Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bws Lütfen yardım Perişanım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    motorumu komple yeni toplatdım yenı piston sekman takıımı alındı yapıldı. motor çalısıyo fakat 20 km hızı zor goruyor motorcu eksoz tıkalı dedı komple söktüm balata spray ıyle temızledım hava tutdum dedıgı gbı bayagı kurum çıktı eksızu taktım fakat hala gıtmıyor benzin braz az gelıyo ama sanırım yeterli ateşlemede sorun yok karbrotor temız NEDİR BU MELETİN SORUNU ltfen yardım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    1 ateşleme sistemi ile alakalı olabilir beyin denilen cdi üniteyi kontrol ettir

    2 motoru tam senteye getirememiş olabilirler
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  3. #3
    reddish7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    suadiye-ist
    Motosikleti
    Honda CBF500
    motoru yaptırdığın odunlara geri git.

  4. #4
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Ne olursa olsun sıfır motor ayarsız olsada en az 30 dan yukarı çıkar motorunuzda başka bir sorun olabilir arkadaşların dediği gibi ateşleme ve karbüratör ayarı.Egzost tıkalı olsada motor yine 20 den fazla yapar kurum motorun çalışmasını etkilemez fazla öenmli olan susturucu veya diğer manifolt çıkış borularının içerinine birşeyin sıkışıp tıkamamasıdır.

  5. #5

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    sente derken kayış sentesımı yoksa piston sendesımı ?

  6. #6

    Üyelik
    05 Temmuz 2006
    Şehir
    dağ deniz kulübem
    Motosikleti
    RaMiZ 100 karacay&Mondi Macit 150
    Alıntı bws34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sente derken kayış sentesımı yoksa piston sendesımı ?
    Alttan krank senteye getiriliecek.. Sonra ise eksantirik kasnakları
    Senteye geldiğinde 1. piston en üst ölü noktada olucak zincir atlanacak ve orada zaten ayar yeri belli
    [COLOR="Blue"][B][I]Bize motorsiklet tamirini öğreten ayda 5 dolara çalışıp günde 3 öğün prinç yiyen çinlilere kucak dolu teşekürler...:bounce:[/I][/B][/COLOR]

  7. #7
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    yamah aişte yapacak biş iyok :( geçmiş olsun.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  8. #8
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    egzost süphelerini gidermenin yolu kısa süreli egzostu sökerek yol yapmaktır..motor daha hızlanırsa egzostu açar iyice temizlersin.hızda değişme yoksa başka yerlere bakarsın...

  9. #9
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamah aişte yapacak biş iyok :( geçmiş olsun.
    Yamah işte derken? Bol keseden mi atıyorsun bilerek mi yazıyorsun öğrenelim yahu, her Yamaha başlığında yazdığını görüyorum, kullanıcısı mısın, tamircisi misin? Bir şey duyupta sağda solda yazmayın, bildiğin bir sebep varsa yazda öğrenelim...
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  10. #10
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Sente ne sentesiymiş bu iki zamanlı motorda ne sentesi olur?Motosikletiniz yamahanın sukutır bws 100 ü değilmi?

  11. #11

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    sorun çözldu arkdşlr ilginize teşekkürler motor karbrtorun hava filtresıne gden borusu tıkalı

  12. #12

    Üyelik
    05 Temmuz 2006
    Şehir
    dağ deniz kulübem
    Motosikleti
    RaMiZ 100 karacay&Mondi Macit 150
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sente ne sentesiymiş bu iki zamanlı motorda ne sentesi olur?Motosikletiniz yamahanın sukutır bws 100 ü değilmi?
    evet iki zamanlıda sente ayarı olmaz sadece sente ayarı nedir onu sormus bende söyledim kısaca
    [COLOR="Blue"][B][I]Bize motorsiklet tamirini öğreten ayda 5 dolara çalışıp günde 3 öğün prinç yiyen çinlilere kucak dolu teşekürler...:bounce:[/I][/B][/COLOR]

  13. #13
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    2 zamanlıda sente olmaz rektefiyecilerin hatası olabilir motor sıkısık çalısıyordur video koyabilirmisin..
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  14. #14
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı bws34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorun çözldu arkdşlr ilginize teşekkürler motor karbrtorun hava filtresıne gden borusu tıkalı
    nefessiz kalmış bıcır desene.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  15. #15

    Üyelik
    25 Mart 2010
    Şehir
    Çivril/DENİZLİ
    Motosikleti
    Kanuni Tiger 250 cc + Kußa cg100 sport
    aynı sorun benım başımada qelmıştı ama bende balata ayarlarındandı balata sureklı kendı kendını sıkıyormuş motorun sesi normalse ondanda olabılır anormal bı ses qelıorsa servise başvur bence
    [B][COLOR="Purple"]{ HaYaT SLoW Ama ßu JoJuK SpeeDy }:queen:[/COLOR][/B]

  16. #16

    Üyelik
    10 Temmuz 2010
    Alıntı libyali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alttan krank senteye getiriliecek.. Sonra ise eksantirik kasnakları
    Senteye geldiğinde 1. piston en üst ölü noktada olucak zincir atlanacak ve orada zaten ayar yeri belli
    2 zamanlı motorda ne egzandiriğinden bahsedip kafa karıştırıyorsun..?

  17. #17

    Üyelik
    05 Temmuz 2006
    Şehir
    dağ deniz kulübem
    Motosikleti
    RaMiZ 100 karacay&Mondi Macit 150
    Alıntı makina_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 zamanlı motorda ne egzandiriğinden bahsedip kafa karıştırıyorsun..?
    sırf yazmak için yaz ne yazıyorsun söylediğim gibi olmaz kullandığım motor cinsinden iki zamnlı motorumda olduğun dan gayet iyi biliyorum ki sente ayarı olmaz ama arkadas ne yazmıs sente nedir onu söyledim bu kadar zormu anlamak[COLOR="Silver"]
    [COLOR="Blue"][B][I]Bize motorsiklet tamirini öğreten ayda 5 dolara çalışıp günde 3 öğün prinç yiyen çinlilere kucak dolu teşekürler...:bounce:[/I][/B][/COLOR]

  18. #18

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    motor çekmıyo şuan hava filtresı kabını kırık ondan olarbılırmı acaba

  19. #19
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı bws34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor çekmıyo şuan hava filtresı kabını kırık ondan olarbılırmı acaba
    İyigeceler...
    Öncelikle geçmiş olsun diliyorum. motorunuzun 20km hızı geçememesi ciddi bir soruna işarettir. Ama kontrol edilmesi gereken noktalar sanırım atlanmış.
    1- Öncelikle motorun rölantide ve orta sehpahada normal şekilde gaz yeme durumu kontrol edildi mi? Motorun rölantide çalışması ve akabinde orta sehpahada gaz yeme durumu nasıl?
    2- Motorun hava filtresi tıkalı olduğunu söylediniz. Bu tamamen tıkalı olduğu durumda motorun çalışmasını zorlaştırır. Rölantide çalışmamaya ve yine boşta gaz verememeye bağlı sorunlar açar. Ancak kırık bir hava filtresinin sorun olacağını sanmam. Bu durumda karbüratör filtreden ayrılarak deneme yapıldı mı?
    3- Eğer motorun orta sehpahada gaz yemesi normal iken yükte hız yapmıyorsa, iki nedeni olabilir. Birincisi segmanlar yanlış takıldı, motor güç üretmiyor; ikincisi aktarma sisteminde bir sıkıntı var. Variatör bilyalarının yanlış takılması, yada variatör kasnaklarının kitlemesi, kasnakların hep aynı konumda kalmasına böylece motorun hızının artmamasına neden olabilir.
    4- motorda tekleme, boğulma gibi sorunlar sanırım yok (zira belirtmemişsiniz) Bu da ateşleme ve karbüratörün sağlıklı olduğuna işaret.
    Jawa 350 TS...Asya 125 T


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)