dt 125 r motor büyütme ..
-
arkadaşlar sizden çok önemli birşey istiyeceğim benim işime çok yarayacak eğer bulabilirsek.
Almanyadaki arkadaşlarım söylemişti onlar 125 cc lik dt125r larını 200cc yamışlar yani dt200r pistonu segmanını falan takmışlar dt125r ile dt200r ın şase boyutları motor büyüklüğü herşeyi eşit olduğu için yapılabiliyormuş..
Bilgisi olan arkadaşlar bana bu motoru yapmamda yardımcı olabilirler mi? eğer yardımcı olamıyorlarsa dt200r parçalarını nerden bulabileceğimi söyleybililer mi?
inşallah bi yerde dt 200 r parçaları vardır. ( arkadaşlar dt200 ile karıştırmayın DT 200 R .(R))
Reklamlar
-
e-bay e bir bak istersen. piston- segman bulabilirsin belki.
bir bilgim yok ancak duyduğumu aktarayım çakma silindir değilde orjinal silindir daha uzun ömürlü ve verimli oluyormuş. yani senin 125 liğin silindir yuvası büyütülüp içine silindir haznesi çakmak yerine direk dt200r bloğu takmanı öneririm. dediğim gibi sadece kulaktan dolma. bir bilene sor derim... kolay gelsin şimdiden
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
öyle yapcam zaten kardeş direk takcamm . büyütme olmucak bloğu falan direk takcam ..
bana parçayı getirtebilce bulcak adam lazım ..
-
acaba o silindir kartele tam uyacakmı hiç sanmıyorum uyacağını alacağınız piston sizin grankın koluna uyacakmı gırank kolunun uzunluğu tam denk gelecekmi hiç sanmıyorum 125 likle 200 lük motorun silindir piston hariç kalan heryerinin aynı olduüunu bence farklıdır sonuçta yapılabilir belki ama öyle şak diye uyacaüını sanmam
-
moto-x adlı üyeden alıntı
acaba o silindir kartele tam uyacakmı hiç sanmıyorum uyacağını alacağınız piston sizin grankın koluna uyacakmı gırank kolunun uzunluğu tam denk gelecekmi hiç sanmıyorum 125 likle 200 lük motorun silindir piston hariç kalan heryerinin aynı olduüunu bence farklıdır sonuçta yapılabilir belki ama öyle şak diye uyacaüını sanmam
şak diye uymuyormuş ama insanıda uğraştırmıyormuş çok fazla yapanını gördüm daytonayada mesaj attım kolayca yapılabilir yazdı önemli olan parçalar dedi..
-
efsars adlı üyeden alıntı
şak diye uymuyormuş ama insanıda uğraştırmıyormuş çok fazla yapanını gördüm daytonayada mesaj attım kolayca yapılabilir yazdı önemli olan parçalar dedi..
ozaman sorun yok yapanlar varsa tamam
-
4 zamanlı Honda Cg 125'den Cg 200 cc'ye motorda krank ve silindir kapağı zorunlu değişmesi gerekiyor . 2 zamanlıda sadece silindir-gömlek-piston-kol değişimi yetebiliyor.
Almanya'daki arkadaşın parçaları getirmesi ile işi bilip-görüp alması ile yanlışlık olmaz,daha garanti olur.
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
4 zamanlı Honda Cg 125'den Cg 200 cc'ye motorda krank ve silindir kapağı zorunlu değişmesi gerekiyor . 2 zamanlıda sadece silindir-gömlek-piston-kol değişimi yetebiliyor.
Almanya'daki arkadaşın parçaları getirmesi ile işi bilip-görüp alması ile yanlışlık olmaz,daha garanti olur.
ülkemizde o parçaları alabileceğimiz bi yer yok heralde..
-
S.A Hocam ne yaptın çevirebildin mi makineyi ? Arkadaşlar DT 125 R normal haliyle kaç HP bilen var mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)