    http://i.hizliresim.com/r6Vjp3.jpg


    http://i.hizliresim.com/1Vk4BN.jpg


    http://i.hizliresim.com/LZ42NZ.jpg


    http://i.hizliresim.com/77bYdN.jpg


    http://i.hizliresim.com/9g5RAN.jpg


    http://i.hizliresim.com/PnopNO.jpg

    14.11.2016

    KTM Spormoto ile görüşüp durumu izah ediyorum, motosikleti servise götürmemi iletiyorlar. Muğla'da KTM'in 3 tane yetkili servisi var ve hiç birisinde bir tane araç yok.

    Ben fabrikasyon bir hatadan dolayı ölüm tehlikesi yaşıyorum ancak en ufak bir yardım dahi etmiyorlar. Kendi imkanlarımla motosikleti servise götürmemi talep ediyorlar. Neyse çekici arayışlarına giriyorum, o da ne! 125 KM yol için 600-700 TL çekici ücreti istiyorlar, fatura istemem durumunda ise %18 KDV ekleyeceklerini de söylemeden geçemeyeceğim.

    Servisin motosikletimi bulunduğu noktadan almak gibi bir zorunluluğu yok ancak bu bir lastik patlaması kadar basit bir sorun değil. KTM'den kaynaklanan birebir bir sonuç dolayısıyla ölüm tehlikesi geçiriyorum, madurum, çok mu zor bir araç tahsis etmek!


    15.11.2016

    17-20 Kasım tarihlerinde BajaAnatolia yarışları vardı, Fethiye'de. KTM'den de üst makamlarda görevli iki kişi bu yarışa katıldı ve motosikletleri İstanbul'dan Fethiye'ye götürmesi için bir araç yola çıkıyor ve yol güzergahında olduğumdan dolayı motosikletimi de alıyorlar ve servise götürüyorlar. (16.11.2016)

    Motosikleti teslim etmeden önce ısrarla kaşeli bir teslim formu istememe rağmen, farklı bir iş emri formu verdiler.

    Teslim formuna yazılı iznim olmaksızın onarım yapılmamasını istemediğimi belirttim çünkü bir konuda bir kullanıcının haberi olmaksızın onarımı yapıldığını ve servisten motosikletini almasını istediğini görmüştük.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...yaklasimi.html

    http://i.hizliresim.com/bk2jpZ.jpg

    17.11.2016

    Motosiklet servise giriş yaptı, gerekli incelemeler başladı.

    17 Kasım tarihinde ısrarla servis raporu istememe rağmen gerekli belgeyi tarafıma iletmediler. Kamu kuruluşu gibi ordan oraya süreklediler beni. X Müdür, Y Müdür, Z servisi, A kişisi, B kişisi ile 4 saat süren telefon görüşmeleri sonunda servis raporunu alabilmiştim.

    Servis raporunu teslim etmemek istemelerini çok iyi anlıyorum, motosikleti teslim etmeden önce bu raporu giriş yaptığı günde alabileceksem eğer bu şartlar altında teslim edeceğimi söylememe rağmen beni sinir küpüne çevirdiler.

    Sebebi ise 20 iş günü içerisinde motosikleti bana teslim edemeyecek olmaları. Bir şamandıra yedek parçası 3 ay'da gelemiyor, motor bloğu nasıl 20 günde gelsin. Bunu nasıl söyleyebiliyorum diye soracak olursanız, KTM yedek parça sorunu yaşıyormuş ve o yüzden bu tarz gecikmeler oluşmuş, KTM'de de parça yokmuş, bunu söyleyen kim diye sorarsanız eğer KTM Spormoto yetkili X kişisi.

    Neyse ki raporu bir şekilde aldık, artık beklemekten başka çaremiz yok.

    http://i.hizliresim.com/QvlJNy.jpg

    29.11.2016

    Arızanın sebebi balans şaftı imiş ve garanti başvurusu KTM genel merkezine yapılmış.

    http://i.hizliresim.com/5Lk40d.jpg

    30.11.2016

    KTM genel merkezi garanti başvurusunu kabul etmiş ve onarımın garanti kapsamında yapılacağını iletmiş, Can Bey'de durumu bana iletti.

    02.11.2016

    Motosikletimin onarımının yapılmasını istemediğimi ücret iadesi ya da yeni bir motosiklet talep ettiğimi telefon yolu ile ilettim, gerekli bilgi üst makamlara iletildi ve olumsuz yanıt aldım.

    Onarım yapılması durumunda motosikletimin sıfırdan farksız olacağını, herhangi bir sorunun kalmayacağını ileten Spormoto, farklı bir teklifte bulundu.

    Motosikletimi 17000 TL karşılığında benden alıp, 3000 TL vermem durumunda sıfır motosiklet verebileceklerini ilettiler, alnımda ''keriz'' yazıyordu zaten.

    Madem bu motosiklet sıfırdan farksız olacak, 21000 TL değerinde olan ve 3 aylık 8340 KM'de ki motosikleti neden benden 17000 TL'ye alıyorlar acaba, merak konusu.

    Ayıplı bir ürün yüzünden ben ölüyordum, belki de sakat kalacak, uzuv kaybedecektim.

    Ayrıntılı bir servis raporu istedim, hakkımı sonuna kadar arayacağım. Gerekirse 1-2 sene sürecek ancak biz motosiklet kullanıcılarına örnek bir dava olacak. Her ayrıntıyı sizinle paylaşacağım, 3 aylık 20000 TL değerindeki 3 aylık motosiklette 4 farklı sorun yaşıyorum ve onarım yapılmasını kabul etmem bekliyorlar. Madem ki kullanıcı hatası değil ve garanti kapsamında motosikletin onarımını sağlamayı teklif ediyorsunuz ayıplı ya da gizli ayıplı ürünü yenisi ile değiştirin ya da paramı iade edin.

    Dava sonuçlanana kadar araç kiralayacağım, yaşadığım travma için tazminat davası da açacağım.

    Saygılarımla,

    HAMZA KAYNAK

    http://www.youtube.com/watch?v=tqt6TmD619k&t

    Adaletin bir ayağı topaldır, ağır ağır yürür, ama gideceği yere er veya geç ulaşır.


    Bu konu bilgilendirme amaçlı açılmış olup, herhangi bir marka karalaması ya da kötülemesi kesinlikle değildir. Konuyu baştan sana okuduğunuzda herhangi bir beni yasal yükümlülük altında bırakacak tek bir ibare yoktur. Tüm yasal yükümlülükleri kabul ettiğimi de forum yönetimine buradan bildiriyorum.


    Sorunun kaynağı olan balans şaftının görselleri;

    http://i.hizliresim.com/VPLAZr.jpg


    http://i.hizliresim.com/vXLm06.jpg

    KTM RC 390 Kullanıcıları konusunda ki motosiklet hakkındaki kişisel yorumumu okuduğunuzda beni daha iyi anlayacak, durumun değerlendirmesini daha iyi yapabileceksiniz.
    Öncelikle çok geçmiş olsun;
    Bende bu parça sıkıntılarını ilk motorum olan SYM'de çok yaşamıştım,en son tamircide tamirciye satmıştım.
    Sonrasında HONDA CBF 150 aldım 3 senedir keyifle hiçbir parça sıkıntısı çekmeden biniyorum,oh be dünya varmış

  6. #86

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Arkadaşlar gerçekten çok can sıkıcı bir durum bu yaşadıklarım. İnanın dengelerim bozuldu. Bir an önce sonuç almak istiyorum, destekleriniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Gerçekten yoruldum...

  7. #87
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    geçmiş olsun
    KTM TR sıkıntıyı çözemezse direk genel merkeze mail at azıcık ortalığı karıştır

  8. #88

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

    Ekşi'de yazarlığı onaylanmış biris var mı aramızda?
    Hala çaylak modundan kurtulamadım da ben...

  9. #89

    Üyelik
    12 Mayıs 2012
    Çok geçmiş olsun hocam aynı olay yakın bi arkadaşımın başına geldi Yamaha r25 ile 250 cc lik Racing modelinde kendisi Mersinde görev yapıyor motoru sıfır aldı üzerinde fazla geçmeden seyir halinde sizinki gibi motorun blok gitmiş oda zorla motoru yatırmadan durabilmeyi başarmış ama Yamaha ona sıfır başka bi motor verdi böyle bi saçmalık ile karşılaşmadı diye biliyorum size yapılan resmen enayi yerine koymak hakkınızı sonuna kadar arayın tekrardan geçmiş olsun

  10. #90

    Üyelik
    19 Ekim 2016
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    US'teki yasalara göre dogru olmayan nedir soyleyin de ogrenelim

    Neye dayanarak dava edeceksiniz? KTM'in kasitli olarak musterilerinin hayatlarini tehlikeye attigini mi iddia edeceksiniz? Bu hadise ile o iddia arasindaki olmasi gereken kesin baglantiyi bir kuruverin bakayim bana
    US için;
    "Product Liability" - Owen, Montgomery, and Davis
    Bu olayın eski ve popüler davalarından biri şu:
    http://law.justia.com/cases/texas/supreme-court/1980/b-8827-0.html

    Özetle "Strict liability" denen şeyde sizin kastınızın olması gerekmiyor. Siz insan faktörünü minimize eden tasarım ve üretim süreçlerini işletmekle mükellef oluyorsunuz.

