Bakalım ustalar neler önerecek
-
04 Aralık 2009, 10:37
#61
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
abi yapman gereken platin meksefe ile kontrol etmen... eger yine performans alamazsan 6 volt yerine 12 sisteme geçip yeni bir ateşle ile işlemini bitireceğini tahmin ediyorum....
inşl hava güzel olursa yarın çıkarıp platini ve ayarını yeniden gözden geçirecem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 ----------
immortalboss adlı üyeden alıntı
Ha bir de km olayı var tabi.
Benim motorumda 90 yapıyor diyordum.Kuzenim geldiğinde navigasyondan bakarak test ettik ve motosiklet tam 10 km fazla gösteriyor.Bence bırakın 100 yapmayı sesini duymak bile yeter de artar. . .Ben 67 jawa kullanan bir abiyi tanıyorum.Sırf sesi için motosikletle arkasından gittiğim olmuştur. . .
Bende taksiyle arkasından çokk takip edip sesini dinledim antl adam kavga edecekti niye takip ediyosun diye şu sese bak yaa
Buda VİDEOSU
http://www.facebook.com/video/video.php?v=184643628617
http://www.facebook.com/video/video.php?v=183270088617
Reklamlar
-
04 Aralık 2009, 13:49
#62
ferotr adlı üyeden alıntı
Merhaba abi,Yapman gereken tek şey bu motosikletin gerçek ehli olan ustalarını bulmanızdır..Başka türlü biraz zor çözülür gibime geliyor.Kolay gelsin.
Şu ana kadar uygun bir çözüm üretemedik :(
Buda VİDEOSU
http://www.facebook.com/video/video.php?v=184643628617
http://www.facebook.com/video/video.php?v=183270088617
-
04 Aralık 2009, 15:54
#63
usta 100 km hızla giderken titreşim falan nasıl oluyor peki rahatsız etmiyormu.
-
04 Aralık 2009, 16:30
#64
mertka adlı üyeden alıntı
usta 100 km hızla giderken titreşim falan nasıl oluyor peki rahatsız etmiyormu.
Bana hiç yabancı gelmiyor farkında bile değilimki
-
04 Aralık 2009, 19:59
#65
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
Bana hiç yabancı gelmiyor farkında bile değilimki
Senin motorun yağı az sen az yağ karıstırıyorsun videoda farkettim az duman cıkıyor jawanın kendi dumanında yok olması lazım
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
05 Aralık 2009, 00:32
#66
mach1 adlı üyeden alıntı
Senin motorun yağı az sen az yağ karıstırıyorsun videoda farkettim az duman cıkıyor jawanın kendi dumanında yok olması lazım
Litreye 40 gram koyuyorum aslında 50 koymam gerekir çünki benzinlerin oktanı yükseldi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
abi yapman gereken platin meksefe ile kontrol etmen... eger yine performans alamazsan 6 volt yerine 12 sisteme geçip yeni bir ateşle ile işlemini bitireceğini tahmin ediyorum....
6 volttan 12 geçince randıman alamazsın demişlerrdi gerçi bunu veysel ustaya sormadım ama
-
05 Aralık 2009, 09:16
#67
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
abi yapman gereken platin meksefe ile kontrol etmen... eger yine performans alamazsan 6 volt yerine 12 sisteme geçip yeni bir ateşle ile işlemini bitireceğini tahmin ediyorum....
Platin akla yatkın ama meksefenin değişmesi yada 12 volta çıkması sürati ne derece etkiler onu bilemiyorum
-
05 Aralık 2009, 09:31
#68
CERRAHI adlı üyeden alıntı
yav cok guzel bir motor insan binmeye kıyamaz buna
ben olsam evin bir kosesine koyardım
aynen
[COLOR="Red"][I][U][B]::shhh::ÖLMEKTEN DEĞİL UNUTULMAKTAN KORKARIM::shhh::[/B][/U][/I][/COLOR]
-
05 Aralık 2009, 10:06
#69
-
05 Aralık 2009, 10:29
#70
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
Platin akla yatkın ama meksefenin değişmesi yada 12 volta çıkması sürati ne derece etkiler onu bilemiyorum
sen önce platin ve meksefe kontrolünü yap.... emin ol düzelecektir....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
05 Aralık 2009, 10:40
#71
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
sen önce platin ve meksefe kontrolünü yap.... emin ol düzelecektir....
Hemde bu gün öğle sonu o işe bakacam güneş çıktı hava düzelir
-
05 Aralık 2009, 12:09
#72
ünlümotor adlı üyeden alıntı
normal 100 yapması yapacağıda 100ile110 arası
önce bir alıştırma(rodaj) dönemini geçmeni öneririm... ondan sonra açılacaktır motorun. şu aşamada fazla zorlamazsan hem uzun ömürlü olur
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
05 Aralık 2009, 13:25
#73
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
Belki biliyosunuz ama bilmeyenler için aşağıda resmini koyduğum 1965 Model JAWA 250 var motor yeni yaptırdım hız olarak 100 km geçmiyor bana ne yapmamı yaptırmamı önerirsiniz yardımcı olursanız amcanızı sevindirirsiniz.
motoru yaptıralı 100 km yol katettim
yeni yapılmış motorla 140 yapmayı düşünmeseniz iyi olacak
sonuçta 2 zamanlı bir motordur.
Açıldığında 130-140 görür ibresine göre ama GPS ile ölçtüğünüzde maksimum
125 gösterecektir hızınızı.
Bu kadar özenerek topladığınıza göre naçizane bir tavsiyem olacak arka tutamak(selenin arkasındaki kavisli metal)orijinalinde kromajlıdır,O'nu yeniden kromaj kaplatmalısınız.
-
05 Aralık 2009, 15:03
#74
ozgurakman adlı üyeden alıntı
önce bir alıştırma(rodaj) dönemini geçmeni öneririm... ondan sonra açılacaktır motorun. şu aşamada fazla zorlamazsan hem uzun ömürlü olur
Çok tşk ederim özgür kardeş
-
05 Aralık 2009, 17:32
#75
savaskayan adlı üyeden alıntı
yeni yapılmış motorla 140 yapmayı düşünmeseniz iyi olacak
sonuçta 2 zamanlı bir motordur.
Açıldığında 130-140 görür ibresine göre ama GPS ile ölçtüğünüzde maksimum
125 gösterecektir hızınızı.
Bu kadar özenerek topladığınıza göre naçizane bir tavsiyem olacak arka tutamak(selenin arkasındaki kavisli metal)orijinalinde kromajlıdır,O'nu yeniden kromaj kaplatmalısınız.
Benimde aklımad orayı nikelej yaptırmak ama elim değmedi ara ara yapıyoz işte inşl bir günde onu yaparız
Buda VİDEOSU
http://www.facebook.com/video/video.php?v=184643628617
http://www.facebook.com/video/video.php?v=183270088617
-
05 Aralık 2009, 18:27
#76
Bir motorun net ozeliklerini bilmeden neden 100 un ustune cikmiyor diye sormak bana biraz acemice geldi. Bin tane sebeb sayabilirim sana burda, balatanin sikiligindan , yagin markasindan, zincirin yagindan, bunun inan sonu yok. Hepsinin cevabi olsa bu sefer ayarlar soru isareti ile baslar sorulmaya. Yanlis anlasilmasin ama burda bunun cevabini aramak bence yanlis. Isinin uzmani bir usta muhakak vardir. Motoruna ozen gosterdigin her halinden belli. Antalya -Alanya jawa ustalari ile kayniyor.Senin motorundan yapilmis cok goruyorum ben burda. Sor sorustur en iyi ustayi otobus parasi ile getirtit , tamirini yaptir ve gonder. Tum bunun icin binlerce TL odemiyecegin kesin ama hic olmasa net bir sonuca ulasirsin.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
05 Aralık 2009, 18:46
#77
Abi yağını 40 gramdan 60 grama çıkart bence çünkü hem benzinin oktanı yükseldi hemde motorun rodaj döneminde henüz sıkı yani rodajını hayırlısıyla yaptıktan sonra 140 a kadar çıkar efsane merak etme extra bi şey yapmana gerek yok şu an için ama genede sen bilirsin
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
05 Aralık 2009, 19:41
#78
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Bir motorun net ozeliklerini bilmeden neden 100 un ustune cikmiyor diye sormak bana biraz acemice geldi. Bin tane sebeb sayabilirim sana burda, balatanin sikiligindan , yagin markasindan, zincirin yagindan, bunun inan sonu yok. Hepsinin cevabi olsa bu sefer ayarlar soru isareti ile baslar sorulmaya. Yanlis anlasilmasin ama burda bunun cevabini aramak bence yanlis. Isinin uzmani bir usta muhakak vardir. Motoruna ozen gosterdigin her halinden belli. Antalya -Alanya jawa ustalari ile kayniyor.Senin motorundan yapilmis cok goruyorum ben burda. Sor sorustur en iyi ustayi otobus parasi ile getirtit , tamirini yaptir ve gonder. Tum bunun icin binlerce TL odemiyecegin kesin ama hic olmasa net bir sonuca ulasirsin.
Motor ustam canavar gibi ondan endişem yok her iş yapılırken özen gösterildi ama bahar aylarında ant giderken elbette motorumuda götürcem ordada baktırırm ama tosyaya pirince gşderkende evdeki bulgurdan olmak istemiyorum orda hangi ustanın iyi olduğunu bilmiyorum ki?
-
05 Aralık 2009, 23:37
#79
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Abi yağını 40 gramdan 60 grama çıkart bence çünkü hem benzinin oktanı yükseldi hemde motorun rodaj döneminde henüz sıkı yani rodajını hayırlısıyla yaptıktan sonra 140 a kadar çıkar efsane merak etme
extra bi şey yapmana gerek yok şu an için ama genede sen bilirsin
Greçekten arkadaşlarımızın çoğuda işten anlıyor ve güzel cevaplar geliyor bu bende benzinin oktanını düşündüm: bizim zamanımızda benzin 87 oktandı yani içinde yağ oranı vardı ama şimdi bu 97 oktana çıktı yağ oranı azaldı sürat yönünden olmasada motoru koruma açısından yağ oranını 50 gr çıkartmalıyım diye düşündüm
-
06 Aralık 2009, 02:33
#80
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
Greçekten arkadaşlarımızın çoğuda işten anlıyor ve güzel cevaplar geliyor bu bende benzinin oktanını düşündüm: bizim zamanımızda benzin 87 oktandı yani içinde yağ oranı vardı ama şimdi bu 97 oktana çıktı yağ oranı azaldı sürat yönünden olmasada motoru koruma açısından yağ oranını 50 gr çıkartmalıyım diye düşündüm
Sen yağ oranını 60 gr cıkar rodaj bittikten sonra 50 grma düşür ve 2 zamanlı yağı kullanEğer platinde veya meksefede sorun olsaydı tekleme ve yüksek devirlerde patırdama olurdu.Birde sen bula bilirsen süper benzin al opetlerde satılıyor
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler