Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

yüksek devirde boğulma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    31 Mart 2010
    Merhabalar,1 ay önce 2. el bir motor aldım ve çıktığım gezilerde yaptığım denemeler sonucunda 9.000 devir üzerinde motosikletin isteksizleştiğini görüyorum.satıcının verdiği bilgilere göre üst kapak modifiyesi varmış motorda,problem bundan olabilirmi?

    (dipnot:motosiklette eskiden power commander varmış ama sökülmüş)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    anil89tas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2010
    Şehir
    Akseki/ANTALYA
    Motosikleti
    Sıfırdan
    marka?
    model?
    tür?

  3. #3

    Üyelik
    31 Mart 2010
    motosiklet hayabusa 2005 model.

  4. #4
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Bu tür modifiyelerde Ecu nun değişikliklere uyum gösterebilmesi için yeniden programlanması gerekir. Ama işin kötü tarafı hiçbir üretici programlanabilir ECU yapmıyor, o yüzden power commander gibi ara birimler kullanılmak zorunda. Eğer enjeksiyonda veya yakıt filitrresinde vs bir sorun yoksa, sorun power commander olmayışından kaynaklanıyordur sanıyorum. İş sadece Power commaderi takmakla kalmıyor, halihazırdaki map'ler dışında kapak taşlaması gibi farklı modifiyeler yaptırıldıysa size özel bir ayar listesi ( buna map deniyor) hazırlanması gerekli , bunun için de işini çok iyi bilen birisine dyno verilerine göre ayar yaptırmak lazım. Hayabusa varsa 300 dolara daha kıyıp bir power commander alacaksınız artık

  5. #5
    CanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 (2012)
    hava girişlerini kontrol ettir öncelikle......

  6. #6

    Üyelik
    31 Mart 2010
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tür modifiyelerde Ecu nun değişikliklere uyum gösterebilmesi için yeniden programlanması gerekir. Ama işin kötü tarafı hiçbir üretici programlanabilir ECU yapmıyor, o yüzden power commander gibi ara birimler kullanılmak zorunda. Eğer enjeksiyonda veya yakıt filitrresinde vs bir sorun yoksa, sorun power commander olmayışından kaynaklanıyordur sanıyorum. İş sadece Power commaderi takmakla kalmıyor, halihazırdaki map'ler dışında kapak taşlaması gibi farklı modifiyeler yaptırıldıysa size özel bir ayar listesi ( buna map deniyor) hazırlanması gerekli , bunun için de işini çok iyi bilen birisine dyno verilerine göre ayar yaptırmak lazım. Hayabusa varsa 300 dolara daha kıyıp bir power commander alacaksınız artık

    teşekkürler tavsiyeleriniz için.evet power commander alıcam ama bulunduğum şehirde(adana) dyno yok,takanlarda hiç ayar yapmadan takıyor sanırım.istanbul yolu göründü bana


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)