    Mesela cep telefonunu ilk kez çalıştırdığınızda size sayfalarca sözleşmeyi "kabul ediyor musunuz ?" diye sormalarının bir sebebi de bu.

  11. #91

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    o motorun değişim hakkı olmasa servis sana 17 vermeyi teklif etmezdi. bence bekle sabret 0 motoru al.

  12. #92

    Üyelik
    04 Aralık 2016
    Öncelikle geçmiş olsun. Görüntüler çok büyük bir bela atlattığını fazlasıyla gösteriyor. Bir Metalurji mühendisi olarak kırılan parçalara baktığımda kırılmanın çok büyük ihtimalle parçadan kaynaklandığını söyleyebilirim. Bir döküm parçası bu şekilde kırıldıysa ki (bunun adı gevrek ya da klivaj kırılmasıdır araştırabilirsin) Bu tarz kırılmalar motorun bu kısımlarında pek görülmezler görülseler de durduk yere görülmezler muhakkak bir dış etki(yük ya da darbe vs.) altında ortaya bu sonuç çıkar. yine büyük ihtimal üretim esnasındaki kusurlardan kaynaklandığını söyleyebilirim. Net konuşmak için kimyasal analiz ve mikroskop incelemeler gerekli tabiki. Ancak bu parçaları servise teslim etmek yerine elinde tutup dava süreci için saklaman daha uygun olurdu ne olur olmaz diye. Bana kalırsa süreç olumlu da olumsuz da sonuçlansa dava açmalısın.

  13. #93

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı onurtmac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun. Görüntüler çok büyük bir bela atlattığını fazlasıyla gösteriyor. Bir Metalurji mühendisi olarak kırılan parçalara baktığımda kırılmanın çok büyük ihtimalle parçadan kaynaklandığını söyleyebilirim. Bir döküm parçası bu şekilde kırıldıysa ki (bunun adı gevrek ya da klivaj kırılmasıdır araştırabilirsin) Bu tarz kırılmalar motorun bu kısımlarında pek görülmezler görülseler de durduk yere görülmezler muhakkak bir dış etki(yük ya da darbe vs.) altında ortaya bu sonuç çıkar. yine büyük ihtimal üretim esnasındaki kusurlardan kaynaklandığını söyleyebilirim. Net konuşmak için kimyasal analiz ve mikroskop incelemeler gerekli tabiki. Ancak bu parçaları servise teslim etmek yerine elinde tutup dava süreci için saklaman daha uygun olurdu ne olur olmaz diye. Bana kalırsa süreç olumlu da olumsuz da sonuçlansa dava açmalısın.
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bu noktaya kadar geleceğini düşünseydim eğer belki saklardım ama bilemiyoruz maalesef.

    Olay yaşanalı neredeyse 20 gün oldu, iyimser davrandığım ve olumlu bir sonuç alabileceğimi düşündüğüm için hiç bir bilgi ve görsel paylaşmamıştım. Spormoto'nun mağduriyetimi gidereceklerini düşünmüştüm açıkcası. Olumlu bir sonuç alsaydım eğer yine bir konu açacak, kendilerini tebrik edecektim ve biz motosiklet kullanıcılarından hanelerine +1 puan daha yazdıracaklardı belki de.

    Bu arada yanlış anlaşılmak istemiyorum, motosikletimin bloğu patladığı gün ''KTM RC 390 Kullanıcıları'' sayfasında bloğumun patladığına dair bilgi vermiştim, aynı zamanda başka bir konu altında da belirtmiştim. Keşke olumlu bir sonuç almış olsaydım ...

  14. #94
    The Best - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2012
    Şehir
    Kocaeli/başiskele
    Motosikleti
    Yamaha mt09 2017 tracer9 2022
    Gecmis olsun.Kimse bana anlatmasin sizin yasadiginizi ben 3 kere yasadim
    29 haziran:100kmh hizla giderken sanzuman patladi zor durdum kaza yapiyordum.istanbul spormotoya goturdum (kocaelinde oturuyorum 100km mesafe.) Ve kullanici hatali olabilecegini belirttiler garantiden onay bekleniyormus tam yazin ortasinda 3ay motorsuz kaldim.
    1 ekim: motosikletim sonunda yapildigini soylendi gittim onca zamandna sonra aldim ve bilin ne oldu �� 10 km sonra ayni gun tekrardan patladi motor.
    Tekrardan servize gitti ve 1 ay daha kaldi sifir sanzuman geldi denildi.
    Suanki durum: motosiklet yatak sardi 4500 tl masraf pcye gecince detaylari anlaticam bana girdi yani.

