Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Scooter 150 manda kasa

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul - Kağıthane
    Motosikleti
    Jundign 150 cc manda kasa
    Selam arkadaşlar 150 scooterım var manda kasalardan. Motorla virajlara girerken motoru ne kadar yatıracağımı tam kestiremiyorum ve hatta korkuyorum. Scooter tekerlekleri küçük olduğundan bana çok fazla güven vermiyor. Scooter kullanan arkadaşlardan bu motorun ne kadar yatacağı hakkında bilgi alabilir miyim ve virajlara giriş hızı ortalama kaçtır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Alıntı thefireofhel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar 150 scooterım var manda kasalardan. Motorla virajlara girerken motoru ne kadar yatıracağımı tam kestiremiyorum ve hatta korkuyorum. Scooter tekerlekleri küçük olduğundan bana çok fazla güven vermiyor. Scooter kullanan arkadaşlardan bu motorun ne kadar yatacağı hakkında bilgi alabilir miyim ve virajlara giriş hızı ortalama kaçtır.
    Kimse sana, virajlara şu veya bu hızla girebilirsin diyemez..

    Scooterin tekerlek çapının küçük ve ağırlık merkezinin arka tarafta

    bulunması nedeniyle; dönüşlerde fazla yatırılmaması tavsiye edilir..

    Viraja giriş hızını motosiklet sürücüsü belirler..

    Temel kural şudur; Viraja girerken yavaşla, hızını düşür, virajda hızını koru,

    viraj çıkışını gördükten sonra gaz ver.. Virajda fren yapmak gerekirse

    mutlaka motosikletini dik tutmaya çalış, yatar pozisyonda asla fren yapma..

    Bu konuda sana ışık tutacak diğer bilgiler kısaca aşağıdadır..

    - Virajın keskinliği ( açısı )
    - Virajın sürekli olup olmadığı ( S viraj )
    - Yolun genişliği
    - Tek veya çift şerit olup olmadığı
    - Yolun asfalt kalitesi ve eğimi
    - Zeminin kuru veya ıslak olması

    Hiçbir viraj, bir diğer viraja benzemez. Her virajın yapısı farklıdır..

    Kolay gelsin..
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  3. #3
    Farukxtm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Alıntı Şeyh Şamil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimse sana, virajlara şu veya bu hızla girebilirsin diyemez..

    Scooterin tekerlek çapının küçük ve ağırlık merkezinin arka tarafta

    bulunması nedeniyle; dönüşlerde fazla yatırılmaması tavsiye edilir..

    Viraja giriş hızını motosiklet sürücüsü belirler..

    Temel kural şudur; Viraja girerken yavaşla, hızını düşür, virajda hızını koru,

    viraj çıkışını gördükten sonra gaz ver.. Virajda fren yapmak gerekirse

    mutlaka motosikletini dik tutmaya çalış, yatar pozisyonda asla fren yapma..

    Bu konuda sana ışık tutacak diğer bilgiler kısaca aşağıdadır..

    - Virajın keskinliği ( açısı )
    - Virajın sürekli olup olmadığı ( S viraj )
    - Yolun genişliği
    - Tek veya çift şerit olup olmadığı
    - Yolun asfalt kalitesi ve eğimi
    - Zeminin kuru veya ıslak olması

    Hiçbir viraj, bir diğer viraja benzemez. Her virajın yapısı farklıdır..

    Kolay gelsin..
    aynen hocam katılıyorum motorun nekadar yatacagını sürücüsü belirler virajlar aynı degildir zeminine göre degişirr

  4. #4

    Üyelik
    12 Haziran 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Today 50 CC
    sen fazla yatmamaya bak scooter altından kaydımmı hakimiyeti zordur hafif yat o döner zaten virajı
    HONDA TODAY 50CC


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)