Arkadaşlar dün gece motorum kitledim ilk acemilik işte arka disk e asma kilit vurdum(kilit orj emniyetli olanları var daha almadım ) sabahı motorum temizledim dedim bi çalıştırayım marşa bastım tak tuk küt stop ettim ne oldu demeye kalmadı baktım kliper aşağı doğru sallanıyo eyvah kliperin altta buluna saplama yeri kırılmış zaten dökümmüş küt diye gidivermiş evet gelelim konuya dedikya ustaya gitmicez
1:yenisini sorduk 55 tl ( çok para)
2:iş başa düştü
3:takımları yine yanıma aldım
4:kliperi sökmek ve takmak için önce 3 civata ile eksozu yerinden sökmek ( daha rahat oluyo çalışmak)
5:bizimki zaten söküktünese
klaperin bağlı olduğu demir yamulmuş hemen ilk iş onu sökmek demir parça şaseye bağlı parçayı
düz sağlam bi yüzeyde ağır çekiçle düzelttim
kliperin kırılan parçalarını 502 ve karbonatyardımı ile yapıştırdım nekadar sağlam oldu bilmiyorum ama baya iyi oldu (hep yaptığım 502 karbonat)
düzeltiğim parçayı kalipere monta ettim demir parça zaten lastik kaplı alt üst 2 saplama ile kalipere sonra demirle birlikte şaseye
montaj arkası egsoz yerine montaj işlem tamam işlem sonrası hava alma yerinden havayı aldım iş bitti 38 dk toplam süre