  15. #95

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı The Best adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gecmis olsun.Kimse bana anlatmasin sizin yasadiginizi ben 3 kere yasadim
    29 haziran:100kmh hizla giderken sanzuman patladi zor durdum kaza yapiyordum.istanbul spormotoya goturdum (kocaelinde oturuyorum 100km mesafe.) Ve kullanici hatali olabilecegini belirttiler garantiden onay bekleniyormus tam yazin ortasinda 3ay motorsuz kaldim.
    1 ekim: motosikletim sonunda yapildigini soylendi gittim onca zamandna sonra aldim ve bilin ne oldu �� 10 km sonra ayni gun tekrardan patladi motor.
    Tekrardan servize gitti ve 1 ay daha kaldi sifir sanzuman geldi denildi.
    Suanki durum: motosiklet yatak sardi 4500 tl masraf pcye gecince detaylari anlaticam bana girdi yani.
    Gerçekten üzücü bir durum. Lütfen ayrıntıları bizimle paylaşın. Geçmiş olsun.

  16. #96
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye? Cok mu kotu servisler? Benim de daha bir yasinda Superduke'un arka silindirinin sekmanlari degisiyor, motoru indirdiler sase'den. Ama yapan tamirci duzgun bi adam. Bekliyorum yapilmasi icin. Motosikletin fiyati malum.

    Anahtar illa ki degecek, ilk subap araligi servisinde acilacak tepe... Tabi pistona dokunulmasa iyi olur ama ille de insan eli degince yamulacak degil ki. Zaten robotlar uretmiyor ki bunu. En azindan Superduke oyle. Yine Avusturyalinin biri oturup topluyo. En fazla sivi contayi robot uyguluyordur. Onu da dikkatli uygular herhalde uygulayacak olan.

    Ustelik hic bir motosiklet markasi da tamir edilebilecek motosikleti yenisiyle degistirmez ki. Cin mali ampul degil. Duzgun uretilmis mekanik aksam. Yerine takinca duzgun calisiyor. Alet edevat olsa siz bile soker toplarsiniz. Dizayni guzel motorlarin.

    Bence gidip kim elleyecek motoru bi bakin. Gozunuz tutmadiysa zaten oraya yaptirmayin. Ama iyi birine benziyorsa birakin yapsin. Acikcasi fabrika uretimi de cok mukemmel degil. Mesela radyator borusunu fazla uzun yapmislar grenaj takinca sikistirmis, katlamis boruyu. Grenaji cikarinca gordum, kendim kesip kisalttim. Benzeri baska sorunlar da duydum. Velhasil iyi bi ustaya cok rahat emanet edilir motor, duzgun de yapar.
    aga istanbuldaki servislerde depodan yeni motorlara koymak için benzin çalıyolar? yani en azından ben yeni motor aldığımda serviste başlarındaydım, çırak dedi usta benzin yok bunda ne yapak? şu bugün bakıma gelen r25 den çekip koyun dedi.

  17. #97
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Bende her zaman baslarında beklıyorum,guvenmıyorum.

  18. #98
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende her zaman baslarında beklıyorum,guvenmıyorum.
    çırak tracer ın aküsü için 20, arka seleyi takmak için de 15 dk uğraştı. en son yumruk vuruyodu seleye. yavaş lan dingil diyip aldım elinden. yağını filtresini falan kendim değiştiriyorum zaten. garanti dışı bi durum için gitmem servislere.

  19. #99

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aga istanbuldaki servislerde depodan yeni motorlara koymak için benzin çalıyolar? yani en azından ben yeni motor aldığımda serviste başlarındaydım, çırak dedi usta benzin yok bunda ne yapak? şu bugün bakıma gelen r25 den çekip koyun dedi.
    Motosikleti teslim ettiğimde depo neredeyse doluydu. İşlemler sonuçlansın oraya da değineceğim. Son bakımda litresi 55 TL olan yağ kullanıldı, 2 gün kullanamadım yağı, onu da dile getireceğim.

  20. #100

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ktm merkeze yasadiklarini ileten bir mail at. Motorunla hareket halindeyken blogun parcalanip tekerlerini yag icinde birakmis ancak sen bu durumdan canli bir sekilde cikabilmissin. Diger arkadas ta oyle. Yeni modeli ile degistirirler... insan hayati avusturalyada buradakinden daha degerli.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)