Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

motorda hızı arttırma yöntemleri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cbf_burak_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    SİLİFKE or KİLİS
    Motosikleti
    honda cbf 250
    motorda hızı arttırmak için yapılan modifiyeler neler bilen varmı???


    *************************************************
    »»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
    Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
    Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    **************** Site Yöneticisi: Eyong ****************


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Son hızı arttırmak için ya motor gücünü arttırman, ya motoru hafifletmen, ya aerodinamiği iyileştirmen ya da ivmelenmeden kaybetmen lazım.

    Motor gücü için hava filtresi, egzoz gibi parçaları performansa yönelik olanlarla değiştirebilirsin, daha da fazlası için turbo veya N2O sistemi uygulayabilirsin.

    Motoru hafifletmek son sürate yaklaşınca oluşacak rüzgar problemi yüzünden pek iyi olmaz.

    Aerodinamik iyileştirmeler için granajda değişilikler yapabilir, motorun rüzgara karşı olan alanını küçültebilirsin.

    İvmelenmeden kaybedip hız arttırmak içinse son dişliyi değiştirip yerine daha büyüğünü takabilirsin, ya da (çok iyi bir yöntem olmayan) tekerlek çapını büyütebilirsin.

    Benim bildiklerim bu kadar.

  3. #3
    cbf_burak_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    SİLİFKE or KİLİS
    Motosikleti
    honda cbf 250
    tşkler khutuck

  4. #4

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    bence hiç uğraşma daha güçlüsünü al hızlanır motosikletin

  5. #5
    ogozgugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2011
    Şehir
    manisa/turgutlu
    Motosikleti
    yuki rs 100 cup
    honda cbf 250 zaten bu motorda herhangi bi hız değişikliği yapman gereksiz olur bence dış reklam ve modifiyesini daha güzel yapman iyi olur
    Ask ilkokulda KOMEDİ, Orta okulda TRAJEDİ, Lisede DRAM, İmam hatipte HARAMDIR...

  6. #6
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    bu konu 2006 yılında açılmış olup her 3 yılda bir hortlatılmaktadır

  7. #7
    ogozgugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2011
    Şehir
    manisa/turgutlu
    Motosikleti
    yuki rs 100 cup
    hiç bkmadm ala tarihe neler yeniyi tıkladım bu çıkmıştı
    Ask ilkokulda KOMEDİ, Orta okulda TRAJEDİ, Lisede DRAM, İmam hatipte HARAMDIR...

  8. #8
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ee nolmuş motor, hızlanmış mı??
    #sürenadam

  9. #9

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    cbf 250 ye turbo taksan yinede havaya olur. çok dandik motordur. düz yolda 120 yi geçemez.

  10. #10
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    motoru hızlandırmanın en iyi yolu, istediğin bir hızda giden motor almaktır

  11. #11
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 250 ye turbo taksan yinede havaya olur. çok dandik motordur. düz yolda 120 yi geçemez.
    Arkadaşımda var ve düz yolda 145 i gördüm,kendisi 155 gördüğünü iddaa ediyor ama.

  12. #12
    omeruby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    125 ZNU
    2015 te görüşmek üzere tekrar hortlatılmak üzere...
    fusuy364 bunu beğendi.

  13. #13
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    çok parlak fikirler var ama ben söylemem. Sonra herkes beni geçer

  14. #14
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    manofsteel bunu beğendi.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  15. #15

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımda var ve düz yolda 145 i gördüm,kendisi 155 gördüğünü iddaa ediyor ama.
    demek benım windy de 250cc motor olsa 180i görecek.ben 125lik halıyle 4.vites 100ü geçıyorum 5e takmaya fırsatım olmuyo yol bıtıyor zonguldakta pek düz yol yokta ondan

  16. #16
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    ne kadar ilginç insanlar varmış

  17. #17
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı mekan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    demek benım windy de 250cc motor olsa 180i görecek.ben 125lik halıyle 4.vites 100ü geçıyorum 5e takmaya fırsatım olmuyo yol bıtıyor zonguldakta pek düz yol yokta ondan
    CG 300 motor taksan, motorun üzerine de yatsan 180 e çıkarsın ama frene basınca nası durursun yada yol üzerinde durabilirmisin bilemiyorum

  18. #18
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı mekan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    demek benım windy de 250cc motor olsa 180i görecek.ben 125lik halıyle 4.vites 100ü geçıyorum 5e takmaya fırsatım olmuyo yol bıtıyor zonguldakta pek düz yol yokta ondan
    Yahu bir ibre bu kadar mı yanlış gösterir bu kadar mı sapma yapar...Vay anasını be...
    #sürenadam

  19. #19
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Çin malı motorların 110km hız göstermesiyle tayvan malı motorların 110 u arasında çok fark var. Örneğin Mondial HS150 110km hızda tıngır tıngır gıderken hiç heyecan yaratmazken Kymco Movie XL 125 ise 110km hızda noluyoruz lan daha basma öleceksin dedirtiyor arada 20km hız farkı rahat vardır.

  20. #20
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı motorların 110km hız göstermesiyle tayvan malı motorların 110 u arasında çok fark var. Örneğin Mondial HS150 110km hızda tıngır tıngır gıderken hiç heyecan yaratmazken Kymco Movie XL 125 ise 110km hızda noluyoruz lan daha basma öleceksin dedirtiyor arada 20km hız farkı rahat vardır.
    Çok net KATILIYORUM Benim motorda 100ü görünce "dur yapma..." felan oluyorum Ve açıkçası bir çinlinin 4.viteste 100 km/h yapabileceğine ölsem inanmam Zaten arkadaşın Tiger'ına bindiğimizde ibre 85~110 arası oynuyordu...abartmıyorum. Neyi göstereceğini şaşırıyor motor

    Buarada Kymco Tayvan malı mı Kore malı mı??
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler