Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Değişen eksoz Yağ eksiltirmi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    HercuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    Suzuki GSXR100
    arkadaşımdada gs 500 var ben kısa süre kullandığımdan pek bişey anlamadım ama oda devil eksoz taktı 5 aydır kullanıyordu değiştirdi yağ değişimine gitti 2.600 gr olan yağdan 1 litre kadar kalmış acaba eksozdan çıkan duman ki boru gibi bir eksoz yağ aksiltmesine neden olmuş olabilirmi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    Arkadaşının motoru hali hazırda zaten yağ yakıyordur.Açık performans tipi egzostlar uygulandıgında karbüratör ayarlarının değiştirilmesi gerekir.Değiştirilmediyse yeni egzostuyla aynı hıza cıkmak için daha fazla gaz ve dolayısıyla daha fazla devir vermiştir yağ yakması da bu sekilde hızlanmıştır.
    Arkadasının motor revizyonuna ihtiyacı var.
    Yıpranmaya göre piston segman değişimi
    silindir 0,25 0.50 rektifiye,gömlek çakılması,silindir değişimi vs olarak bu sekilde az masraftan cok masrafa doğru gider.

    arkadasın hepten motoru yakmadan.biran önce önlemini alsın.

  3. #3
    HercuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    Suzuki GSXR100
    ne yapması gerekiyor hocam ki normaldede eksiltiyordu ama 300 gr falan 2000 km de oda normal değilmi

  4. #4
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    motor kapağının açılıp bakılması lazım.piston ve segmana bakılacak öncelikle.
    segman ne kadar deforme olmus.silindir yatagını ne kadar deforme etmiş.duruma göre ilk mesajımdaki sıralamayla hangisi kurtarıyorsa yaptırması lazım.bu sekilde kullanmaya devam ederse şu an oldugundan daha fazla masraf cıkartır.

    segman;pistonun ustune yuzuk gibi takılmış pistonun silindir yatagında hareket ederken motor yagının yanma odasına girmesini engelleyici bir parçadır.motorların belli bir oranda yag yakması normaldir.sonucta segman da molekulleri engelyemez tolerans dahilinde segman yagı kaçıracaktır.ama bahsettiğin durum yani 1 kilo yag kalması kesinlikle tolerans dahilinde değil.
    motor bir kere yag yakmaya basladıgında olay mutlaka sonuna kadar gider.yani ben ekliyim o gitsin dersen olmaz.raya girmiştir bi kere ve gereken parçaların değişmesi gerekir.ne kadar az parça ile kurtarılırsa kardır.bunun da maliyetini kimse motoru açıp bakmadan söyleyemez.

    motorundan mavi duman cıkıyorsa yag yakıyorsun demektir.siyah duman zengin benzin geldiğine dalalettir.burdan anlayabilirsin yag yaktıgını yag seviyesini ölçmeden

  5. #5
    HercuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    Suzuki GSXR100
    valla hocam mükemmelsin baya bilgisin bravo bunları ileticem eline sağlık

  6. #6
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor kapağının açılıp bakılması lazım.piston ve segmana bakılacak öncelikle.
    segman ne kadar deforme olmus.silindir yatagını ne kadar deforme etmiş.duruma göre ilk mesajımdaki sıralamayla hangisi kurtarıyorsa yaptırması lazım.bu sekilde kullanmaya devam ederse şu an oldugundan daha fazla masraf cıkartır.

    segman;pistonun ustune yuzuk gibi takılmış pistonun silindir yatagında hareket ederken motor yagının yanma odasına girmesini engelleyici bir parçadır.motorların belli bir oranda yag yakması normaldir.sonucta segman da molekulleri engelyemez tolerans dahilinde segman yagı kaçıracaktır.ama bahsettiğin durum yani 1 kilo yag kalması kesinlikle tolerans dahilinde değil.
    motor bir kere yag yakmaya basladıgında olay mutlaka sonuna kadar gider.yani ben ekliyim o gitsin dersen olmaz.raya girmiştir bi kere ve gereken parçaların değişmesi gerekir.ne kadar az parça ile kurtarılırsa kardır.bunun da maliyetini kimse motoru açıp bakmadan söyleyemez.

    motorundan mavi duman cıkıyorsa yag yakıyorsun demektir.siyah duman zengin benzin geldiğine dalalettir.burdan anlayabilirsin yag yaktıgını yag seviyesini ölçmeden
    Motorun komprosörünü ölçtür hangi silindirlerin zayıfladığı gözükür.1litre yağ eksiltmesi normal değil.Büyük ihtimal sekmanlarında sorun var.Yüksek devirde komprosore bindir aynadan izle
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler